Prettige communicatie

Ik heb hier mijn nieuwe tweedehands auto gekocht. Ik ben zeer te spreken over de communicatie en de geboden service, deze was tijdens het gehele koopproces (van eerste bezoek t/m afhalen auto) netjes en respectvol en vrij van arrogantie, wat bij andere autodealers niet altijd gezegd kan worden.

Top service

Goed, vriendelijk en betrouwbaar.

Kleinschalig, denken met je mee, goede service.

Ik werd geholpen door verkoper Mike,we werden hartelijk ontvangen en werden prima geholpen. Ben dik te vreden met mijn auto die ik bij jullie heb aangeschaft. Ga zo door Mike

Super bedrijf.

Een auto gekocht zonder garantie, maar ook deze auto is zeer goed. Prima bedrijf blijf zo doorgaan.

Goed,snel en adequaat geholpen.

Het is vrijwel altijd mogelijk om op korte termijn een afspraak te maken. Reparaties en onderhoud worden vakkundig uitgevoerd

Uitstekende service

Prima service, uiteindelijk toch vervangend vervoer geregeld

Deskundig en betrouwbaar

Fijn en deskundig advies, snelle afhandeling en gratis leenauto

De afwikkeling van het probleem en de goede manier van het personeel, is voortreffelijk. Succes verder jullie bedrijf.

Goede service en afspraak is afspraak

Ik ben reeds vele jaren klant en heb goede ervaringen met dir bedrijf!

Altijd goed!

Goede service zonder onaangename verrassingen

Top wat een vakmensen.

super vriendelijke mensen met een top service, heel blij met mijn bij hun gekochte auto. Klein mankementje werd snel gemaakt dus ik raad ze zeker aan.

Zeer klantgericht en kundig

Onvoorziene zaken worden altijd eerst besproken voordat eraan gewerkt wordt. Kwaliteit en veiligheid staan hoog in het vaandel, goed advies zonder poespas.

Staan altijd voor mij klaar

Al jaren klant en nooit problemen gehad. Super en vlot geholpen!

Super goed geholpen

Vriendelijk ontvangen en netjes geholpen. De monteur die mijn auto heeft gemaakt is een leuke vakman.

Vriendelijk personeel, prettig bedrijf

Goed geholpen, altijd klantvriendelijk

Goede en efficiente oplossing reparatie

Er wordt goed geluisterd en meegedacht met de klant. Het motorprobleem was snel en efficient opgelost.

apk icm onderhoudsbeurt

Voor het eerst een APK voor de een halfjaar eerder particulier gekochte klussenbus (met 220 duizend kilometer), spannend dus. Goed geadviseerd en gecommuniceerd over de uit te voeren zaken die zijn vervangen of gerepareerd. Rijdt weer als nieuw!

Altijd goede service

Apk en onderhoud netjes uitgevoerd. Denken met je mee.

goede klantvriendelijke service

Ik word altijd snel en goed geholpen. Ook over de te verwachten kosten wordt goed gecommuniceerd.

Een goed bedrijf.

Een vertrouwd adres, waar je er van uit kunt gaan, dat jouw auto in goede en bekwame handen is.

Ouderwets goede service en kwaliteit!

Na al weer een aantal jaren een tevreden klant te zijn, ook nu weer met volle tevredenheid geholpen. Mijn oude Citroen weer in topconditie door de vakman.Daar waar een ander het niet de moeite waard vind wordt je hier "gewoon" goed en vakkundig geholpen,met zeer bekwame en vriendelijke mensen.

Prima! Goede service

Duidelijke communicatie

Betrouwbare garage

Airco was kapot, maar doet het na de reparatie weer prima. Ik kom al jaren bij deze garage en altijd goed geholpen door een goede service en klantvriendelijkheid. Ze kennen me ook en je bent geen nummer.

De service is top!

Klantgericht bedrijf met een goede service.