• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Apk en kachelreparatie, prima geholpen en snel gerepareerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik breng mijn Heilige Koe (Lancia Kappa) alleen naar Fiaitalia. Waarom? Omdat ik weet hoe zorgvuldig met mijn auto is/wordt omgesprongen. Alles zeer netjes met hoezen om beschadiging te voorkomen. Spic en Span weer terug.Toen op 6/11/2018 bij mij plotseling (Lancia Ypsilon) een lampje ging branden van de airbag werd ik spontaan geholpen om dit te resetten... TOP SERVICE !!!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn zoon heeft hier voor weinig geld een Fiat Panda gekocht van 18 jaar oud. Nu, een half jaar en ruim 5.000 km later, rijdt het autootje nog steeds probleemloos. Prima aankoop dus! Eigenaar is duidelijk een liefhebber van Italiaanse auto’s, houdt van het vak en geeft eerlijk advies. Hier kunnen veel garages een voorbeeld aan nemen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zat voor deze garage eerst bij de officiële dealer. De kosten ten opzichte van de dealer zijn lager en de deskundigheid is beter. Ook is de service erg goed! Voorlopig blijf ik het onderhoud door dit bedrijf uitvoeren. Ik zou iedereen met een Italiaanse auto aanbevelen naar deze garage te gaan.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slecht, gevraagd om een nieuwe antenne op mijn auto te zetten (fiat 500) werk van 15min. (een diagnose maar moest een uur afrekenen!!\r\nOmdat ze verder hadden gezocht naar het probleem.\r\nTerwijl ik alleen gevraagd had het vervangen van mijn antenne, tevens is mijn dashboard beschadigd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar, zeer klantvriendelijk, uitstekende service.\r\n Top bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, goede service w.o. het ter beschikking stellen van een vervangende auto. Bij grotere (onverwachte) kosten wordt er eerst gebeld voordat men de reparatie uit gaat voeren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. Goede persoonlijke benadering en duidelijke uitleg welke werkzaamheden worden uitgevoerd. Bij mankementen wordt direct gekeken wat er aan de hand is en als het even kan verholpen of op zeer korte termijn gerepareerd. De prijzen liggen onder het nivo van de \"grote dealer\". Ook mijn dochter heeft goede ervaringen met dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service gericht. Altijd bereid tot helpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijne ervaring. Je wordt netjes te woord gestaan.\r\nAlles wordt netjes uitgelegd en er worden geen onnodige dingen gedaan aan je auto of geprobeerd je over te halen iets te laten doen wat niet nodig is. Ben hier al vaker geweest en ga hier zeker ook weer terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb positieve ervaringen. Goede service, meedenken, grote deskundigheid met mijn auto. Faire prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie service, prettige samenwerking en liefde voor Italiaanse auto\'s. Ik heb alle vertrouwen in het team en weet dat zij met je mee denken en geen onnodige reparaties uitvoeren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig, betrouwbaar en klantvriendelijk! Dat wil ik graag als klant en dat krijg ik ook. Ik ben al ruim 20 jaar klant en altijd zeer tevreden.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb hier mijn MiTo laten repareren en gelijk een kleine beurt laten geven. Ben super tevreden; goede service voor een eerlijke prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik beschik over een Giulietta QV. Deskundige liefhebbers van Italiaanse auto\'s. Service is prima. Zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd een eerlijk advies en goed onderhoud. Ben al jaren een zeer tevreden klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf. Deskundig. Aandacht voor de klant, en belangrijker men kent de klant. Fiaitalia doet waar ze voor staan betrouwbaar en eerlijk.En dat al vele jaren lang.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd correcte uitvoering van de werkzaamheden en bij onverwachte problemen overleg en prijsopgave.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Fiat Punto GT Turbo was weer perfect gerepareerd!\r\nEen echte aanrader voor Fiat rijders.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Weer prima geholpen ,

Over Autobedrijf Fiaitalia