Fijn bedrijf

Vriendelijke mensen, kundig personeel, koffie staat altijd en overal een oplossing voor te vinden. Ik kom er al denk ik 30 jaar.

Goede service en betrouwbaar.

Mijn ervaring met Autobedrijf de Pee is dat ze altijd voor me klaar staan en service staat bij hun hoog in het vaandel. Dank jullie wel.

zelfs in het weekend is gereageerd op mijn vraag .

snel antwoord ontvangen in het weekend , men komt afspraken en toezeggingen na , en een snelle levering van de bestelling ,allemaal goed geregeld Bedankt

goed bedrijf

Binnen 1 dag bezorgd goed ingepakt

Tip bedrijf dat zeker een bezoek waard is.

Sinds ik in 2019 hier mijn auto heb gekocht niets dan lof. Niet alleen voor de verkoper op dat moment, maar voor iedereen. Service, klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid bovenaan.

Ouderwets goede service

Zeer tevreden over m’n Nissan Pixo en over de dienstverlening van Autobedrijf de Pee.

Wat een service!

De airco van mijn renault zoe had het begeven. De garantietermijn was al lang verstreken. Toch vond Arjan de Pee dat hij mij tegemoet moest komen uit coulance. Ze hebben de hele dag eraan gewerkt maar toch alleen de materiaalkosten doorberekend! Dat noem ik nou Service en klantgericht werken. "Wat je geeft krijg je terug", zei Arjan toen ik de auto kwam ophalen. Dat is nog eens een mooi uitgangspunt voor een ondernemer. Een dikke 10 dus! En de airco werkt weer als een zonnetje zal ik maar zeggen ;-) Jos

Vertrouwd

Goede service en vertrouwd

Correct en vriendelijk

quik service

snelle en correcte levering

Netjes geholpen, erg goede indruk

Heb een auto gekocht , verkoper was erg gastvrij vriendelijk en naar ons gevoel betrouwbaar. Service volgt hebben we nog geen ervaring mee, maar het vertrouwen is er Tot nu toe top garage zeker een aanrader

Goede ervaring

Al jaren vaste klant bij de Pee, eerlijk en betrouwbaar! Vervangend vervoer is mogelijk.

Zeer klantvriendelijk

Dit bedrijf schoot mij te hulp, toen ik door ziekte mijn auto niet zelf kon komen brengen. Zeer klantvriendelijk! Daarnaast goede toelichting op reparaties.

Klantvriendelijk als vanouds

Paar jaar geleden mijn Renault Zoe hier gekocht, die sindsdien ook bij De Pee in onderhoud is. Ze zijn altijd realistisch en vriendelijk, leggen duidelijk zaken uit, doen niets zonder je goedkeuring en niets wat niet nodig is. Prima bedrijf!

Uitstekende service, deskundig en klantvriendelijk

Ben al jaren tevreden klant. Auto wordt prima onderhouden en ook voor een kleinigheid maken ze tijd. Altijd vriendelijke en persoonlijke service.

geweldig bedrijf om mee samen te werken

snelle reactie als er vragen zijn , meedenkend en vriendelijk, en een goede en snelle service

top bedrijf, goede en snelle service

duidelijke afspraken en goede service

Al jaren klant en ik ga niet meer weg. Mijn bedrijfsbus weer helemaal op orde en veilig.

Snel verzonden en goed ingepakt

Bestelling van rubber care verpakking ging super, goede prijs! Zelfs een pakje kauwgom in het doosje! Erg leuke geste

Super netjes zaken geregeld.. top aflevering!!

Vanaf ontvangst.. tot aan aflevering keurig en vriendelijk zaken gedaan !!!

het is een prima bedrijf

uitstekende service goede mensen en goede service

materiaal makkelijk en snel via de site te bestellen

ok

Steeds positieve ervaringen gekend met deze firma

Professionele en correcte afhandeling en levering

volgens afspraak geleverd

bestelde producten geleverd,snelle verzending en goed verpakt en, met...extra's

Beurt en APK prima uitgevoerd

Goed overleg over de noodzakelijke reparaties. Vriendelijk geholpen zoals altijd.

van Utrechtweg 61 2921 LN Krimpen a/d ijssel

180519300

Over Autobedrijf de Pee

Autobedrijf de Pee is sinds 1984 BOVAG specialist. Van de oudste tot de jongste auto, van onderhoud tot schadeherstel... u kunt altijd bij ons terecht!