Prima!

Nooit geen problemen

Zo als altijd geweldig

Service gerichtheid

In eerste instantie komt het bedrijf bij zeer klantvriendelijk over. Ben benieuwd naar de volgende kleine beurt. Zie ziet dan dat een bedrijf airco-vloeistof etc. etc. automatisch erbij doen. Dan betaal je meer dan nodig. Verwacht dit niet bij Otto de Gooijer.

Geen enkele opmerking of wanklank,

Alles prima geregeld.

Word altijd snel en vakkundig geholpen

word snel en vriendelijk te woord gestaan een afspraak is dan snel gemaakt.

Vriendelijk, betaalbaar, vakbekwaam, netjes

Recentelijk met mijn auto hier geweest voor een storing aan het rechter achterportier. Hiervan deed de centrale vergrendeling het niet meer. Deze klacht komt bij dit merk vaker voor. Het originele onderdeel was met enkele dagen binnen. Ik had al een afspraak gemaakt voor 08.00 uur en er werd direct aan begonnen. Binnen een uur was de klus geklaard. 's Avonds direct de factuur betaald! Hier kan de merkdealer nog wat van leren! Ik blijf hier graag in onderhoud!

Klantgericht

Staan voor je klaar en geven goed advies. Inmiddels daar de 2e mercedes aangeschaft en in onderhoud.

Super tevreden

Zeer netjes

Vriendelijk en netjes.

Prettig klantgericht

X

Gastvrije, vriendelijke ervaring met een uitstekende uitleg over de reparaties

Het is voor mij geen straf om even te wachten totdat de reparatie gedaan is, heerlijke koffie en een krantje ligt klaar. Een keurige uitleg en advies van de monteur stel ik erg op prijs. Kortom ga zo door voor mij is geen verandering nodig.

klantvriendelijk en goede service

goede service

Uitstekende service

Uiterste snelle en goede service

Alweer goede service

Onderweg gebeld dat ik een lekkage had aan het koelvloeistof systeem. Kon direct terecht. Leenauto stond klaar. En de volgende dag kon ik de auto weer halen. Geweldig geregeld!!!

Altijd super service

Mijn vriend en ik zijn al járen klant bij Autobedrijf Otto De Gooijer (voorheen De Gooijer) en dat is niet voor niets. Altijd goed service, klantvriendelijk, goede kwaliteit-prijs verhouding. Mooie goede auto’s, ruime keus. Kortom; een Top bedrijf.

Zeer goede service

Worden altijd keurig netjes en vriendelijk geholpen en zijn zeer service gericht

Men gaat vriendelijk en correct met klanten om.

Men is vriendelijk en deskundig.

Gastvrij, kennis en kundig, zeer vriendelijk, afspraak is afspraak

Zeer fijne (ver)koop ervaring

Top bedrijf. Weet wat service bieden is

Goede service, zeer klantvriendelijk en denken mee.

De afhandeling en reparatie was zeer goed en correct.

De afhandeling en reparatie was zeer goed en correct.

Staan altijd voor je klaar.

Ons gezin komt er al bijna 30 jaar en zijn altijd prima geholpen. Zeer behulpzaam, vriendelijk en goede service.

Fantastisch service

Zeer goede service, kan niet anders zeggen dat de service uitmuntend was. Na wat kleine probleempjes te hebben gehad na aankoop, hebben ze er alles aan gedaan het netjes op te lossen. Niks dan Lof!

Goede ervaring met dit bedrijf

Mijn autoradio ging binnen een week kapot bij aanschaf van een occasion. Deze werd zonder discussie vervangen!

Mooi bedrijf met goede service

Ik heb naar tevredenheid een mooie BMW Z4 aangeschaft bij Otto de Gooijer.

Over Autobedrijf Otto de Gooijer B.V.

Autobedrijf Otto de Gooijer is centraal gelegen aan de N233 in Rhenen, nabij de A12 en A15. Bij Autobedrijf Otto de Gooijer vindt u een ruim aanbod van jong gebruikte (dealer onderhouden) auto’s en bedrijfswagens van diverse merken in alle prijsklassen. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor de aankoop van uw nieuwe auto/bedrijfswagen, uiteraard met behoud van fabrieksgarantie. Tevens bent u bij ons aan het goede adres voor onderhoud en/of reparatie aan uw auto. Wij nodigen u van harte uit in onze showroom, ons vakkundig en servicegerichte team staat u graag te woord.