Goede snelle service!

Een Gazelle Bloom fiets met diverse accessoires besteld en direct de volgende ochtend geleverd in Drenthe! Alle accessoires netjes gemonteerd. Kortom, zeer tevreden voor een goede prijs en goede service!

Zeer goede en deskundige fietsenzaak

Ik ben op zakelijke en deskundige wijze geholpen bij de keuze voor de Koga ebike worldtraveller. De eigenaar en de werkplaats zijn passievol en deskundig. Waar vind je die eigenschappen nog temidden van de steeds grotere fietspaleizen waar heel veel mensen werken, maar echte deskundigheid en technische ervaring en kennis vaak ver te zoeken zijn. Op basis van een goed gebleken advies vanuit Gouda naar Ronald Schot in Edam gegaan om een robuuste fiets op maat te kopen voor lange trektochten door Europa. Mijn vertrouwen in deze fietsenzaak zal zeker meebrengen dat ik mijn fiets daar in onderhoud blijf onderbrengen. Zonodig voorziet de zaak ook in het ophalen en terugbrengen van de fiets. Kortom, een tevreden klant! Derk Jan van Zeben.

professioneel

Bezocht de winkel n.a.v. een aanbieding op de site voor het type fiets dat ik zocht. In eerste instantie een communicatie misverstand (wederzijds), waarop snel en zeer professioneel gereageerd werd. Daarna een proefrit kunnen maken en tot koop besloten. Levering verliep zoals beloofd snel en goed. Zoals gezegd: kwam al binnen met de wetenschap wat ik wilde kopen. Geen vervelende verkoop technieken als het upgraden van de fiets, batterij en/of accessoires. Kortom een bedrijf dat luistert naar wat de klant wil (en niet naar wat toevallig in voorraad staat of nog meer winst oplevert).

Uitstekend.

Bij Ronald Schot een Koga E-Lement e-bike gekocht. Ik kon mijn oude fiets inleveren, voor een goed bedrag. Koga E-Lement werd goed afgeleverd. Na een tijdje wat problemen met de ondersteuning van de e-bike. Dit is goed , en snel opgelost door Fietsspeciaalzaak Ronald Schot. Paul

I ordered a bicycle online and arranged for delivery at my home. On the day of delivery I was called from an address 40km away from my home. Only than I realised I gave my previous home address. I had a call from Ronald who immediately accommodated me by arranging that the bicycle be delivered to my new address at no cost and on the same day. This is really professional service and highly appreciated.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte fiets

7 maanden terug E-bike 2de hands gekocht bij Ronald Schot. Net na de 6 maanden garantietermijn bleek de accu defect. Oorzaak was niet te achterhalen. Pijn is gedeeld: Ronald Schot gaf een flinke korting. Op de E-bike heeft mijn vrouw inmiddels 2000 km gefietst, en die heeft zich dus inmiddels bewezen. Allemaal wat duurder dan gedacht maar dat was vooruit niet te zien. Ronald Schotman heeft in die 7 maanden aangetoond een vakkundig specialist te zijn die ook buiten winkeltijden service geeft naar beste kunnen.

Prettig telefonisch contact gehad vooraf waarbij we enkele vragen hadden over de aanbieding. Levering netjes zoals afgesproken en het product was in goede staat.

professioneel

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Zeer prettige ontvangst en hulp bij uitzoeken van mijn eerste e-bike. Onafhankelijk advies, zonder te drammen of een kant op te sturen. Uitgebreide mogelijkheid om meerdere modellen te testen. Prima dus! En ook nog een mooie inruilprijs voor mijn oude fiets ontvangen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

2 occasion elektrische vouwfietsen gekocht. Inmiddels ca. 4 mnd gebruikt en ze bevallen prima. Eenmaal kort terug geweest vanwege een hinderlijk tik geluid. De afspraak daartoe werd snel en gemakkelijk gemaakt en de klacht was snel en doeltreffend verholpen.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte fiets

Mijn fiets voor een onderhoudsbeurt gebracht, ketting was uitgerekt en dacht dat deze vervangen moest worden. Fiets opgehaald en hadden de ketting nog kunnen spannen. Dat is echte service want ik had gerekend op vervanging van de kettingen. Al met al ben ik zeer tevreden ook over het vriendelijke personeel. Een echte aanrader

• Reden bezoek Onderhoud

Koop al jaren nieuwe fietsen bij de firma schot , misschien betaal ik hier iets meer voor een nieuwe fiets maar de service die je krijgt is zo goed dat we toch elke keer weer terug komen een dikke 10

Moederfiets gekocht.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Wij zijn heel blij met onze elektrische vouwfietsen van het merk Eco!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Mooie Gazelle Bloom moederfiets geleverd gekregen. (Lekkere koffie!)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fietsen gehuurd voor 2,5 dag. Op het eerste gezicht prima fietsen en goede service van het bedrijf. Konden de fietsen op een dag dat ze eigenlijk dicht waren terug brengen. Beetje jammer dat ik met mijn knie langs de handrem kwam en deze een lusje in mijn broek maakte en \'s avonds kregen wij het licht van een van de fietsen niet aan. Lijkt mij niet te horen bij huren. Je betaald er genoeg voor, dus dan verwacht je ook wel materiaal dat werkt. Bij het vermelden van bovenstaande de opmerking gekregen \'Je had het ook zonder licht kunnen wagen\'. Beetje flabbergasted door de opmerking.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Is het half uur rijden naar Edam waard

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Prima, gezellig en een goede introductie \'E-bikes voor dummy\'s gekregen\'. Mooie fiets gekocht, is elke keer een feestje om er op te rijden.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte fiets

online besteld,snel en perfect verpakt geleverd op afgesproken datum.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

In alle facetten goed. Goede aanbieding, alerte mailreactie(!), goede bediening, fraaie en schone zaak. Respect voor de klant en gaan voor de langere termijn. Zelfs de bus ziet er verzorgd uit. Tip, zet iets meer race op de site zodat het meer overkomt als the place to be voor race.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Sehr geehrte Damen und Herren, wir sind gut in unserem Ferienhaus angekommen und ohne Probleme war das neue Vouwfiets startklar. Heute habe ich meine erste Fahrt mit dem neuen Eco Traveller gemacht und ich bin begeistert! Mit Unterstützung des Motors ist es eine große Erleichterung für mich (gesundheitlichen Probleme). Ein ganz neues Fahrgefühl! Beratung und Service waren sehr gut! Vielen Dank! Mit freundlichen Grüßen Ingrid

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Een geheel nieuwe fiets aangeschaft, met alle toebehoren als kinderzitjes, dragers, fietstassen. Oude fiets ingeruild. Kwam een nogal knullig eindbedrag uit, maar dit werd niet uit eigen beweging afgerond in positieve van de klant.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Gazelle Bloom moederfiets is heel snel afgeleverd en ook nog eens de voordeligste aanbieding.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Goede service. De elektrische vouwfietsen zijn geweldig!