Hele fijne service

Wij hebben het contact met Autobedrijf Heijne als zeer plezierig ervaren en zijn heel blij met de aangeschafte auto.

Heel erg fijn zaken te doen met dit bedrijf!

Super vriendelijk en proffesioneel geholpen. Heel erg fijn zaken doen! Er werd goed naar mij geluisterd en naar mijn persoonlijke situatie gekeken.

Netjes en top klantvriendelijkheid

Heel vriendelijk en relaxed geholpen met het inruilen van de auto. Je kan rustig het uitgebreide assortiment aan auto's bekijken zonder dat er een verkoper in je nek loopt te hijgen. Kortom een mooi bedrijf met super klantenservice dat ondanks de corona crisis toch de tijd neemt voor de klant om zich op hun gemak te stellen en zo goed mogelijk te helpen.

Prettig geholpen, goeie koffie en trotse eigenaar van een mooie Audi A3

Lekker laagdrempelig, voelde mij op mijn gemak, werd niet gepusht en kreeg alle ruimte om tot een beslissing te komen.

top bedrijf

vaak bij deze garage langsgereden nu was ik onlangs aan een nieuwe auto toe dus was ik maar eens het terrein opgelopen . wat mij meteen opviel was dat er niet meteen een verkoper op je af kwam vliegen ,dus ik kon rustig kijken. nadat ik enige tijd aan het kijken was kwam er een verkoper aan een aardige man en zei tegen hem op welke auto mijn oog viel . de verkoper ging de sleutels halen deed alles open en liet mij rustig kijken deal rond gemaakt . auto is keurig netjes afgeleverd met 6 maanden BOVAG garantie rijd er nu enkele weken mee kan niks anders zeggen prima auto eindelijk eens een autobedrijf waar je van op aan kan TOP

Vriendelijk personeel en top service!

prima, goede informatie en vriendelijke verkoper. Jammer dat de verkoper weinig ruimte voor onderhandeling gaf.

Kan niet beter

Vriendelijk mensen

Een top bedrijf. Werd goed geholpen mensen staan meteen voor je klaar zijn heel aardig en attent.

Wees gewaarschuwd!

Het kopen van een auto bij dit bedrijf is al veelvulgig positief beschreven, klopt allemaal. MAAR, als je een probleem met de gekochte auto krijgt in de garantie periode en niet meer kan rijden dan is de klantvriendelijkheid heeeel ver te zoeken. Je auto brengen gaat al met enige moeite, geen vriendelijkheid meer. Leen auto's zijn er niet (meer). Vervolgens kan je wachten en wachten, in totaal 3 weken in mijn geval. Bij bellen hoe het met de reparatie staat is het standaard antwoord "we zijn druk met de auto bezig", zoeken naar een onderdeel, de ene dag komt het onderdeel en de volgende dag is het onvindbaar (auto is uit 2013) en kan het wel 2 maanden gaan duren. Je krijgt een woedende eigenaar te spreken als je de garage aanspreekt op hun gedrag. Mijn eigen garage kon het onvindbare onderdeel zo (nieuw) bestellen, dus zo onvindbaar is het niet. Ik zit nu met een auto met een niet orgineel onderdeel dat allerlei problemen met zich mee brengt, en dit bedrijf komt er mee weg met de hulp van BOVAG. Al met al zou ik niemand aanraden hier een auto te kopen, je denkt met een betrouwbaar bedrijf te maken te hebben, zelfs met BOVAG garantie, maar ze zijn net zo louche als al de anderen en na de aankoop is er geen noemenswaardige service en klantvriendelijkheid meer. BOVAG garantie is ook iets waar je je blind op kan staren, het stelt in de praktijk niets voor als de verkoper je wil naaien en de BOVAG organisatie ze er zelfs bij helpt om dit mogelijk te (blijven) maken.

Een prettig ontvangst en deskundige begeleiding!

