• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima ontvangen bij ons eertste bezoek juiste uitleg gekregen van de inmiddels gekochte auto\r\nbij het ophalen perfecte service en prima afhandeling

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne dealer die snel kon schakelen! Kon binnen een paar dagen mijn auto omruilen voor een prima occasion. Bedankt voor de service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over de ontvangst bij het Autobedrijf. Zeer deskundig geholpen door Etiënne en snel de koop kunnen maken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net auto gekocht. Geweldig geholpen. Zeer deskundig personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf erg goede service. goede voorlichting betreft auto\'s goede uitleg wat wel en wat niet.\r\npersoneel is zeer klantvriendelijk\r\nwij zijn blij met Autobedrijf Gerrit Boks

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service van Antoine binnen een week ston onze zelf gekozen auto er piek fijn ze zetten alles op alles voor je bij de 3de keer dat we een auto bij hem kopen en we zullen er zo weer naar toe gaan ondanks dat het een heel stuk rijden is

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn super goed geholpen en hebben de perfecte gezinsauto gekocht ! Mede door de goede service en informatie die ons is gegeven.\r\nWe zijn erg blij met onze \"nieuwe Opel Meriva\"

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie Fiat panda occasion gekocht 2e auto voor mijn vrouw.\r\nGoede deal, nette inruil prijs gehad. Bij aflevering mooi gepoetst. Kort daarna technisch mankement(verborgen gebrek) ontdekt. Volledig hersteld, excuus van verkoper, was bij proefrit niet ontdekt. Dus buiten schuld van zowel verkoper als garage Boks, kortom super service. \r\nGeweldig autobedrijf. Zowel verkoop, receptie en werkplaats. Thanks Antoinne, Ruther en receptie! Top!! \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen bij het zoeken naar een passende auto. Auto is heel netjes afgeleverd en voor mijn oude auto hebben we een goede inruilkorting gekregen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom een positieve ervaring. Prettige contacten, gemoedelijk,meedenkend, duidelijk, nette aflevering. Kortom niets dan goeds.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer prettig ontvangen aangenaam begeleid in koop van de auto.\r\nLekkere koffie gehad. in totaal gewoon een prettige ervaring met iemand met verstand van zaken.\r\nEen aanrader kortom.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en netjes geholpen door Robert Baksteen bij aankoop van onze auto. Perfect afgeleverd. Ook na constatering van kleine storing, snel en vakkundig geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht die in het begin nog buiten stond en er niet helemaal top bij stond.\r\nprijs overleg gehad en we zijn er op \r\neen zeer positieve manier uit gekomen,\r\nen ze hebben de auto grondig aangepakt en als nieuw afgeleverd! ik kan niets anders zeggen het is EEN TOP BEDRIJF mooi doel gericht en vriendelijk en oplossing gericht. (geen verkoop praat doel gericht!)\r\nde auto die ik een week later op kon halen stond er als nieuw bij! van binnen en buiten en zelfs onder de motorkap top aflevering en kleine details word ook gezien en opgelost\r\nmet nieuwe APK en ze vervangen alles wat nodig is zodat je veilig en wel de weg op gaat.\r\n\r\nMIJN OOIT VOLGENDE AUTO KOOP IK BIJ BOKS !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel en er werd de tijd genomen om met ons mee te denken zowel met het uitzoeken van de auto als bekijken van de verzekering

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is altijd prettig zaken doen bij Boks.\r\nAltijd gemoedelijk en ook nu weer hebben we onze nieuwe aldaar auto aangeschaft.\r\nWe zijn even met verkoper Niek gaan rekenen, maar met deze aangekochte auto binnen ons gezin komt de teller na al de jaren op 10 ! ! ! !\r\nAls je eenmaal een goed gevoel en goede ervaring hebt bij een bepaald autobedrijf kom je er toch weer teug. In dit geval weer bij Boks.\r\nZe zijn zeer betrouwbaar, open, een prettig gestoord team, transparant, bieden goede service en garantie.\r\nEn last but not least, de koffie smaakt prima.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf netjes, eerlijk geholpen. Alle tijd voor de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via lang zoeken op internet zijn we uiteindelijk in Apeldoorn terecht gekomen bij Autobedrijf Boks.\r\nDaar zijn we aangesproken door Robert. Zeer vriendelijke en aardige verkoper. Gaf goede uitleg en wist wel naar welke auto wij op zoek waren. We hebben een Peugeot 308 SW gekocht. we hopen dat we er lang plezier van zullen hebben. Mocht het over een aantal jaren nog zo zijn voor een nieuwer komen we zeker weer van Limbug uit naar Ape;doorn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor een tweede keer hebben wij een gebruikte auto aangeschaft bij Boks. Wij zijn vriendelijk en duidelijk geholpen door Robert. Hij heeft uitgebreid de audio aan ons uitgelegd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede ervaring 2 uur in de middag gebeld om half 4 afgesproken .\r\ntestrit gemaakt alles was naar wens en direct de hand geschud en alles afgerond om de auto te kopen en 5 uur zit ik in me nieuwe auto.\r\nzeker een aanrader!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het moment van binnenkomst netjes alles uitgelegd en meegekeken of de auto die ik zoek echt iets is voor mij. Goed en vakkundig advies en snel alles geregeld met inruilservice.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige aankoop van mijn C1. \r\nFijn garagebedrijf met vriendelijke mensen en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top geholpen door Etienne, super service! Binnen 5 dagen alles geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaring met dit bedrijf is prima. Wij zijn al jaren klant bij auto bedrijf Boks. De service is altijd goed en de wachttijd bij calamiteiten is zeer kort. Ze zijn bereidt om mee te denken en zorgen voor een goede samenwerking.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De verkoper nam alle tijd voor mij, zodat ik in alle rust de auto kon uitzoeken die voor mij het meest geschikt was.\r\nUiteraard onder het genot van een kop koffie.