Top geregeld en gewoon duidelijk.

Top geregeld en goed kunnen handelen een goede inruilprijs gekregen voor mijn eigen auto. En natuurlijk een erg mooie auto gekocht bij Rudie want die staan daar genoeg.....

Prettig, duidelijk, to the point!

Contact met Matthijs gehad waarbij het al snel duidelijk is wat er mogelijk is. Reële aanbieding waardoor er geen oeverloos onderhandelen nodig is.

Zeer goede ervaring

Aardig mensen, goed bereikbaar en alles is netjes geregeld!

Top service verleend en alles goed en snel geregeld!

Prettige zaak.

Fijn geholpen en de auto is netjes afgeleverd.

Erg goed.

Erg fijn geholpen.

Rudie zorgt ervoor dat een nieuwe auto aanschaffen goede en speciale ervaring is.

Rudie heeft ons goed begeleid tijdens het zoeken naar de juiste auto. Hij ontzorgt het proces van aankoop van a tot z. Een hele plezierige ervaring.

Prima!

Goed geholpen door Matthijs. Alles netjes! Auto top afgeleverd. Prima uitleg gekregen van toen we de auto op kwamen halen. Neemt hier alle tijd voor. Wij zij zeer blij met onze auto!

Goede en snelle service!

Mooie auto online gezien. Even bellen: "vanavond nog bekijken? Tuurlijk, ik blijf wel langer aanwezig voor jullie". Auto direct gekocht, dankzij een net en helder verhaal en goede antwoorden op onze vragen. 'Onderhandelen' over de prijs en inruil was vooral een goed gesprek. Snelle levering en een prachtige 'nieuwe' auto op onze oprit. Van harte aanbevolen!

Fijn bedrijf om daar een auto te kopen

Keurig opgeruimd bedrijf om te zien, zowel van buiten als van binnen. Daar wordt met liefde gewerkt. Daarnaast hebben zij mooie auto's in de verkoop staan. Na de aankoop super geholpen door Mathijs met een extra trekhaak en goeie garantie op onze nieuwe auto. De auto was voor overname gepoetst en stond binnen te shinen. Top Men neemt daar nog de tijd voor jou om je de werking van de auto uit te leggen. De moeite waard om daar eens te gaan kijken

prima geholpen

We kregen gerichte info m.b.t. de auto die we wilde kopen.

Vriendelijke service

Goede uitleg over de auto Rustig en niet gejaagd

Eerlijk en duidelijk.

Afspraken worden nagekomen en ze trekken tijd voor je uit om alles uit te leggen.

Is een garage bedrijf. Met een goede service Ze hadden echt geduld. En alles zoals beloofd is de auto afgeleverd Kan deze garage aaan bevelen

Vriendelijk no-nonsens bedrijf

Prettige ervaring met auto-dealer Rudie Wetering. Vriendelijk personeel, geen dubieuze verkooppraatjes, niet uit de categorie 'gladde autoverkopers'. Kan dit bedrijf van harte aanbevelen!

Een gewoon goed bedrijf.

Erg vriendelijk en alles goed uitgelegd.

Prima levering

Hopelijk een fijne auto gekocht en een snelle aflevering

Gewoon top geregeld!

Vorige week onze mooie ‘nieuwe’ Fiat Panda opgehaald bij Autobedrijf Rudie Wetering. Goed en prettig geholpen door Matthijs. En alles gewoon goed en vertrouwd geregeld. Vanaf het bekijken, proefrijden tot de aanschaf en aflevering en communicatie.

Mooie auto gekocht.

Keurig bedrijf. Ik zou mijn volgende auto er zo weer kopen.

Auto gekocht en keurig volgens afspraak afgeleverd.

Zeer netjes en correct behandeld. Auto zag er keurig netjes uit bij het ophalen,en wat er afgesproken was is ook gedaan. Nu hopen op veel zorgeloze km.

Goede service en super klantvriendelijk. Denken goed mee met de wensen.

Vriendelijk, behulpzaam, vakkundig en vertrouwt.

Prima garage met veel jonge auto's. Tip: misschien een belletje bij binnenkomst. Moest de keren dat ik er was beetje te lang wachten op ontvangst.

Helder en duidelijk!

Goede uitleg en hij zoekt het uit als hij iets even niet weet. Top!

Mooie auto gekocht

Bij toeval via internet terecht gekomen bij dit autobedrijf op zoek naar een nieuwe auto. Net familiebedrijf, veel aanbod en goed geholpen. Afgelopen week een mooie Peugeot 3008 gekocht en tot nu toe zeer tevreden over de geleverde auto. Grote onderhoudsbeurt, riem vervangen en netjes schoongemaakt en gepoetst. Hopelijk gaan we veel plezier aan deze auto beleven... Bedankt...

Proffesionele transactie

Zeer net en schoon bedrijf, professioneel personeel.