Zonder druk uit te oefenen kon ik mijn keuze op mijn gemak bepalen.en een nette manier van onderhandelen

Klantvriendelijker kan bijna niet

Door het corona-tijdperk heeft Autobedrijf Heijne B.V. voorgesteld om met de auto die we eventueel wilde kopen naar ons te komen voor een proefrit (45 minuten rijden). De auto was al helemaal rijklaar gemaakt en gepoetst en indien we tevreden waren, konden we de auto gelijk overschrijven en houden. Auto zag er goed uit er reed lekker. Auto dus gekocht en gelijk onze auto verkocht en meegenomen door Chris Heijne. 2 dagen later werd er ook nog eens een mooi bloemetje bezorgd. Top geregeld.

Fijn bedrijf met mooie occasions

Nu een week geleden hebben wij onze nieuwe auto een Audi A3 opgehaald en wij kunnen niets anders zeggen dat we er erg tevreden mee zijn. De eerste keer dat we kwamen kijken hebben we rustig rondgekeken naar wat we precies wilde voor nieuwe auto. We waren er snel uit dat het een Audi A3 ging worden. Een week later zijn we weer gaan kijken en hebben we vrijblijvend een proefrit gemaakt met wat uiteindelijk onze auto is geworden. We zijn keurig geholpen door de verkopers die ons op een heel drukke zaterdag vriendelijk te woord hebben gestaan. Bij het ophalen van de auto een week later nog een leuke attentie gekregen die nu mooi staat te bloeien.

Erg vriendelijk.

Erg fijn geholpen en betrouwbaar.

Netjes geholpen

Afwikkeling van de koop is na volle tevredenheid verlopen

super geholpen met een prachtige citigo

na het ongeluk waarbij mijn fabia total loss is verklaard ben ik superblij met mijn nieuwe citigo, bram heijne heeft mij het gevoel gegeven, dat ik vandaag weer in een betrouwbare auto stap, die vele jaren mee mag. mijn eigen garage was zeer onder de indruk van de citigo, zo kom je ze niet vaak tegen 2 jaar oud met 26.000km en het lijkt alsof hij gisteren uit de fabriek kwam, helemaal top !! beste mensen van autobedrijf heijne, nogmaals dank, dank ! met vriendelijke groet peter baas

Vriendelijk en een mooie voorraad auto`s

Perfecte klantenservice en communicatie. Verkoopteam is keurig en komt alle afspraken na. Mooie auto`s geen onzin en eerlijke verhalen. Als u een auto zoekt dan raad ik Heijne zekers aan!!

No nonsense en vriendelijk

Op zoek naar een kleine auto naast onze rolstoelbus en cabrio. Via BOVAG terecht gekomen bij Autobedrijf Heijne. Ons oog gevallen op een Seat Mii uit 2013. Vriendelijk te woord gestaan. Na proefrit koop gesloten. Na 3 dagen auto keurig afgeleverd met een attentie.

Vriendelijk en zeer ervaren!

Een tweede hands auto zoeken en 1 vinden is dankzij de klantvriendelijke en ervaren mensen bij dit bedrijf een gerustelling en leidt tot een zeer tevreden klant. Was best spannend of ik de juiste keuze gemaakt had.

Plezierige ervaring

No nonsense bedrijf, alle auto's met onderhoudshistorie. Fijn geholpen, koop gesloten, aflevering was top, rijd nu al 3 maanden rond en zonder mankementen. Aan te raden!

Klantvriendelijk en servicegericht

Bij Autobedrijf Heijne heb ik een occasion gekocht. De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en servicegericht. Toen de betaling binnen bij hen binnen was, werd ik gelijk gebeld door een medewerker die aangaf dat zij de betaling hadden ontvangen en of ik de auto die dag nog wilde ophalen. Dit was eerder dan gepland. De auto was binnen 48 uur geleverd. Toen ik de auto ging ophalen, kwam ik met de trein en werd ik door een medewerker opgehaald van het treinstation. Ook kreeg ik bij het ophalen van de auto een mooie plant kado. Topservice!

Vriendelijk, gezellig en prachtige auto’s tegen een nette prijs.

Super autobedrijf met geweldige service!

Mooie auto`s met duidelijke historie. En zeer vriendelijke mensen die met je mee denken en vakkundig zijn. Geweldig

vriendelijk, niet opdringerig,duidelijk

Lijnderdijk 83 1161 KD Zwanenburg