Proffesionele transactie

Zeer net en schoon bedrijf, professioneel personeel.

GOED

Goede service, goede uitleg, mooie auto!

TOP

Coulant, luistert en is eerlijk in zijn argumentatie geeft goed advies. Zorgt dat alles op tijd geleverd kan worden.

goede begeleiding en goede afhandeling

Zeer net bedrijf, en deal snel gesloten.

Bij aankomst trof ik een net bedrijf aan en werden ook gelijk goed ontvangen. Na een bakje koffie was de deal al snel gesloten. Nette aflevering en komen afspraken na! Kortom een aanrader om hier uw auto aan te schaffen..

Vriendelijk, informatief, behulpzaam.

Betrouwbaar!

Leuke en vriendelijke ontvangst. Zeer deskundig.en behulpzaam De aangekochte auto zag er bij aflevering uit als nieuw bevalt prima. Vriendelijke groeten Geppy en Wim Abbing.

Na 35 jaar overgestapt naar de Rudy Wetering. Dit was een weloverwogen beslissing, en van deze beslissing heb ik geen seconde spijt van, Vanaf moment één is het contact en de samenwerking uitstekend, en ze hebben ons een prachtige auto verkocht waar we erg me in ons sas zijn. En ik hoop dat het contact en samenwerking en service de komende jaren zo blijft.

Zeer prettig

Prettige bedrijf Je wordt goed geholpen

Top service!

Duidelijk, zonder poespas. Geen probleem om een proefrit te maken. Prima overeengekomen met de inruil en aankoop van de andere auto. Bij aflevering een uitgebreide uitleg over de (voor ons nieuwe auto) gekregen van Matthijs.

Zakelijk en correct

Snelle deal gemaakt

Normaal met elkaar omgaan prima

Je voelt direkt betrokkenheid van de eigenaar. Prim in uitleg en overleg.

top zo als altijd

alles weer prima geregeld

Servicegericht en altijd vriendelijk

Kwalitatief goed, vriendelijk en servicegericht

Net een auto heb ingeruild

Goede deal gesloten

Zakelijk en prettig overleg gehad met Matthijs. Uiteindelijk als tevreden klant vertrokken met onze nieuwe aanwinst.

Goede voorlichting ,correcte behandeling,geen poeha.

Goede inruilprijs voor mijn auto. goede uitleg over de nieuwe aankoop wat is afgesproken word ook nagekomen.

Top bedrijf, eerlijk en betrouwbaar

Betrouwbaar en eerlijk. Vak monteurs in de garage. Goede uitleg, bij het ophalen van de auto, neemt daarvoor alle tijd.

Goede service neemt tijd voor de klant

Goede service neemt tijd voor de klanten

Ben heel tevreden

Een nette autozaak met betrokken medewerkers. Rudie komt de afspraken stipt na. En geeft goede uitleg.

Wij raden dit bedrijf zeker aan.

We hebben net voor de 2e keer hier een auto gekocht en zeker naar tevredenheid. Vriendelijk, meedenkend, goede service en duidelijk kwa (mail)communicatie. Als ik een minpuntje zou moeten bedenken dan zou dat zijn dat er geen onderhandelingsruimte in de prijs zat

Prettig

Op een correcte en plezierige manier behandeld bij de aankoop van onze auto

goede service

via het internet kwam ik bij Rudie Wetering uit. vanaf het eerste telefoontje tot aan de levering van de auto alles netjes verlopen!

Uitstekende service en advies

Vorige week een C3 gekocht; hele vriendelijke mensen, er werd goed naar ons geluisterd wat we nodig hadden, met aandacht voor de best passende ipv duurste aankoop. Auto is heel netjes afgeleverd; we komen er graag terug.

Heb mijn nieuwe auto daar gekocht en mijn oude ingeruild. Prettige onderhandeling. Bedrijf ziet er schoon en netjes uit Prima ontvangst en correcte afhandeling.

Hellendoornseweg 24 8148RH Lemele