Goede service en klantvriendelijk

Een paar kleine defecten na aankoop van mijn auto zijn keurig in de garantieperiode hersteld. Achteraf bleek er nog wat defect te zijn aan de auto en ook hiervoor is een nieuw onderdeel besteld. Er stond een vervangende auto klaar, terwijl mijn auto gerepareed werd

Super servicegericht

Van onze eerste oriëntatie tot het wegrijden in de nieuwe auto een top service. Pluspunten: uitgebreide aandacht, persoonlijk contact, een oprechte lach en een keurig afgeleverde auto.

Erg klantvriendelijk

We hebben afgelopen vrijdag onze auto opgehaald, deze is keurig afgeleverd! Goede service en we zijn erg vriendelijk geholpen.

Al jaren klant bij Gerrit Boks Vertrouwd en zeer goede service Vriendelijk en deskundige mensen iedere keer voelt het voor ons als thuis komen.

Zeer net bedrijf

Goed ontvangen, auto top afgeleverd en afspraken goed nagekomen.

fijne snelle service

Eerste ervaring met Garage Boks is goed. Personeel is vriendelijk, persoonlijk en niet opdringerig... Vandaag onze nieuwe auto opgehaald voor veel veilige kilometers. Zeker een aanrader

Klantvriendelijk

Van de week mijn nieuwe auto opgehaald . Ik heb twaalf jaar geleden ook een auto gekocht en nu werd ik wederom weer geholpen door de heer Kruit hij heeft alles netjes geregeld voor ons . Netjes wat een service

Fantastische service!

Vandaag mijn "nieuwe" auto opgehaald. Wat een fijne en goede service van Boks! Auto netjes gewassen/gepoetst, 2 nieuwe voorbanden op het tweedehandsje, overschrijving keurig en snel geregeld net als de vrijwaring van de inruilauto. Keurig mapje voor de autopapieren en sleuteletui. Ik ben super blij met mijn kerstkado :-) De volgende auto komt wat mij betreft weer bij Boks vandaan!

Goede eerlijke service met humor.

Wij hebben nu net onze nieuwe auto voor de deur staan, gekocht bij Antoine van Autobedrijf Gerrit Boks. We zijn keurig en eerlijk geholpen en met humor. We zijn dik tevreden met hoe de verkoop verliep. Het is een occassion, alle kleine dingetjes die we vonden zijn opgepakt en keurig gerepareerd. Antoine dacht fijn mee! Kortom: wat ons betreft een goed adres!

DHR.ANTOINE OOTEMAN /UITMUNTEND!!!

Vanaf het moment dat ik een auto zocht ben ik door dhr. Antoine Ooteman vanaf het begin tot het eind, uitstekend geholpen! Hij deed dat op een vakbekwame, rustige, professionele en duidelijk te begrijpen manier. Dhr. Ooteman nam bovendien ook de nodige tijd om het verkoopproces, wat bij ondergetekende niet altijd even gemakkelijk en duidelijk was, te begeleiden! Ik heb dit alles bij andere autobedrijven in Apeldoorn en ook buiten Apeldoorn, wel vaak anders meegemaakt! Ik kan dan ook niet anders zeggen dan dat Autobedrijf Boks in Apeldoorn in het algemeen en dhr.Antoine Ooteman in het bijzonder zeer aan te bevelen zijn voor de aankoop van een eerlijke,betrouwbare en prijstechnisch goede auto.Hulde aan dhr. Antoine Ooteman/Autobedrijf Boks Apeldoorn, mvr. gr. Willem-Jan!

Onze ervaring is vanaf het eerste contact, het kopen van de auto, tot vandaag het afleveren, gewoon super. Zonder in details te treden heeft dit bedrijf voor ons een bijzondere regeling toegepast, waardoor het voor ons mogelijk werd de auto van onze keuze te kunnen kopen. De service en de staat van de auto bij het afleveren, was echt perfect. De auto is net twee jaar oud, maar lijkt als nieuw. Wij willen in dit geval nog wel één persoon noemen: de verkoper Etiënne. Super bedankt!!! Cor & Jetty

Snelle service

Ideaal adres om auto's van verschillende merken met elkaar te vergelijken. Het is heel eenvoudig om een proefrit te maken. Snel geregeld. Top.

helemaal top!

