Super service

Via internet kwamen we bij Garage Boks terecht. Het ging om een auto voor mijn zoon. Een super mooie VW polo met alles erop en eraan. En weinig km gereden. Mijn zoon kon niet wachten en ging vast kijken. Hij werd opgevangen door Antoin. Mijn zoon was zeer te spreken over hem toen hij thuis kwam. Niet opdringerig gewoon normaal lekker mee gekletst zei hij. Volgende dag heb ik hem zelf ontmoet en het klopte zeer goede verkoper. Aangezien ik zelf ook op zoek was naar een nieuwe lesauto voor mijn rijschool vroeg ik Antoin Gods kun jij niet eens kijken voor mij. Hoppa binnen een dag een super mooie VW Golf gekocht. Echt top. Geen verkooppraatjes maar eerlijkheid. Zeer aan te raden. Dank je wel Antoin voor het meedenken.

Zeer professioneel, betrouwbaar en vriendelijk

Wij hebben recentelijk een Ford C Max bij Boks gekocht. Toen wij daar voor de eerste keer gingen kijken voelden we al snel dat we bij het juiste autobedrijf waren terecht gekomen. Jan Willem-Veenendaal heeft ons keurig geholpen en ook na de aankoop nog geïnformeerd hoe de auto ons bevalt. Dit autobedrijf is zeker aan te bevelen!

Mijn ervaring met Dea is heel positief

door de misverstand van de beide partijen heb ik te onterecht een slechte recensie geplaats en wou graag mijn excuses aanbieden aan Dea die dit allemaal heel erg netjes had opgelost. nogmaals mijn excuus .mvg Radovan

Ik raad deze autogarage een ander ook aan

Enige tijd geleden heb ik een VW id-3 gekocht bij Boks en ben zeer tevreden met mijn aankoop. Graag wil ik ook Jan Willem-Veenendaal van de verkoop afdeling bedanken voor zijn snelle handeling en klantvriendelijkheid..

Na lang rondkijken op het internet stuitte ik op onze nieuwe volkswagen Polo bij Autobedrijf Boks. Gebeld voor een afspraak en ontzettend klantvriendelijk te woord gestaan. Zelfde week een afspraak gemaakt voor een proefrit, na top advies/hulp gekregen te hebben van Antoine besloten de auto te kopen! Erg nette showroom overigens !

Prima autobedrijf

In december 2021 heb ik het hele land afgereisd voor een Renault Twingo in de kleur bleu dragee. Op een zaterdagmiddag om 16.45 uur (bijna sluitingstijd dus) rende ik de showroom in met de vraag of ik een proefrit kon maken met de Renault Twingo. Geen enkel probleem, ik mocht er alle tijd voor nemen. Na de proefrit werd ik zeer goed te woord gestaan en geholpen door de verkoper Jan Willem. Diezelfde dag heb ik de Renault Twingo gekocht. Ook de aflevering van de auto ging prima. Het is het echt waard om naar Apeldoorn te gaan om te kijken of de auto naar je keuze hier staat. Een aanrader!

Heel fijn bedrijf om een auto te kopen

In november 2021 heb ik een Ford Fiesta gekocht bij Boks autobedrijf. Wij zijn erg vriendelijk en kundig geholpen door Jan-Willem Veendendaal. Geen opdringerige verkooppraatjes maar gewoon alles rustig uitgelegd over de auto en de aankoop hiervan. Jan-Willem heeft alle tijd voor ons genomen. Ook informatie gegeven over een eventuele verzekering die voor mij heel gunstig bleek te zijn. Ook ik ben ik de week erna opgebeld door Jan-Willem hoe de auto beviel en of ik nog vragen had. Hartstikke attent ! Ook door de dame van de administratie zijn we vriendelijk en kundig geholpen. Wij moesten er een heel eind voor rijden maar dat was zeker de moeite waard. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden als je een (nieuwe) auto zoekt.

Prima bedrijf

Wij hebben een Mercedes bij autobedrijf Boks in Apeldoorn gekocht, onze ervaringen met dit bedrijf zijn heel goed. Verkoper Jan-Willem Veenendaal heeft ons keurig geholpen, hij was rustig, niet opdringerig en nam alle tijd en gaf ons ook alle tijd om erover na te denken. We hadden nog wat vragen, en hij belde ons terug ( het was zelfs zijn vrije dag). 1 Week nadat we de auto hadden belde Jan-Willem ons op om te vragen hoe ons de auto bevalt. Bijzonder toch? Echt een top bedrijf!!!

tevreden met mij nieuwe auto.

top bedrijf ben super geholpen door de verkoop mederwerker (Jan willem) aanrader

Zeer tevreden.

Bij Boks een peugeot 3008 gekocht. Verkoper Niek heeft ons goed geïnformeerd en had alle tijd voor toelichtingen en een goed gesprek. Gaf ons een een goed gevoel. Komen er zeker terug. Aanbevolen, zowel het bedrijf alsmede de verkoper. Top !

Aanrader!

Klantvriendelijk, goede inruilprijs gehad en blij met mijn "nieuwe" auto.

goed ontvangst

inmiddels voor de 3e auto terecht bij boks! dat zegt denk ik al genoeg. snelle goede service, mee denkend. altijd wel iets passends. met name Antoine is een topper!

Goed bedrijf!

