Fijne hulp

Prettige en snelle hulp

Heel goed!

Ik bestelde een Innotec product, werd goed op de hoogte gehouden en het pakketje werd goed verpakt afgeleverd!

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Service

Snel, goed en eerlijk.

Goede service en klantvriendelijk

Goede service en klantvriendelijk

Producten op tijd geleverd

Bestellen en dag later wordt het verzonden

Vriendelijk, behulpzaam en ter zake kundig

Vriendelijke ontvangst, duidelijke info, ongedwongen sfeer en behulpzaam. Prettig zaken doen

Snel en op persoonlijke manier geholpen

Accu laten wisselen onder het wachten met een lekkere kop koffie en praatje eigenaar.

Bestellen afleveren zeer goed,alleen betalen een beetje moeilijk. Mvg w timmermans

Prima geregeld en goed verpakt

Bij de bestelling van een innotec product,snel verzonden en goed verpakt geleverd.

Top service en heldere communicatie

Voor de APK en bijkomende reparaties de auto hierheen gebracht. Omdat het een wat oudere auto is, moesten ze er echt mee aan het werk om de juiste onderdelen te vinden en te laten maken. In de tussentijd kregen wij de beschikking over een prettige leenauto. Volgend jaar komen we hier weer voor de APK.

Altijd welkom

Altijd goed en snel geholpen. Vriendelijk personeel , voel me altijd welkom.

De beste monteurs van de regio!

Eerlijk vakmanschap bij onderhoud van je auto.

Vakkundig en ervaren personeel dat weet hoe met klanten weet om te gaan.

Zie hierboven.

Uitstekend garage

Goeie garage en service.

Wat ik bestelde was zeer goed en vlugge afhandeling

Fantatische service

Ik ben denk ik al 20 jaar klant, en nog steeds zeer tevreden. Hoog kennisniveau, nauwelijks tot geen verloop van persooneel, staan waar mogelijk voor je klaar, denken met je mee, en aan de kosten.

Erg Goed En Snel

Goed Eerlijk En Snel En Correct

Goede en eerlijke service

Fijne garage eerlijke service

Prima, denken mee, kostenbewust en klantgericht!

Bij onderhoud en reparatie word ik als klant altijd duidelijk en tijdig geïnformeerd. Garage De Pee denkt mee, is kostenbewust en klantgericht. Een betrouwbare garage!

Fijn bedrijf

Vriendelijke mensen, kundig personeel, koffie staat altijd en overal een oplossing voor te vinden. Ik kom er al denk ik 30 jaar.

Goede service en betrouwbaar.

Mijn ervaring met Autobedrijf de Pee is dat ze altijd voor me klaar staan en service staat bij hun hoog in het vaandel. Dank jullie wel.

zelfs in het weekend is gereageerd op mijn vraag .

snel antwoord ontvangen in het weekend , men komt afspraken en toezeggingen na , en een snelle levering van de bestelling ,allemaal goed geregeld Bedankt

Over Autobedrijf de Pee

Autobedrijf de Pee is sinds 1984 BOVAG specialist. Van de oudste tot de jongste auto, van onderhoud tot schadeherstel... u kunt altijd bij ons terecht!