materiaal makkelijk en snel via de site te bestellen

ok

Steeds positieve ervaringen gekend met deze firma

Professionele en correcte afhandeling en levering

volgens afspraak geleverd

bestelde producten geleverd,snelle verzending en goed verpakt en, met...extra's

Beurt en APK prima uitgevoerd

Goed overleg over de noodzakelijke reparaties. Vriendelijk geholpen zoals altijd.

Duidelijke en eerlijk advies

Autobedrijf De Pee geeft een vertrouwd gevoel. Het duidelijke en eerlijke advies samen met het inlevingsvermogen in de klant en het meedenken maken zowel de koop- als de reparatie-ervaring tot een succes.

Fijn autobedrijf

Arjan is een fijne meedenkende man, wij kwamen voor een auto, echter vonden wij de bekleding van de stoelen niet mooi, Arjan komt met een oplossing, en toen waren we overstag en kochten de auto. Prima sevice !

Snelle levering met perfecte service

Op een donderdag besteld met de vraag of het snel op de bus kon, omdat ik het bestelde zaterdag nodig had. Direct reactie dat Arjan het zo snel mogelijk op de post zou doen. En op vrijdag al ontvangen met een persoonlijk bericht er bij. Waar krijg je nog zo'n service? Helemaal top en erg tevreden en geholpen.

Prima garage

Vakkundig en vriendelijk personneel

Prima service, snelle verzending en prima communicatie

Prima service, snelle verzending en prima communicatie

Uitstekende service.

Vriendelijk personeel met verstand van zaken.

Voor het bestellen ging het vlot nu nog zien dat de zeemvelgoed is heb er 3 besteld wordt weet,alleen wanneer het aankomt

Weer prettig zaken doen

Wederom een auto aangeschaft wordt altijd keurig geholpen ben zeer tevreden

Top materiaal

Degelijke producten

Zoals gewoonlijk weer prima geholpen

Zoals gewoonlijk weer prima geholpen

Altijd een geweldige service

De service bij Autobedrijf de Pee is altijd geweldig. Ze hebben altijd aandacht voor de klant en denken met de klant mee. De auto rijdt lekkerder na hun service beurt

Fijn bedrijf!

Prettig contact. Overleggen over de mogelijkheden qua reparatie en geven duidelijk aan wat noodzakelijk is en wat optioneel is.

Supervlotte en correcte afhandeling!

Fijne winkelervaring. Was al lang op zoek naar product (inno-x spuitbus) en vond dit via internet hier terug. Bestelling en levering verliepen 100% correct.

Zeer tevreden , zakelijk maar correct

Zeer tevreden , en klant vriendelijk , zakelijk maar correct

Prima!

Duidelijke communicatie. Prima service. Het zijn de kleine dingen die het doen, zoals bijvoorbeeld het bijvullen van het ruitensproeier reservoir. Kleine moeite, maar het geeft een goed gevoel bij de klant.

Prettig verkoop gesprek

Zo hoort het!

Helaas kwamen er tijdens de apk toch meerdere dingen naar boven dan ik zelf had voorzien. Er is duidelijk gecommuniceerd met mij wat er nodig was om mijn auto door de keuring te krijgen. Auto was snel klaar. En qua kosten vil het erg mee.

Er wordt goed geluisterd naar wat je aangeeft. De problemen worden zo snel als mogelijk verholpen. Goed service, fijn contact!

Nette vlotte afhandeling van online bestelling.

Meewerkend en meedenkend

In overleg afgeleverd en compleet en volledig geinformeerd. Deskundig antwoorden op mijn vragen.

van Utrechtweg 61 64

2921 LN Krimpen a/d ijssel

180519300

Over Autobedrijf de Pee

Autobedrijf de Pee is sinds 1984 BOVAG specialist. Van de oudste tot de jongste auto, van onderhoud tot schadeherstel... u kunt altijd bij ons terecht!