Klant vriendelijk en goed geholpen

fantastische service

Ondanks grote drukte, toch geholpen.

Snelle service

Vlotte en nette service!

Geen klachten, vriendelijk, behulpzaam, prima personeel

Zeer goede service word er met respect en waardevol behandeld ben er al jaren klant en kan alleen maar vol lof voor dit goede bedrijf zijn. zeer betrouwbaar

Top ervaring super service!

Staan altijd voor je klaar! en zorgen als je problemen hebt dat dit meteen netjes opgelost word. !!

Super service

Service zoals het hoort te zijn

Wordt altijd vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijke mensen, staat altijd een fiets voor me klaar als ik de auto een dag breng. Goede service.

Ze nemen de tijd voor goede uitleg.

Er werd op een goede wijze uitgelegd wat de opties van de auto waren en onze vragen werden goed beantwoord. een positieve ervaring.

Correcte en vriendelijke bejegening. Werkzaamheden volgens afspraak. Contact gedurende de werkzaamheden zoals afgesproken.

Goede service en vriendelijk personeel

Ik word hier altijd goed geholpen.

prima bedrijf, vriendelijk behulpzaam personeel

heb geduld ervaren bij de aankoop van mijn auto, daar waar ik ging twijfelen werd er niet aangedrongen of gepusht.. wel weinig ruimte in handelen, maar dat heeft weer als voordeel dat je meteen weet waar je aan toe bent. ben achteraf blij met de aankoop ....

Leuke mensen. Altijd gezellig.

Heel goed.

Goed en betrouw baren garage

Je wordt er altijd op een goede manier geholpen. Als je komt voor een repartie of grote beurt gaat men uitzoeken wanneer het zo snel mogelijk kan worden uitgevoerd.

Vakkundig en zeer klantvriendelijk!!

Zeer vakkundig, betrouwbaar en klantvriendelijk!!

Uitstekende garage

Uitstekende Brabantse garage met gemoedelijkheid, maar ook kwaliteit!

Gemoedelijke sfeer plus open en eerlijk advies. Aanrader!

Leon hielp ons bij de keuze voor een andere Volvo. Fijne kerel die met je meedenkt. En tegelijkertijd ruimte laat om even na te denken. Goed geholpen en goede service van De Kantsingel. Top!

Klantvriendelijk

Snelle oplossing....meedenkend

Zo als altijd is het goed

Persoonlijke service, gewoon goed

Al enkele jaren trouwe klant en nog geen enkel moment getwijfeld aan hun deskundigheid. Zoals altijd een persoonlijke service en gewoon prima kwaliteit.

Als vaste klant waardeer ik de vakmanschap van de monteurs en de goede service van de back office

Het bedrijf als geheel komt zijn afspraken goed na, informeert je als klant volledig en eerlijk en ontzorgt de klant, je kunt op dit bedrijf vertrouwen voor uitstekend onderhoud van je auto.

Goed en betrouwbaar bedrijf

Geven tijdig bericht omtrent de volgende beurt/apk keuring. Komen afspraken na, reparatie in overleg.

perfecte service

Zeer betrouwbaar en perfecte service. Als vaste klant weet men ook meteen wie ik ben. Dus ook persoonlijk.

deskundig personeel.

Gemoedelijke sfeer.