Snel en goed geholpen

oke

Goede service en vakmensen

Fijne garage met kundige mensen en goede service.

AFSPRAAK IS AFSPRAAK

GOEDE SERVICE

Goed advies, prettig geholpen en probleem opgelost.

Fijn geholpen, meedenkend en probleemoplossend!

Goede en betrouwbaar.

Je wordt er goed geholpen . Ze doen de moeite om je zo snel mogelijk te helpen.

Goed contact servicegericht

Meteen de kosten paraat hebben zou fijn zijn. Moest daar nu eerst voor teruggebeld worden. Men had niet direct al een offerte paraat waarop ik een keuze kon maken voor een reparatie. Verder prima contact, vriendelijk en servicegericht, incl. gratis leenfiets.

No nonsens en prima service!

Uitstekende service van een sympathiek familiebedrijf.

Bij de aankoop van de auto werd een garantieperiode afgesproken. Daarbij werd gezegd dat men daar soepel mee omgaat. En dat is gebleken. Een reparatie enkele weken na het verstrijken van de garantieperiode werd geheel kosteloos uitgevoerd! Ik ben blij met mijn Volvo en niet minder tevreden met dit autobedrijf!

Goede service, zeer klantvriendelijk.

Wordt in alle situaties goed geholpen. Denken altijd mee. Toppers!!

Pro actief en flexibel

Altijd vertrouwd en betrouwbaar

Ze zijn super

Heel vriendelijke professionals en serieus goede garage

Ik heb een auto gekocht bij de Kantsingel en deze bleek olielekkage te hebben. De monteurs hebben met grote volharding en door enkele grotere reparaties alles binnen de garantie opgelost ! Zeer tevreden en grote dank en waardering voor verkoper, monteurs en organisatie. Theo Schippers (25 jaar voor Volvo gewerkt)

Belang van de klant voorop

Van het maken van de afspraak tot het bepalen en uitvoeren van de werkzaamheden, alles na overled met de klant

Vriendelijk behulpzaam meedenkend professioneel

Vriendelijke behulpzame en deskundige mensen. Goede prijs verhouding Kom er zeker terug

Ik word altijd naar grote tevredenheid en zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Ik ben al jaren een tevreden klant.

vriendelijk behandeld

goed behandeld volgens afspraak

Vriendelijk en vertrouwd.

Altijd vriendelijke ontvangst, kundige diagnose en vakkundige reparatie. En dat alles voor een goede prijs. Van te voren overleg mbt onverwachte reparatie’s, kortom een bedrijf waar je graag naar toe gaat.

Ik heb mijn oude auto er ingeruild en er een occasion gekocht. De communicatie via email was snel en accuraat. Tijdens het bezoek aan de garage stond alles klaar. er werd een transparant en reëel bod op mijn auto gedaan. De aankoop en afwikkeling was volgens afspraak ennetjes. Kortom een keer een zeer prettige en eerlijke garage en autoverkoper. En ik ben erg blij met m'n nieuwe youngtimer.

Klantvriendelijk behulpzaam toegankelijk

Op een makkelijke manier is een afspraak in te plannen voor welk onderhoud dan ook. Laagdrempelig en klantvriendelijk ontvangst door receptionist Hans. Gewoon tevreden.

Alles volgens afspraak.

Accurate en vlotte behandeling

Snel geholpen en uitstekend behandeld

Er is snel tijd gemaakt om een analyse te maken van de problemen, inclusief een schatting van de kosten en doorlooptijd om de reparatie uit te voeren. Uiteindelijk waren de kosten iets lager en was de reparatie ook enkele dagen sneller uitgevoerd dan verwacht. Dat is leveren van service boven verwachting.

Een goede en correcter behandeling na een afspraak.

Ben al 40 jaar klant bij de Kantsingel en eerst nog op de Molenlaan en later op de Kantsingel.

Vriendelijk, duidelijk informatie vooraf aan de reparatie.

Ondanks de drukte en de grote reparatie aan de auto die verricht moest worden, toch eerder klaar dan gepland.