Een eerlijk bedrijf

Een Mazda3 gekocht Auto is zeer naar mijn zin Afspraak gemaakt voor proefrit auto stond keurig klaar Geen gezeur over hoe lang je gaat proefrijden Rustig alles bekeken Auto vorige week gekocht Zeer tevreden

Koop met goed gevoel

Dit jaar was het mijn beurt om een nieuwe auto te kopen. Na goed sparen had ik een mooie auto op het hoog via AutoScout24. Autobedrijf Heijne gebeld en een afspraak gemaakt voor een proefrit. Na hierdoor overtuigd te zijn over gegaan op koop. Hieronder mijn bevindingen over Autobedrijf Heijne. - Iedereen die ik gesproken heb (persoonlijk of via telefoon) was hartelijk en nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden. - Ik heb zaken gedaan met een auto verkoper, maar wel een eerlijke verkoper. Met andere woorden: ruimte voor eerlijke onderhandeling. - Ze zijn goed voorbereid. Hebben alles klaarliggen als je komt voor proefrit of afhalen van de auto. - De details op AutoScout24 klopte en waren accuraat - De auto zelf is keurig afgeleverd, hoewel ze wellicht wat minder interieur poets/spray hadden mogen gebruiken. Al met al rijd ik nu een auto die ik met een goed gevoel heb gekocht. Uiteraard moet het nog blijken of de auto geen 'gezeur' oplevert, maar ik heb er vertrouwen in dat Heijne alles goed nagelopen hebben.

Bijzonder vriendelijke en deskundige medewerkers.

Omdat ik zelf helemaal geen verstand van auto,s heb , heb ik het als zeer positief ervaren zo geduldig en niet opdringerig te worden geadviseerd. De auto voldoet aan alle verwachtingen en werd fantastisch schoon afgeleverd. Leuk detail was dat tank praktisch vol was en automatten vernieuwd. We kregen ook een leuk bloemstukje wat natuurlijk niets met auto te maken heeft maar aangeeft hoe prettig je daar wordt behandeld.. (Tip andere leverancier voor bloemen want deze kwamen niet uit en bollen die wel uitkwamen waren al bruin} Ik heb vrienden die ook overwegen een andere auto te kopen geadviseerd naar Heijne te gaan. Normaal gesproken maakt het me niet zo uit wat voor auto ik rijd maar ben nu apetrots.

Zoals het hoort!

Al geruim een halfjaar rijd ik in mijn auto gekocht bij Autobedrijf Heijne. Alles bevalt uitstekend en wij genieten nog elke dag van onze auto. Nogmaals dank!

Perfecte service

Bedrijf waar men nog trots is om een perfecte auto af te leveren aan de klant. Duidelijke afspraken waar men zich aan houdt. Vanuit zichzelf eerlijk over kleine zaken aan de auto die nog gedaan moesten worden, en auto is in perfecte staat afgeleverd. Complimenten, en kan Heijne van harte aanbevelen.

Vriendelijk, eerlijk en goede service!

Bij Heijne een SEAT Ibiza aangeschaft. Zeer vriendelijke mensen die eerlijk advies geven. Daarnaast goede service, auto werdt snel en netjes voor de deur afgeleverd. Top!

Mooie auto's voor een goede prijs

Prettig geholpen en een mooie deal. Auto waar we veel plezier aan zullen beleven. Volgende auto zou ik er zo weer kopen.

Goede auto, matige aflevering wintervelgen

Dit bedrijf verkoopt mooie auto's en biedt een goede service. Persoonlijk ben ik teleurgesteld in de wintervelgen die ze hebben gemonteerd. Ik had 4 nieuwe stalen verwacht maar kreeg 4 gebruikte geoxideerde velgen. Jammer!

Zeer aan te bevelen bedrijf voor aanschaf auto

De eigenaren hebben alle know-how in huis. Het bedrijf bezit mooie gebruikte en nieuwe auto's. De ontvangst en rondleiding is meer dan prima. De afwikkeling bij aankoop zeer soepeltjes. En last but not least: de klantvriendelijkheid spat er vanaf. In het geheel niet overdreven, ervaar het zelf. Een voorbeeld voor veel Nederlandse autobedrijven.

Dik tevreden!!!

Fijn bedrijf om een auto te kopen, super blij met mijn aankoop.

Professioneel en vriendelijk geholpen. Naar tevredenheid mijn auto ingeruild en erg blij met de nieuwe!

Een professioneel bedrijf!

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg vriendelijk geholpen ben bij het aanschaffen van mijn Volkswagen Polo. Gebeld voor een proefrit auto stond netjes klaar. Mijn volgende auto komt hier ook vandaan. Vriendelijke groet, Daan Kessen

Zoals het hoort

Al meerdere malen heb Ik een auto bij dit autobedrijf gekocht. Er wordt naar je geluisterd en met je mee gedacht. Belangrijkste dat ze altijd bereid zijn te helpen. Ook bij kleine dingen (Ik blijf een vrouw). Ga zo door team Heijne.

Toppers

Ruime keuze en goede begeleiding

Slecht.

Auto bij u gekocht. Maart 2020. Alleen maar reperaties gehad. Na half jaar staat teller op 2,000.euro.Acterbanden hoorde er niet op. nieuwe accu. Koppakking. enz,enz.

Een super goed en betrouwbaar bedrijf

Ik heb erg goede ervaringen met dit bedrijf. Eerlijk en betrouwbaar. Komt afspraken perfect na. Vakkundig en gezellig op de koop toe. Je komt als klant en vertrekt als vriend. Van harte aanbevolen.

Prima!

Vakkundig, zonder opgeblazen verkooppraatjes aan een mooie auto geholpen! Fijn bedrijf!

Geweldige service, snel en oprecht.

In 1 woord top

Goede voorlichting, zeker niet opdringerig, kortom een fijne ervaring

Prettig bedrijf, doen wat ze beloven

Auto voor onze dochter gekocht. Het moest een verassing zijn en de auto stond klaar met een prachtige strik. Ook nog een cadeautje voor haar, zodat het echt een feestje werd. We kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

Ze namen ruim de tijd voor al onze vragen. Duidelijkheid over afspraken en verwachtingen. Aflevering kon al na 48 uur.

Uitstekende service.

Er werd echt meegedacht om binnen ons budget een auto te vinden. Daarnaast kwam de auto, omdat we op dat moment helemaal geen auto meer hadden, zeer snel tot onze beschikking. Kortom: meer dan tevreden!

Netjes geholpen

Netjes geholpen

Heel fijn en zeer vriendelijk bedrijf

In februari een auto gekocht bij Heijne, verliep heel soepel en heb op me gemak de auto kunnen bekijken en rustig over de auto kunnen nadenken. Eenmaal alles besproken de auto gekocht en netjes een week later rijklaar op kunnen halen. Hier kreeg ik ook nog een plantje mee met autodrop erin, heel leuk gebaar! Verder heel erg tevreden met mijn auto! Zou het bedrijf zeker aanraden!

Hele fijne service

Wij hebben het contact met Autobedrijf Heijne als zeer plezierig ervaren en zijn heel blij met de aangeschafte auto.