zeer prettig ontvangen aangenaam begeleid in koop van de auto. Lekkere koffie gehad. in totaal gewoon een prettige ervaring met iemand met verstand van zaken. Een aanrader kortom.

Prima service en netjes geholpen door Robert Baksteen bij aankoop van onze auto. Perfect afgeleverd. Ook na constatering van kleine storing, snel en vakkundig geholpen.

Auto gekocht die in het begin nog buiten stond en er niet helemaal top bij stond. prijs overleg gehad en we zijn er op een zeer positieve manier uit gekomen, en ze hebben de auto grondig aangepakt en als nieuw afgeleverd! ik kan niets anders zeggen het is EEN TOP BEDRIJF mooi doel gericht en vriendelijk en oplossing gericht. (geen verkoop praat doel gericht!) de auto die ik een week later op kon halen stond er als nieuw bij! van binnen en buiten en zelfs onder de motorkap top aflevering en kleine details word ook gezien en opgelost met nieuwe APK en ze vervangen alles wat nodig is zodat je veilig en wel de weg op gaat. MIJN OOIT VOLGENDE AUTO KOOP IK BIJ BOKS !!!

Vriendelijk personeel en er werd de tijd genomen om met ons mee te denken zowel met het uitzoeken van de auto als bekijken van de verzekering

Het is altijd prettig zaken doen bij Boks. Altijd gemoedelijk en ook nu weer hebben we onze nieuwe aldaar auto aangeschaft. We zijn even met verkoper Niek gaan rekenen, maar met deze aangekochte auto binnen ons gezin komt de teller na al de jaren op 10 ! ! ! ! Als je eenmaal een goed gevoel en goede ervaring hebt bij een bepaald autobedrijf kom je er toch weer teug. In dit geval weer bij Boks. Ze zijn zeer betrouwbaar, open, een prettig gestoord team, transparant, bieden goede service en garantie. En last but not least, de koffie smaakt prima.

netjes, eerlijk geholpen. Alle tijd voor de klant.

Via lang zoeken op internet zijn we uiteindelijk in Apeldoorn terecht gekomen bij Autobedrijf Boks. Daar zijn we aangesproken door Robert. Zeer vriendelijke en aardige verkoper. Gaf goede uitleg en wist wel naar welke auto wij op zoek waren. We hebben een Peugeot 308 SW gekocht. we hopen dat we er lang plezier van zullen hebben. Mocht het over een aantal jaren nog zo zijn voor een nieuwer komen we zeker weer van Limbug uit naar Ape;doorn.

Voor een tweede keer hebben wij een gebruikte auto aangeschaft bij Boks. Wij zijn vriendelijk en duidelijk geholpen door Robert. Hij heeft uitgebreid de audio aan ons uitgelegd.

goede ervaring 2 uur in de middag gebeld om half 4 afgesproken . testrit gemaakt alles was naar wens en direct de hand geschud en alles afgerond om de auto te kopen en 5 uur zit ik in me nieuwe auto. zeker een aanrader!

Vanaf het moment van binnenkomst netjes alles uitgelegd en meegekeken of de auto die ik zoek echt iets is voor mij. Goed en vakkundig advies en snel alles geregeld met inruilservice.

Prettige aankoop van mijn C1. Fijn garagebedrijf met vriendelijke mensen en goede service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Top geholpen door Etienne, super service! Binnen 5 dagen alles geregeld.

De ervaring met dit bedrijf is prima. Wij zijn al jaren klant bij auto bedrijf Boks. De service is altijd goed en de wachttijd bij calamiteiten is zeer kort. Ze zijn bereidt om mee te denken en zorgen voor een goede samenwerking.

De verkoper nam alle tijd voor mij, zodat ik in alle rust de auto kon uitzoeken die voor mij het meest geschikt was. Uiteraard onder het genot van een kop koffie.

auto gezien op het internet die dag nog gebeld voor een afspraak en ook die besloten hem te kopen en super snelle service mede dankzij Etienne!

Een goede ervaring met het bedrijf. De gekozen auto bleek verborgen gebreken te hebben wat garage ook niet wist, ze zijn meteen met een goede oplossing gekomen door ons een andere auto aan te bieden. We zijn zeer tevreden over dit bedrijf.

Netjes en goed geholpen. Vrij snel konden we onze nieuwe auto ophalen. Goede service.

Op zoek naar een andere auto. Via marktplaats kwamen we bij Boks terecht. Fijn geholpen, goed gesprek. We hebben vertrouwen in deze garage.

Snelle service naar andere auto nadat vorige auto teveel mankementen toonde. Goede inruilwaarde verkregen en zo een mooie tweedehandsauto gekocht bij Autobedrijf Boks.

Heel fijne ervaring met dit bedrijf zeer snelle reactie. Kon de volgende dag al langs komen om de zaken in orde te maken. Ook veel keus aan auto\'s. zeer netjes ontvangen. Echt een aanrader!

Vlotte, vriendelijke en behulpzame medewerkers

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

2 sterren: slechter dan verwacht

er worden diverse afspraken gemaakt maar die komen jullie niet na dus een slechte service ook mankeerde er vele zaken aan de brommobiel en nog is hij niet in orde moet dit weer laten maken bij een andere garage.

Prettig geholpen, ik rij weg in een prachtige 2de hands auto

Goedendag, Wederom een gebuikte auto gekocht bij Autobedrijf Gerrit Boks voor mij de vierde, mijn vrouw is nog niet toe aan de vierde maar dat gaat zeker tzt gebeuren. Ons raken zij niet meer kwijt gezien de kwaliteit auto,s die wij tot op heden hebben aangekocht. Service, klantvriendelijkheid en nemen in alle rust de tijd voor je. Een bak koffie is altijd beschikbaar. Onze dank gaat uiteraard naar het hele team maar degene die ons te woord hebben gestaan in deze, Niek Slijkhuis en Robert Baksteen een extra pluim en dank, tot de volgende auto.

Laan van de Dierenriem 51

7324 AB Apeldoorn