een fijn autobedrijf

leuk ontvangen en na rustig alles bekeken en besproken hebben een mooie auto gekocht die wij na een week hebben opgehaald en ja daar stond hij ons toe te stralen spic en Span gepoetst van binnen en van buiten. Wij zijn er blij mee.

Vriendelijke en kundige adviseurs. Ruime voorraad auto's!

Vriendelijk, professioneel, service-gericht

Hier kunt u met een gerust hart een auto kopen!

Prima bedrijf topwagens niks mis mee

Zeer Positief

Fijn geholpen alleen beloven ze dingen die ze niet waar maken! Heel jammer!

Bij de aankoop werd ons beloofd dat het navigatie systeem aangesloten kon worden op een iPhone! Dit blijkt dus niet te kunnen, kan gebeuren, alleen wordt er vervolgens niks mee gedaan en niet gereageerd! Heel teleurstellend 😏

Goede service en meedenkend

Morgen alweer onze tweede auto halen die we bij Heijne hebben gekocht. Mannen weten waar ze het over hebben. Verkopen goede ex lease dealer onderhouden auto’s. Een aanrader dus!!

Ook als het tegenzit lossen ze het op

Ik kocht een occasion, en alles werkte. Bij oplevering bleek de automatische achterklep het niet meer te doen. Een paar dagen eerder was er geen probleem geweest. De gedrevenheid die de mannen tonen om het op te lossen en te zorgen dat ze een tevreden klant hebben is dan mooi om te zien. En zonder enige discussie over de kosten. Klasse!

Gewoon Top.

Duidelijke informatie, alles keurig transparant en betrouwbaar. Krijg een goed gevoel bij dit bedrijf

Goede service. Altijd goed geholpen neemt alle tijd voor je. Wij komen hier al heel wat jaren. Wij zijn super tevreden. Kortom een top bedrijf.

Kom al jaren in de garage bij Heijne, al jaren een fijn adres.

Tevreden met de aanschaf van mijn nieuwe auto. De afspraken die van te voren zijn gemaakt zijn netjes nagekomen en ook werd er bij aflevering de tijd voor ons genomen. Thuis hebben wij nog een bloemetje ontvangen. Hartelijke dank hiervoor!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer aangenaam ontvangst na heldere uitleg over de herkomst van de auto en de werkwijze van Heijne overgegaan tot aankoop

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Iemand tijdens de verkoop op de eerste dag aanbevelen om een recensie vond ik al heel raar, mijn recensie komt nu na 4 maanden. Ten eerste heb ik service kosten betaald en de auto zou stofgezogen worden, gepoetst worden en binnen helemaal helder worden volgens hun, nou niet dus. Elke keer wanneer ik de auto handmatig ging wassen kwam er een krasje bij, want die zijn toevallig getipt! Dat haastig gedrag tijdens de verkoop, is inspelen op domme klanten heb ik geleerd. Je koopt de auto zoals hij is riep die oudje, ja helaas is hij niet zoals hij is. Want de beurt die jullie zogenaamd aan de auto hebben gegeven is helemaal niet waar! Ik heb een audi van €13.000,- gekocht bij ze en ik zal jullie vertellen dat elk cent mij de neus uit is gekomen! Zeer slechte garage, die totaal niet hun afspraken nakomen, en je allemaal leugens verkopen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede indruk van dit bedrijf. Ervaren mensen die meedenken. Grote voorraad goede occasions. Afgelopen week een ford fiesta gekocht en heel erg tevreden! Twee dagen later werd er nog een bos prachtige tulpen in alle kleuren bezorgd.

Geholpen door professioneel en aardig personeel. Met een goed gevoel en vertrouwen een auto aangeschaft.

Supermooie auto gekocht bij Autobedrijf Heijne. Goede service en uitleg. Proefrit was geen enkel probleem en een goede prijs voor mn auto gekregen. Vooral zo doorgaan! Dank!

Keurig te woord gestaan door de mensen en netjes over de inruil auto eens geworden en keurig bij aflevering van auto en wat top was zaterdag de nieuwe auto gehaald en op maandag een mooi bos bloemen thuis gestuurd zeer netjes

Top bedrijf.👍 Werden netjes geholpen. Zijn makkelijk met een proefrit maken. Ze dwingen je niks op. Nee hoor sommige auto bedrijven kunnen hier nog wat van leren. Top👍

Zeer positieve ervaring. Mooi groot aanbod aan gebruikte auto\'s in alle prijsklassen. Duidelijke prijzen, open over hun aanbod. Onderhandelen kan maar er is niet veel ruimte (ik ruilde een diesel in, diesel is out). Inclusief Bovag garantie en keurig aflevering. Absolute topper, op de de dag van de overdracht (zat) kregen we \'s avonds een heel mooi boeket met een hele leuke kaart van Heijne BV. Dan ben je echt bezig met Customer Service. Super!

Ik dacht \' allemaal kletskoek\' die beoordelingen maar nee, het is allemaal waar: een mooi aanbod, ze nemen de tijd voor je, eerlijke voorlichting, goede service, duidelijkheid, je krijgt een glimmende auto mee naar huis en later nog een bos bloemen ook om je met je auto te feliciteren. Zo wordt een nieuwe auto dus echt heel feestelijk! Hulde!

Wat een vriendelijke én kundige mensen werken er bij Autobedrijf Heijne B.V.. Ze nemen de tijd voor je, geven je goed advies en handelen alles keurig en op tijd af. Een autobedrijf dat begrijpt dat \'de aanschaf van een auto\' voor de meeste mensen hoe dan ook een behoorlijke uitgave betekent. Kortom, met een super dienstverlening, krijg je \'waar voor je geld\'. Bedankt!

Vandaag mijn BMW gekocht en meteen meegenomen. Ontvangst en prijsonderhandeling zeer plezierig. Verkoper nam de tijd om alles uit te leggen. Goede ervaring !

Lijnderdijk 83

1161 KD Zwanenburg