Was de eerste ervaring met dit bedrijf maar tot nu toe een goede ervaring

Goede ervaring tot nu toe, maar de rest volgt nog

Snelle, correcte levering

De ene dag besteld, de andere dag geleverd.

Bestelling geplaatst, betaald en direct een bevestiging ontvangen. Prima.. Advies op persoonlijke titel. Geen gebruik maken van dpd verzending. Dat werkt niet naar behoren...

Goedkoop en zeer snelle afhandeling

Prima bedrijf!!!

Top!!

Zeer goede service!!

Goed geholpen er vriendelijk personeel

Vakkundig geholpen bij kopen van een auto

Zeer vlotte service en nette prijzen..

Een uur na bestelling al verzonden!

Fijn contact

Vriendelijk, meedenkend, deskundig

Snelle levering

Dit is de eerste keer dat ik wat bestel bij autobedrijf de Pee. Ik kan u vertellen dat u er een klant bij heeft. De prijs kwaliteit verhouding en de snelle levering zijn prima. Succes met Uw bedrijf. Vriendelijke groet Fred Gerritsen

Kan niet beter.

Meer dan uitstekend ,beter kan niet.

Uitstekende service

Hele goede service met erg vriendelijk personeel. Erg vak bekwaam

Goede prijs, keurige levering

Kwaliteitsproducten voor een goede prijs met een snelle en keurige levering

Behulpzaam, vriendelijk en professioneel

Goede ontvangst, nette leenauto, adequate service en goede afhandeling

Vriendelijke, persoonlijk en snel.

Bij de Pee krijg je een heel persoonlijk en vriendelijke benadering. Daarnaast werken ze keurig volgens afspraak en snel.

Perfect en vlot geleverd

Aanrader

Snelle website

Vandaag besteld dus afwachten wanneer het pakketje zal worden bezorgd.

Snelle en goede jaarlijkse beurt + apk

Ook hier met deze jaarlijkse beurt + apk weer bevestigd dat de jarenlange ervaring met De Pee nog steeds van kracht is

Echt een vakgarage met begrip voor de klantvraag en eerlijke antwoorden

Ik ging vroeger naar de merkdealer en kreeg daar altijd forse onbegrijpelijke rekeningen. De Pee (alle medewerkers) zijn echt geïnteresseerd en oprecht Ik zou iedereen verwijzen naar deze garage

Professioneel

Professioneel en vriendelijk personneel. Bedrijf is voorloper in electrische auto's en duurzame bedrijfsvoering. Aanrader voor alle (aanstaande)electrische auto rijders

scherpe prijzen, vlotte verzending

Produkt zoals omschreven

Toppers!

Hele aardige mensen, heel klantvriendelijk! Ze hebben mooie auto’s staan tegen een scherpe prijs. Zeker een aanrader zou ik zeggen!

Prima, geregeld

Bestelling gedaan en snel ontvangen.goede product.

Altijd verzekerd van goede werken.

Mijn dank is weer groot!

Super klantvriendelijk

Geweldige klantvriendelijkheid. Het bedrijf wil goed meedenken met de klant en tot een goede oplossing komen. Bezorging erg snel!!!

Over Autobedrijf de Pee

Autobedrijf de Pee is sinds 1984 BOVAG specialist. Van de oudste tot de jongste auto, van onderhoud tot schadeherstel... u kunt altijd bij ons terecht!