Vandaag onze auto ingeruild. Professioneel bedrijf. Zeer goed geholpen. Geen nummer maar een klant. Auto keurig afgeleverd.

Wegens de topservice hebben mijn vriendin en ik een hele mooie auto gekocht bij dit bedrijf. Een heel vriendelijk en professioneel personeel, in het bijzonder Antoine Ooteman die ons deze geweldige auto heeft verkocht, top!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

vriendelijke mensen die bereid zijn te denken in oplossingen in het belang van de consument. Dit bedrijf is erop gebrand een goede naam te vestigen in de regio en dit merk je in alles, top service tegen een zeer goede prijs.

Leuke auto gezien, en meteen geslaagd. Super service en fijn geholpen. Top!

Goede service en klantvriendelijkheid. Duidelijk en goed geholpen.

• Deskundigheid N.v.t.

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met dit autobedrijf. Goed geholpen en een hele fijne, prettige communicatie gehad en uiteindelijk waar we voor kwamen een nieuwe auto gekocht.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Wat een geweldige service. Ik zal Boks bij iedereen aanbevelen, omdat je eerlijk advies krijgt en waar voor je geld.

vandaag me auto opgehaald wat een goede service en personeel alles tot in de puntjes geregeld en verzorgt ps een bezoekje is het zeker waard al is het maar voor een kopje koffie

We zijn zeer gastvrij ontvangen en goed geholpen. Vriendelijk personeel en we zijn blij met onze nieuwe aanwinst!

Gisteren mijn nieuwe auto opgehaald. Van de eerste keer in de showroom tot het moment van aflevering een top service ervaren.

Super vriendelijke mensen, keurige garage en dito auto\'s. Ze komen gemaakte afspraken na en de totale service is top. Onze dochter kocht hier haar eerste auto! Een betere start kan zij niet maken. Thanks

Bij binnekomst meteen goed geholpen, je kan met al je vragen bij iedereen terecht. Als je niet precies weet wat je zoekt kom je er daar achter door de ruime keuze die ze hebben.

Erg behulpzaam, vooral bij bijzonder situaties met oude auto. Weten snel wat nodig is, ook voor kleine mensen. Snel een nieuwe auto kunnen regelen zodat wij met het gezin weer veilig op pad kunnen.

na het gezien te hebben van een auto op hun site hebben we gebeld voor een afspraak en konden gelijk langs komen. Daar werden we super goed geholpen door robert baksteen. Super service en vriendelijke uitleg over de auto. Zeker aan te raden!!

Goed en betrouwbaar Bedrijf. Ik ben geholpen en tevens goed geadviseerd door Antoine. De auto is keurig op tijd ingeleverd met een volledig afleverbuurt +APK en wat moest gedaan worden is ook gedaan! Dit allemaal mag wat kosten als je op zoek bent naar een degelijk tweede hands auto. Ben je - onverhoopt- een koopjes jager dan heb je niks te zoeken bij Gerrit Boks. Want duurkoop blijft altijd goedkoop.

prima ontvangen bij ons eertste bezoek juiste uitleg gekregen van de inmiddels gekochte auto bij het ophalen perfecte service en prima afhandeling

Fijne dealer die snel kon schakelen! Kon binnen een paar dagen mijn auto omruilen voor een prima occasion. Bedankt voor de service!

Zeer tevreden over de ontvangst bij het Autobedrijf. Zeer deskundig geholpen door Etiënne en snel de koop kunnen maken.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Net auto gekocht. Geweldig geholpen. Zeer deskundig personeel.

erg goede service. goede voorlichting betreft auto\'s goede uitleg wat wel en wat niet. personeel is zeer klantvriendelijk wij zijn blij met Autobedrijf Gerrit Boks

Geweldige service van Antoine binnen een week ston onze zelf gekozen auto er piek fijn ze zetten alles op alles voor je bij de 3de keer dat we een auto bij hem kopen en we zullen er zo weer naar toe gaan ondanks dat het een heel stuk rijden is

We zijn super goed geholpen en hebben de perfecte gezinsauto gekocht ! Mede door de goede service en informatie die ons is gegeven. We zijn erg blij met onze \"nieuwe Opel Meriva\"

Mooie Fiat panda occasion gekocht 2e auto voor mijn vrouw. Goede deal, nette inruil prijs gehad. Bij aflevering mooi gepoetst. Kort daarna technisch mankement(verborgen gebrek) ontdekt. Volledig hersteld, excuus van verkoper, was bij proefrit niet ontdekt. Dus buiten schuld van zowel verkoper als garage Boks, kortom super service. Geweldig autobedrijf. Zowel verkoop, receptie en werkplaats. Thanks Antoinne, Ruther en receptie! Top!!

Goed geholpen bij het zoeken naar een passende auto. Auto is heel netjes afgeleverd en voor mijn oude auto hebben we een goede inruilkorting gekregen.

Wederom een positieve ervaring. Prettige contacten, gemoedelijk,meedenkend, duidelijk, nette aflevering. Kortom niets dan goeds.

Laan van de Dierenriem 51 7324 AB Apeldoorn

055 360 30 50