Zeer net bedrijf met een professionele uitstraling. Vriendelijke verkopers die niet opdringerig zijn. Groot aanbod aan auto’s, voor ieder wat wils. Ze denken goed met je mee en handelen alles netjes en snel af. Zeker aan te raden dus!

Snelle service

Een week geleden heb ik een Opel Corsa gekocht bij autobedrijf Boks. Mijn ervaring is zeer goed. Er is sprake van een zeer goede service en zeer snelle service. Met een tevreden gevoel ben ik na een testrit naar huis gegaan met een kwalitatief uitstekende auto.

Geweldig resultaat Chip tuning

Twee manden geleden hebben ze mijn auto, een Ford Transit connect met een 1.0 ecoboost (benzine) motor voorzien van nieuwe software. Het vermogen ging van 100PK naar 130PK en het koppel werd ook sterk verbeterd. Direct goed gebruik van kunnen maken tijdens de vakantie met caravan. Het rijden, inhalen en berg-op was een verademing. ook zonder caravan loopt de auto mooier. Stiller en gelijkmatiger. Het nadeel van duurdere benzine (98 ipv 95) wordt goed gemaakt omdat de auto ruim 10% zuiniger rijdt. Al met al een prima investering die door autobedrijf Gerrit Boks prima is uitgevoerd.

goede service, goede auto

Van de week onze Hyundai i20 van 2018 opgehaald, was perfect schoongemaakt, rijd heerlijk, en de service van Jan-Willem was geweldig. Erik en Koula uit Almere.

uitstekende service en klant gericht

Mijn 3e auto inmiddels bij Boks gekocht met altijd de hoogste inruilwaarde voor mijn auto. uitstekende service en altijd klant gericht.

Zeer goed geholpen door Jan-Willem Veenendaal

Ben heel blij met mijn hele mooie BMW M2. Verkoper Jan-Willem Veenendaal reageerde telkens alert en behulpzaam.

Nog nooit zulke service gezien!

Ik heb 'savonds laat via marktplaats een vraag gesteld over een auto en een inruilvoorstel. Ik kreeg bijna direct een antwoord en een keurig inruilvoorstel. Ik wilde graag de aan te schaffen auto zelf bekijken maar ik woon op 2,5 uur rijden afstand van deze garage. Ik kon zelf pas over 1,5 week komen kijken. Ik werd de andere ochtend gebeld. Als we het eens konden worden over de prijs wilde ze de auto wel even bij mij voorrijden. En zo gebeurde het dat de nieuwe auto keurig netjes werd voorgereden! De service gaat dus ver voorbij de openingstijden en de drempel van de showroom. Hier kunnen de erkende merkdealers echt nog wat van leren! Hier staat de klant (en de auto) echt centraal.

Zag de advertentie staan en ben het weekend gelijk gaan kijken. Ben geholpen door Antoine, heel fijn in contact en kijkt naar de mogelijkheden voor de klant. Proefrit gemaakt en na een uur was de deal gesloten. Ondanks de afstand vanuit Zoetermeer een autobedrijf wat zeker mijn aanbeveling krijgt. Top service rondom de auto's en aflevering. Rij met veel plezier rond.

Dikke prima

Nadat ik van een verkoper een verkeerde indruk kreeg, maar autobedrijf Boks een 2e kans heb gegeven moet ik zeggen dat ik meer dan goed ben geholpen door Gerrit, hij nam uitgebreid de tijd en zijn we er samen uit gekomen sinds vandaag trotse eigenaar van een super mooie BMW de afhandeling met Gerrit ging zeer vlekkeloos de auto stond mooi gepoetst op mij te wachten en na een lekkere bak koffie en een gezellig gesprek heb ik de auto in ontvangst genomen. Kortom service op en top geregeld en ik zou er zo weer een auto kopen! Mocht er wat zijn zijn ze bereid je te helpen en dat is een zeer fijn gevoel want voor een jong iemand zoals ik is het niet een broodje van de bakker die je koopt. Gerrit Boks bedankt voor de goede service en het vertrouwen, wie weet tot in de toekomt !

Super bedrijf

Wat een super bedrijf duidelijke uitleg en informatie zeer behulpzame personeel vooral Antoine wat een gezellige vent is dat eerlijk en zeer behulpzaam. Bij hem een bmw gekocht en zal zeker terug komen als ik die bmw wil inruilen want heb de vorige auto bij een andere autobedrijf gekocht die ook op tv reclame komt nou ik moet zeggen dat autobedrijf Gerrit boks een veel vertrouwelijker en behulpzamer overkomt dan de garage wat misschien kwa naam groter is maar een zeer onbehulpzaam is en niet eerlijk àlles uitlegt Antoine ik wil je nogmaals bedanken voor de heldere duidelijke eerlijke en gezellige gesprek

Top service!

Geholpen door Antoine, heel fijn in contact en kijken naar de mogelijkheden voor de klant. Top service rondom de auto's en aflevering. Rij met veel plezier rond en kom zeker terug bij Antoine voor me volgende auto!

Hele fijne garage en vriendelijk personeel! Auto werd netjes en schoon aangeleverd. Geweldige service en hier blijf ik in onderhoud!

fijne garage met erg vriendelijk personeel

in september 2020 een occasion gekocht. In de periode van de garantie wat kleine ongemakken opgetreden. Alles met een vriendelijk gezicht opgelost. Ook het contact tijdens de reparaties en het melden dat de auto weer gereed stond, verliep erg prettig en probleemloos. Dus voor garage Boks mijn chapeau specifiek voor de reparatie afdeling.