Wij zijn heel blij met onze elektrische vouwfietsen van het merk Eco!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Mooie Gazelle Bloom moederfiets geleverd gekregen. (Lekkere koffie!)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fietsen gehuurd voor 2,5 dag. Op het eerste gezicht prima fietsen en goede service van het bedrijf. Konden de fietsen op een dag dat ze eigenlijk dicht waren terug brengen. Beetje jammer dat ik met mijn knie langs de handrem kwam en deze een lusje in mijn broek maakte en \'s avonds kregen wij het licht van een van de fietsen niet aan. Lijkt mij niet te horen bij huren. Je betaald er genoeg voor, dus dan verwacht je ook wel materiaal dat werkt. Bij het vermelden van bovenstaande de opmerking gekregen \'Je had het ook zonder licht kunnen wagen\'. Beetje flabbergasted door de opmerking.

• Reden bezoek Andere reden

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Is het half uur rijden naar Edam waard

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Prima, gezellig en een goede introductie \'E-bikes voor dummy\'s gekregen\'. Mooie fiets gekocht, is elke keer een feestje om er op te rijden.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte fiets

online besteld,snel en perfect verpakt geleverd op afgesproken datum.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

In alle facetten goed. Goede aanbieding, alerte mailreactie(!), goede bediening, fraaie en schone zaak. Respect voor de klant en gaan voor de langere termijn. Zelfs de bus ziet er verzorgd uit. Tip, zet iets meer race op de site zodat het meer overkomt als the place to be voor race.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Sehr geehrte Damen und Herren, wir sind gut in unserem Ferienhaus angekommen und ohne Probleme war das neue Vouwfiets startklar. Heute habe ich meine erste Fahrt mit dem neuen Eco Traveller gemacht und ich bin begeistert! Mit Unterstützung des Motors ist es eine große Erleichterung für mich (gesundheitlichen Probleme). Ein ganz neues Fahrgefühl! Beratung und Service waren sehr gut! Vielen Dank! Mit freundlichen Grüßen Ingrid

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Een geheel nieuwe fiets aangeschaft, met alle toebehoren als kinderzitjes, dragers, fietstassen. Oude fiets ingeruild. Kwam een nogal knullig eindbedrag uit, maar dit werd niet uit eigen beweging afgerond in positieve van de klant.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Gazelle Bloom moederfiets is heel snel afgeleverd en ook nog eens de voordeligste aanbieding.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Goede service. De elektrische vouwfietsen zijn geweldig!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Onze Eco Traveller vouwfietsen bevallen ons uitstekend. Fijne service is zeker dat onze speciale aanpassingen aan de fietsen ook allemaal mogelijk zijn bij dit topbedrijf. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Nemen uitgebreid de tijd voor het juiste advies.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Online een fiets besteld; goed geholpen, snelle reactie, prima!! alleen levering was minder, hele dag thuis gewacht, werd niet geleverd. Meerdere malen gebeld. Werd dag erop geleverd niet binnen de afgesproken tijd. Dat was erg jammer Hier kan de fietsenwinkel zelf natuurlijk niets aan doen. Ik zou zeker nog een keer kopen bij Ronald Schot.

2 sterren: slechter dan verwacht

Fiets Gazelle Bloom gekocht. Zo en zo valt de fiets behoorlijk tegen. Veel kleine afstellingen en reparaties nodig binnen een korte tijd. Iets wat je niet mag verwachten voor zo een dure fiets. Fiets is best zwaar qua gewicht, zeker met 2 kleintjes erop. Ben er in korte tijd 2x voor terug geweest. De mankementen zijn gratis verholpen, dat wel. Minder punt is de gratis ophaal service maar die geldt tot 20 km. Wonende op 27 km is er geen service/coulance. Dus dan zelf maar heen en weer en veel tijd kwijt.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Ik heb een jaar geleden een eco traveller vouwfiets via internet bij Ronald gekocht. Heerlijke fiets! Ik heb reeds meerdere malen per mail en telefoon met Ronald (en collega\'s) contact gehad en ik ben recent in de winkel geweest. Altijd snel een reactie en een goede service. Kortom aanrader! Het zou alleen mooi zijn als er ook een vestiging in de buurt van Arnhem komt ;-) Vriendelijke groet Aafje

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer goede service. Men heeft veel kennis van de producten in de zaak.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Prima prijs-kwaliteit. Fiets vergeten klaar te zetten voor transport waardoor deze niet op afgesproken data geleverd kon worden. Slot vergeten; nagezonden door spoed koerier.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Helder en duidelijk zaken doen, bij vragen, snel de antwoorden op de mail.

• Service N.v.t.

Goed en service gericht