Top garage, fijne mensen!

Al jaren vaste klant, zowel voor de aanschaf als het onderhoud van mijn auto en onlangs ook het herstel van schade. Fijn contact, ze zijn open en eerlijk, betrouwbaar en denken met je mee!

Prettig contact

Fijn contact. Realistische kosten en meedenken. Al jaren vaste klant!

Mooie snel

Alle afspraken super goed nagekomen, altijd snel bereikbaar en open en eerlijk, geen gedoe!

Snelle levering

Super snelle levering en nog een pen en notitieblokje kado zo leuk!

Helemaal goed

Duidelijke website met goede prijzen.

Snelle levering, goede prijs.

Vlotte levering en afwerking

uitstekend.

2 spuitbussen besteld via amazon,die hebben ze niet geleverd. Ik heb toen gebeld met jullie U hebt toen alsnog de bussen opgestuurd,waarvoor hartelijk dank. De 35 euro hoefde ik niet te betalen,maar als amazon de 35 euro terugstort betaal ik dat aan U.

Super,snel en goed !

Ik was bodem van mijn boot aan het afkitten en kwam net te kort dus online besteld maandagavond en dinsdag 10.00u werd de kit geleverd een dikke duim verdiend!

Betrouwbare kennis en vakmanschap

Bij De Pee weet men wat ze (moeten) doen om de klant tevreden en de auto veilig te houden. Ware vaklui!

Prima bedrijf .

Goede website , duidelijke omschrijving van de artikelen .

Prima en snel geleverd

Snel geleverd, product ziet er goed uit!

Uitstekend geïnformeerd mbt electrisch rijden.

Open en eerlijke informatie over de te leveren Renault Zoe. Prima afhandeling van inname van de oude auto en levering van de nieuwe.

super

Ik heb bij dit bedrijf mijn renault zoe gekocht. Goed geinformeerd door het bedrijfop voorhand over de eventuele voor en nadelen van een elektrische auto. Alle vragen die ik had en dat waren er veel werden beantwoord. Eerlijk communicatie, mijn oude wagen ingeruild. Alles perfect geregeld. Geen gladde autoverkoper die wil scoren. Maar een eerlijke vriendelijke vakman.

Erg blij met de service en expertise van Autobedrijf de Pee

Ook al is het nog zo druk, ze maken een gaatje om te onderzoeken wat er aan de hand is. Vervolgens komen ze met een passende oplossing.

Snelle reactie en levering

Staat klaar voor raad en daad

Positief, ook als het niet gaat Oals je verwacht wordt je correct geholpen.

Vriendelijke en deskundige ontvangst

Wat mij vooral opviel was dat er in de garage een sfeer hangt van gemoedelijkheid. Vertrouwen staat daar hoog in het vaandel en dat merk je! Je wordt eerlijk en deskundig begeleid bij de aankoop van een elektrische auto. Er wordt tijd genomen om alle vragen beantwoord te zien. Voelde direct goed en vertrouwd. Daar hebben klanten behoefte aan in een tijd waar klantvriendelijkheid niet meer vanzelfsprekend is!

Deskundig, betrouwbaar en heel prettig contact.

Verkoper (tevens eigenaar) heeft heel veel kennis, is betrouwbaar en verkoopt je een auto met plezier en een eerlijk verhaal.

Onderhoud goed uitgevoerd. Overleg als er iets is. Vriendelijk geholpen

Snelle, vriendelijke en uitstekende service.

Zie hierboven

Goede communicatie, goede service

Zoals voorheen ook nu goed geholpen. Duidelijke communicatie over wat er gedaan moet worden, wat de mogelijkheden zijn en wat de prijs totaal is. Onze auto kan er weer even mee door!

Naar te vreden hijd ontvangen .

Over Autobedrijf de Pee

Autobedrijf de Pee is sinds 1984 BOVAG specialist. Van de oudste tot de jongste auto, van onderhoud tot schadeherstel... u kunt altijd bij ons terecht!