Prettig contact en duidelijke afspraken.

Goed ontvangen en te woord gestaan. Afspraken werden goed nagekomen. Met plezier daar een auto gekocht en kan het bedrijf van harte aanbevelen.

Een mooi en goed garagebedrijf!

Eerste contact was met Frank door de telefoon, daarna volgende mijn bezoek ondanks wat ik door de telefoon tegen Frank had gezegd een eind rijden vond.... Ben door Pim ontvangen met koffie en kan niet anders zeggen een vakman met passie voor auto's en oog voor kwaliteit. Op erg prettige manier zaken gedaan en een onwijs dikke Z4 gekocht waar ik nu na 34 dagen en 1800km mezelf alleen maar lekkerder en lekkerder in ga voelen, wat een (h)eerlijke auto. Deze garage, dit mooie familie bedrijf krijgt van mij dan ook verdiend de maximale score. Groet Gerrit

Service en kwaliteit met HOOFDLETTERS

Al jaren klant van Autobedrijf Frank Overweg naar volledige tevredenheid! Kwaliteit, service en prijs prima in verhouding.

Fijn advies met vlotte service.

Een prettige samenwerking bij de aankoop van een nieuwe auto. Ze spelen goed in op de wens van de klant.

Uitstekend!

Gezellig, betrouwbaar, klantvriendelijk bedrijf. Zoekt u een auto garage? Dan is Autobedrijf Frank Overweg zeker een aanrader!

Goede service en betrouwbaar

Zeer vriendelijk Goede prijs kwaliteit verhouding Goede service

Prima ervaring, goed en snel geholpen

Na wat onderhandelen al snel tot de koop overgegaan. Leuke mensen, niet puur en alleen zakelijk. Auto stond netjes gepoest klaar toen ik deze af kwam halen. Jammer dat het bedrijf niet in de buurt zit van waar ik woon anders zou ik er zeker vaker komen.

Top garage

Mijn ervaring was zeer goed

Alles heel goed afgehandeld

Bekwaam, komen afspraken op tijd na. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Plezierige ontvangst en klantvriendelijk!

Service daar kunnen ze mee overweg

Onlangs mijn 9e auto gekocht bij dit kleine sfeervolle familie autobedrijf. Mijn eerste kocht ik daar bij Frank ergens in 1990 geloof ik mijn laatste kocht ik twee weken geleden bij zoon Pim. Wederom een fantastische auto ( AudiQ3 2.0 D Quattro 2x S line. Perfect afgeleverd in samenwerking met de monteurs. Het leuke is dat mijn zoon er ook zijn auto’s koopt. Bij overweg kennen we u bij naam en bent u geen nummer…… nou dat is niet helemaal waar. Ik was 330xi en nu Q3 Hoe gelukkig kunnen ze je daar maken met een nummer…. Team Overweg bedankt !!!

super service, iedere keer weer

Top bedrijf, al jaren een zeer tevreden klant

Betrouwbaar en eerlijk!

Fijne deal gemaakt en auto super netjes afgeleverd. Vriendelijk en behulpzame mensen.

Toppertje!!

Super bedrijf

Super mooie nette auto's Mooie prijs En een super service Wij zijn hier super goed geholpen

Super klantenservice

Fijn bedrijf die ook nog met je meedenkt

Onverminderd goede service.

Service, betrokkenheid, meedenken, advies en klantvriendelijkheid zijn optimaal.

Net bedrijf

Mooie auto's Nette normale mensen

Top autobedrijf

Betrouwbaar en deskundig. Levert goed werk af bij onderhoud en of herstel tegen een zeer redelijk tarief. Ik ben er nu al een aantal jaren klant. Toen ik aangaf dat ik een andere auto wilde hebben zijn zij gericht gaan zoeken naar het merk en type dat ik wilde hebben.

Vriendelijk en gastvrij

Ik werd erg deskundig en vriendelijk geholpen

Goed garagebedrijf met een snelle en betrouwbare afhandeling.

Zaterdags op internet een zeer mooie grijze VW SportsVan gezien uit 2019 vol opties bij autobedrijf Frank Overweg , direct gereageerd dat ik wel geïnteresseerd was in deze auto en gevraagd wat de inruilwaarde van mijn huidige auto is. In het zelfde weekend werd hierop al geantwoord. Maandag morgen gelijk naar Overijssel gereden en na bezichtiging de auto gekocht van Frank tijdens een gemoedelijk gesprek met een bak koffie. Kenteken registratie en vrijwaringsbewijs is door Frank geregeld. Als extra was er de eerste APK keuring gratis uitgevoerd! Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe auto, deze is namelijk in nieuwstaat... mis alleen wel mijn zonnebril die ik heb laten liggen in de ingeruilde auto achter het dakklepje. (:

supersnelle service

Denken altijd mee en lossen het snel voor je op. onverwachte kosten worden altijd netjes gemeld en na akkoord maken ze het voor elkaar

Geweldige service

Al jaren klant en altijd goed geholpen.

Gemaakte afspraken worden nagekomen.

Fijn bedrijf, nemen de tijd en weten waarover ze praten.

Klasse!

Snelle reactie en resultaat op mijn zoekopdracht, vriendelijke ontvangst, realistische offerte en enthousiaste mensen!