Prima geregeld

Auto gebracht om 10:00 voor APK, gebeld over vervangen van banden en om 14:30 kon ik de auto ophalen. Alles prima geregeld ! Alleen, ik kom vanuit ALmere, breng de auto en ga daarna lopend naar station halfweg om naar haarlem te gaan om de (wacht)uurtjes vol te maken, het zou fijn zijn om dan misschien toch van een leenauto gebruikt te kunnen maken .

Great overall experience

Very professional, all details laid out, car works perfect. Satisfied with how the process went.

Al jarenlang uitstekend!

Al vele jaren ongeëvenaarde klantvriendelijkheid en service. Waren alle bedrijven maar zo!

Vriendelijk personeel en showroom met mooie auto’s

Mooie Audi gezien, proefritje gemaakt en afspraak voor de koop gemaakt. Netjes en vlot afgeleverd, inclusief het ontbrekende instructieboekje.

Prima auto

Ik had 2 auto's online gezien. Langs gereden en in allebei een proefrit gemaakt. Er zitten beschadigingen op die ze zoveel mogelijk wegwerken maar daar is de prijs ook naar. Helaas na 1 keer wasstraat komen er alweer krassen door. Ook jammer dat je hem met een bijna lege tank meekrijgt. Verder erg tevreden en hij rijdt lekker. Of ik hier nog een keer zou kopen weet ik nog niet. Dat hangt denk ik ook af van mijn budget op dat moment.

Zeer snel en goed geholpen.

Ik kwam met acute pech te staan en ben direct geholpen. Monteur dacht mee en in oplossingen. Erg vriendelijk en klantgericht. Top ervaring.

Altijd een goede service bij de auto beurten.

Verschillende auto's gekocht in het verleden. Goede ervaringen en goede service

Top zaak

Zeer vriendelijke mensen en erg mooie showroom we waren snel geslaagd

Great service as always!

Heel fijn geholpen

Heb mijn nieuwe auto gekocht en we zijn heel goed geholpen.

Goed ervaring

Ik hen ruim een week auto voorlopig gaat goed ik hoop dat in tekomest zo zijn.

Aardige mensen goeie service

Auto gekocht en ging allemaal heel snel maar kreeg goede hulp mensen waren vriendelijk dusja eigenlijk geen problemen gehad

Mooi bedrijf

Mooi bedrijf met leuke mensen en goede auto`s Zowel voor onderhoud als voor aankoop van een occasion een top autobedrijf. Ik kom hier al jaren en heb daarom al meerdere auto`s hier gekocht altijd zeer tevreden.

Snelle levering

Auto bedrijf heijne heeft ons snel en adequaat weer op weg geholpen Super blij met de snelle service

complimenten

De complimenten voor Autobedrijf Heijne. Zowel in mijn zoektocht naar een occasions als in de werkplaats ben ik super geholpen.

Leuk verkoopteam

Prima ervaring. Autobedrijf Heijne heeft een leuk verkoop team. Wij werden goed geholpen en kregen veel informatie over de auto die wij hebben aangeschaft.

Verschrikkelijk

3keer + extra nadenken voor je hier een auto koopt. Vanaf de eerste dag al stil gestaan met de auto en er volgde nog 4 keren erna. Bij de eerste keer erg onvriendelijk ( zacht uitgedrukt ) behandeld door meneer Heijne. Uiteindelijk heeft meneer de auto terug gekocht en staat deze mooi weer voor dezelfde prijs te koop op de site. Het ging om een VW Golf met het kenteken ******** die om de 3 weken een EPC + motorstoring aangaf waarvan zij de oorzaak niet konden vinden. Totdat we aangaven de auto niet meer te willen na 5 keer stilstaan. Nooit meer voor ons. Monteur daar in tegen heeft wel erg zijn best gedaan en was erg vriendelijk. Meneer ******** en zijn zoon heb ik absoluut geen woorden voor. Blijkbaar bij deze garage is alles leuk als het goed gaat met de auto, als er iets mis is wordt de fout eerst bij jou gezocht en wordt je onmenselijk behandeld. Nogmaals, denk goed na of je hier een auto wil kopen. UPDATE!: Na de review zijn we meerdere keren gebeld ( niet opgenomen uiteraard ) door de garage. Ze hebben uiteindelijk een mail gestuurd om te vragen of we de review wilde verwijderen, want het zou enorme schade opleveren voor hun bedrijf! Niet denkend aan de schade die wij zijn opgelopen door dit bedrijf. Garage Heijne is naar mijn mening een zeer maar dan ook zeer onbetrouwbare garage. En als je de waarheid spreekt wordt je lastig gevallen. Ik heb er echt absoluut geen woorden voor. Deze mensen denken alleen aan hun zelf! Ook in de reviews staan familie leden die 5 sterren geven, dus op de 5 sterren reviews afgaan, was ook geen goed idee van ons. Ik hoop mensen oprecht te waarschuwen voor dit verschrikkelijke bedrijf. Mijn vertrouwen naar autogarages is volledig weg door wat er allemaal is gebeurd in de 4 maanden dat wij in bezit waren van de auto. Ik hoop dat deze mensen ooit gaan beseffen wat ze andere mensen hier mee aandoen.

Na de aankoop van mijn auto bleek de navigatie niet goed te werken. De monteur is een hele dag bezig geweest om het te repareren. Hij was erg vriendelijk en informeerde me goed over de stand van zaken. Alles is prima opgelost en een dikke pluim voor de vriendelijkheid van de medewerkers.

Goed geholpen aardige man

Goed geholpen alles netjes uitgelegd fijne ervaring

Vriendelijke en kundige medewerkers

Anderhalf jaar geleden de auto gekocht bij Heijne. Door de vriendelijke afhandeling ook terug gekomen voor de onderhoudsbeurten. Dit bevalt me prima. Er wordt meegedacht. Mijn auto moest gekeurd worden dus ik dacht meteen maar een grote beurt dan. Maar aangezien ik in juni ook al was geweest, is alleen het hoog nodige uitgevoerd. Medewerkers zijn vriendelijk, wordt snel geholpen of er wordt navraag gedaan.

Deskundige en vriendelijke monteur

Ik kom al sinds het ontstaan van het bedrijf voor aanschaf en onderhoud. Ook deze keer weer fijn en snel op weg geholpen!

Fijne service

Wij werden vriendelijk geholpen bij Autobedrijf Heijne en konden al gauw onze nieuwe auto ophalen. Erg fijne service!

prima geregeld!

afspraak gemaakt, daar gekomen en afgesproken hoe lang het ongeveer ging duren en dat klopte aardig !

Prima ervaring

Goed geregeld

Heb mijn auto hier een half jaar geleden gekocht en ben onlangs terug geweest voor een onderhouds beurt. Ik ben wederom weer heel tevreden met de service en de vriendelijkheid van de medewerkers van Heijne auto's...Topservice!!!