netjes en correct.

kinderen netjes behandeld, goede service met problemen.

direkte en korrekte afwikkeling

Goed geholpen, adequaat, correct, vriendelijk en behulpzaam

Betrouwbaar!

Dit was mijn eerste ervaring met dit autobedrijf. Van nature ben ik best wel wat terughoudend (kijk ik de kat eerst uit de boom), maar het voelde direct vertrouwd. Duidelijk, eerlijk, netjes, altijd beschikbaar voor het stellen van vragen waar je dan ook direct antwoord op krijgt. Het voelde goed en dus hebben wij hier naar volle tevredenheid voor het eerst een auto gekocht! Een aanrader!

Gewéldige en vriendelijke behandeling

We hebben hiermee zeer goede ervaring Je wordt er tactvol en vriendelijk geholpen Je kunt hier heel goed onderhandelen

Duidelijke en transparante verkoop

Bij vragen duidelijke uitleg en weet wat hij aan de klant aanbied.

De service was goed, auto bevalt ook

De koop was snel en goed geregeld.

Kan altijd snel terecht en de problemen worden snel en vakkundig opgelost.

Goede nette service zoals het hoort

Mijn ervaring bij dit bedrijf is zeer positief. Persoonlijke benadering, en totaal niet opdringerig, of mooie praatjes. Goede service en goede uitleg. Heb een VW Tiguan bij dit bedrijf gekocht. Betrouwbaar bedrijf die zich aan de afspraken houdt, en ook nakomt.

Net bedrijf

Klantvriendelijk wordt gelijk geholpen

Duidelijke en snelle communicatie en service.

Prettige samenwerking.

Zeer goed, deskundig en enthousiast geholpen

Op dag 1 mijn wensen voor een andere auto kenbaar gemaakt. Dezelfde avond al gebeld, dat zij een geschikte auto hadden gevonden. Op dag 2, hadden ze de auto al opgehaald en kon ik proefrijden. Ik kon gelijk goed zaken nadat zij alle kosten open en duidelijk in beeld gebracht hadden. Op dag 3 hadden ze de auto al klaar en kon ik al genieten van de gekochte auto. Een service en enthousiasme, waar veel autobedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Volvo V40, blij met de auto en de service van Frank Overweg

Daar zag ik de V40 in de uitvoering die ik graag wilde. Ik heb direct contact opgenomen en kreeg ook direct een reactie. De volgende dag proefgereden en we zijn tot een akkoord gekomen. Verkoper Pim Overweg is zeer empathisch en weet wat de klant nodig heeft. Hij is zeker niet opdringerig en is een prettige persoon bij de verkoop. Al met al ben ik dik tevreden. Hier kun je met een gerust hart een auto kopen.

Betrouwbaar en meedenkend.

Ik heb zeer goede ervaringen met Autobedrijf Frank Overweg. Servicegerichtheid zoals je nog maar zelden tegenkomt. Zowel op het gebied van onderhoud, reparatie alsmede de aankoop van auto's heb ik de kwaliteit van dit familiebedrijf kunnen ervaren. Kortom: een aanrader voor iedereen.

Betrouwbaar

Staat altijd voor je klaar

Goed!

Positief. Klantvriendelijk en vertrouwend. Gezien de korte contactmomenten kan ik niet alles beoordelen, maar beveel dit bedrijf van harte bij u aan. 9.

geweldig

Fijne garage om een andere auto te kopen,eerlijk en geen onnodige verkoop praatjes. Goede service

Super correct geholpen bij het vinden van mijn bmw 5serie

Zeer prettig

Het team van Frank Overweg is niets teveel :-)

Koop al jaren mijn auto's bij Pim & Frank Overweg en ook het onderhoud laat ik bij de uitmuntende monteurs doen. Zeer deskundig lopen net dat stapje extra waar ik als klant heel blij van wordt en dat vinden zij heel normaal!! Ga zo door mannen een echte aanraden zo'n bedrijf met "ouderwetse" service en klantbeleving.

Meedenken met de klant

Mijn auto vertoonde kuren en was aan vervanging toe. Dezelfde avond nog kunnen kijken naar een auto en een deal kunnen sluiten.

Ongekende laagdrempeligheid bij het eerste contact

Ten eerste valt de professionele website op. Het daarop volgende telefonische contact verloopt zeer prettig zonder een commerciële boventoon. Uiteindelijk heeft er geen zakelijke transactie plaatsgevonden maar des te meer een gevoel van 'we komen elkaar vast nog eens tegen'.

Een net en verzorgd autobedrijf.

We zijn goed en correct geholpen. Tijdens het overzetten van een onderdeel kregen we zelfs voor een aantal uren een leenauto mee zodat we even ons eigen ding konden doen. Prima communicatie.

Prettige ontvangst en doen wat ze zeggen.

Onze ervaring met met Frank en zijn zoon waren positief. Zowel junior kwam zijn afspraken na als zijn vader. Boden een realistische prijs voor de auto welke ik wilde inruilen. Ook de te kopen auto werd netjes afgeleverd zoals besproken. Wat misschien een aanbeveling zou kunnen zijn, is de auto ook door een autopoetser laten schoonmaken als de auto is verkocht. Geeft net even wat meer bij het afleveren. Maar dat is een idee waar ik van gecharmeerd ben. Verder dik tevreden met aankoop. Zou zeker nog een keer langskomen, mocht ik weer voor een occasion gaan.

Prima en klantgericht

Goede communicatie en snelle afhandeling. Ervaren bedrijf!

Positief en betrouwbaar

We worden snel en vakkundig geholpen. Er is een goede service en afspraken worden altijd nagekomen. Wij hebben al jaren goede ervaringen met dit bedrijf.

Rijksstraatweg 94 8121EG Olst

0570 - 562994