geweldig !

De beste garage voor hulp bij ongelukken ,, Volgens Jeroen .

Uitstekend en bijzonder vriendelijk geholpen.

In één woord: TOP.

Goede wijn behoeft geen krans.

Zie boven.

Mooie auto

Top bedrijf!

Snelle service!!!

Super eerlijk bedrijf en aanbod

In alles een betrouwbaar bedrijf met een eerlijke vraagprijs Vriendelijk personeel

Een vertrouwd adres voor mijn oude Volvo

Langs geweest voor de APK. Helaas mankeerde er wel iets aan mijn auto. De kwaal kon opgelost worden en na reparatie kan ik weer veilig rijden. De factuur was hoger dan verwacht, maar er was ook meer gedaan dan gevraagd. Zeker tevreden.

Goed en snel geholpen.

Klantvriendelijk en snelle service

Goed bedrijf met professionele mensen die met je mee denken.

Zeer klantvriendelijk en komen afspraken na.

Fijn gesprek gehad en alle tijd genomen door Jeroen om de camper te bekijken en een proefrit te mogen maken. Daarna afspraken gemaakt voor het sluiten van de deal en deze afspraken zijn door de garage nagekomen. Een garage om aan te bevelen.

Goed advies van de auto die ik heb gekocht paar jaar terug. Service is fijn. Ik ben tevrede.

Goede en prettige garage

Immer aardig. Hoewel het nu duurder uitviel dan ík had verwacht. Tja.

Zeer vriendelijk en correct behandeld

Vanaf Groningen naar Oss om een auto te bekijken en te kopen. Paar dagen later konden we de auto ophalen met nieuwe APK en tenaamstelling, zeer netjes behandeld. De reis naar Oss was zeker de moeite waard!

Goede service en fijne communicatie

Reparaties worden uitgevoerd zoals besproken en bij overige punten worden eerst telefonisch contact opgenomen voor goedkeuring.

Zoals altijd, vriendelijke en goede service.

Vriendelijke mensen die mijn auto al jaren goed onderhouden. Het is een oud beestje, dus ze bellen mij altijd als er iets moet gebeuren buiten standaard onderhoud voor APK. Heel fijn.

Kwaliteit voorop

Zeer professioneel bedrijf. Vriendelijke klantenservice. Leggen goed uit wat het probleem is en wat eraan gedaan kan/moet worden. Eerlijk. Goede, scherpe tarieven.

zeer goed

zeer goed

alles ging goed

mijn auto is als nieuw teruggekomen.

Meer dan perfect!

Vriendelijk, uierst behulpzaam en deskundige monteurs. Uitstekende service. Ook over de directeur Jeroen Reijs niets dan lof!

Prima service / prijs

Duidelijk naar mij als klant, mbt planning en de uit te voeren reparatie's naar aanleiding van de APK keuring.

Goed advies, eerlijke prijs!

APK uitgevoerd voor mijn Volvo, er was een afkeurpunt maar ben zeer goed geadviseerd en snel geholpen! Rijd hier graag een half uur voor om. Vakmensen.

Prima service !

Altijd een warm welkom, goede communicatie en uitstekende service

Attent

Leveren goed werk

Zoals al vele jaren: prima. Bedankt!

Bovenstaande zegt alles.

Kantsingel 8