Goede service, zeer vriendelijke medewerkers die je van alle informatie voorzien.

Fijn autobedrijf!

Van de week een Hyundai i20 gekocht. Goed kunnen onderhandelen, zeer goed gevoel bij dit bedrijf. 👍👍👍

Fijne, eerlijke service.

Gister mijn nieuwe auto opgehaald. Super service, vanaf de proefrit tot aan het ophalen. Toppertje Antoine bedankt voor de snelle service en de fijne communicatie. Zou hier zeker weer kopen.

Helaas door een miscommunicatie in eerste instantie via de mail/ telefoon een onterechte verkeerde eerste indruk gehad van autobedrijf Boks. Na een prettig telefoongesprek en kennismaking vandaag op locatie zat ik duidelijk helemaal verkeerd met mijn gedachte. De mensen van autobedrijf Boks zijn erg vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Ze zoeken de beste oplossingen voor je en staan voor mijn gevoel altijd klaar voor je. Het voelde zelfs als een leuk uitje. Top bedrijf en zeker een aanrader. Vandaag vol trots mijn nieuwe bmw in ontvangst mogen nemen. Gr Raymond

Topservice

We kwamen in de showroom om te kijken naar een auto en werd met goede service behandeld en een mooie auto gevonden. 3 weken later weer gekeken en door top service besloten om de auto te nemen.

Zoals altijd gewoon goed

Uitstekende ervaring wederom..Complimenten aan het hele team.En uiteraard Antoine in het bijzonder.Erg in onze nopjes met de auto

Super bedrijf en goed klant gericht

Bij binnenkomst werd ik direct geholpen. Ben super blij met de nieuwe auto, echt een aanrader om daar een kijkje te nemen. Hele aardige medewerkers. Ik ben super tevreden

super autobedrijf

de autoverkoper gaf heel goed advies zijn erg goed geholpen met de nieuwe auto. echt een aanrader.

Een zeer betrouwbaar autobedrijf

Wij zijn zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Antoine. Het voelde gelijk heel goed .

Eerlijk bedrijf en hele goeie service

Zijn inmiddels aan onze 4e auto toe en onze ervaring is dat het een betrouwbaar autobedrijf is met hele gezellige verkopers. Pluspunt is ook dat de koffie altijd klaar staat en ook nog heerlijk is. Al wij weer eens aan een 5e auto toe zijn gaan we zeker eerst naar Boks autobedrijf want je slaagt altijd. Alle lof.

Toppers die tot het uiterste gaan!

Mijn oog was gevallen op een auto die ik heel graag wilde, maar het regelen van de financiering verliep via een ander partij erg moeizaam. Gelukkig is 1 van de experts van Boks door het vuur gegaan om mij uit de brand te helpen, zodat ik alsnog mijn mooie auto kon finacieren. Wat was ik blij en nog steeds! Vriendelijkheid, klantgericht, betrouwbaar en menselijk... Alle goede eigenschappen zijn aanwezig en hierdoor raad ik dit autobedrijf zeker aan! Top, nogmaals mijn grote dank en waardering!

Alles in huis met een super service!

Wat een fijn bedrijf is dit! Niet alleen hebben keuze aan overvloed, men denkt met je mee en regelt alles ter plekke. Ook met onderhoud is alles perfect geregeld en worden afspraken nagekomen. Ik ben zeer tevreden en kom hier graag.

Leuke auto slechte garantie

We hebben een fijne auto gekocht kwaliteit/prijsverhouding prima, wel erg jammer dat de hulpvaardigheid ophoud bij de buitendeur. De service laat te wensen over