In betrouwbare handen leren rijden

Erg fijn leren rijden bij Martin! Je bent er om te leren en fouten mag je maken. Erg goede aanwijzingen gekregen en met de RIS opleiding moet je zelf ook goed nadenken en kritisch zijn over jezelf. Al met al een hele fijne ervaring!

Fijne instructeurs. Ze leggen alles goed uit en blijven rustig. Er is een fijne sfeer in de auto. De mensen die de telefoon opnemen als je bijvoorbeeld vragen hebt zijn hartstikke fijn en vriendelijk.

Goede rijschool!

Mijn ervaring bij rijschool Noordzee is heel positief. De rijschool is goed bereikbaar en heeft mij goed kunnen helpen met het inplannen van mijn praktijkexamen, ondanks de lange wachttijden bij CBR. Sunil is een goede rijinstructeur en neemt echt de tijd om alles goed uit te leggen. De sfeer van de lessen was altijd ontspannen, Sunil is erg geduldig en heeft een goed gevoel voor humor. Ik ga de lessen zeker missen!

Ik vond de ervaring met de rijschool erg prettig. Alles werd super goed besproken en wist meteen waar ik aantoe was. Heel fijn begeleid door Amal, hele prettige ervaring met haar gehad. Amal was duidelijk in het geven van tips en instructies. Elke les was erg prettig en gezellig ervaren.

Tussentijdse toets en praktijk gehaald!!

Echt een top bedrijf in 1x geslaagd!! Ze helpen waar nodig is.

BE in 1x gehaald

Prettige ervaring met deze rijschool en mijn instructeur waardoor ik mijn BE vlot op zak had. Leuke verrassing door middel van een postkaart na het behalen van mijn rijbewijs, zeer fijne persoonlijke touch

Leuke cursus leerzaam

Intresante cursus leerzaam

Kunnen goed hun manier van lesgeven aanpassen op welke persoon in de auto zit.

Wil bijna nog af en toe een les inplannen zodat ik weer een rondje kan rijden met Sunil :). Erg rustig en duidelijk in zijn uitleg, wat goed werkt bij mij. Zo nu en dan kon ik geen hele rijles volmaken ivm strakke planning vanuit mijn kant. Wanneer Sunil (dagen/weken) later de mogelijkheid zag om in zijn eigen tijd de verloren tijd in te halen reden we nog even door, hoefde hier zelf niet om te vragen. Dit gaf mij het idee dat zij er echt zijn voor de leerling en dat gaf mij een fijn gevoel.

Fijne ervaring! Les gehad van twee instructeurs en beide waren erg vriendelijk. Ook bij de balie zijn ze zeer vriendelijk. Pieter denkt met je mee en reageert altijd snel op emails.

Fijn en goed

Ik vond dat er goede uitleg gegeven werd, de instructrice was echt fijn, lief, heldere uitleg en heldere instructies.

Zeer goed en goeden service

Vriendelijk, behulpzaam, duidelijk

De verkeersschool is altijd goed bereikbaar, je kunt altijd terecht met een vraag. De lessen van anderhalf uur zijn fijn en mijn instructeur was vriendelijk, behulpzaam, gestructureerd en duidelijk. Al met al vond ik het fijn om hier te lessen!

Super goed en fijne ervaring

Goede rijschool, fijn contact en goede service. Hele goede instructeur!!

Topervaring, maatwerk op niveau

Mijn ervaring met Pieter en Chan (instructeur) is super positief. De begeleiding van Chan sloot goed aan op mij als persoon. Mijn ervaringen met Pieter waren altijd constructief en gezellig.

Helpful and friendly

My driving instructor was very helpful and patient, helped me to pass my practical exam on first try. overall very satisfactory.

Goede inschatting, waardoor ik in één keer mijn rijbewijs heb gehaald.

Door deze inschatting heb ik niet te weinig lessen gehad, maar ook niet teveel.

Kwaliteitsrijschool, zeer aan te bevelen

Zeer vriendelijke instructeur (Martin) die de tijd voor je neemt en zich flexibel opstelt als dat nodig is. Ook communicatief en organisatorisch heeft Noordzee de zaakjes prima voor elkaar, waardoor je weet dat je te maken hebt met een professionele kwaliteitsschool.

Sunil is een hele chille instructeur. Als ik iets fout deed, was hij heel rustig waardoor ik minder stresste bijvoorbeeld. Dit was erg fijn tijdens de rijlessen. Ik zou hem zeker aanbevelen aan anderen!

Zeer prettig goed geregeld en fijne rijschool

Erg aangename professionele sfeer.

Ik heb een hele positieve ervaring gehad met de verkeersschool. Ik kom uit Maastricht en ben daar de eerste keer helaas niet geslaagd. Ik ben toen voor mijn studie verhuisd naar Pijnacker en heb een nieuwe rijschool gezocht. Toen ik Verkeersschool Noordzee belde werd ik heel goed geholpen en kon ik meteen aan de slag met lessen. Ik ben vervolgens met twee maandjes lessen in Rijwijk geslaagd voor mijn herexamen.

fijne lessen

de lessen waren fijn maar de wachttijden en 3x zakken van t cbr niet

Helemaal top

Ik heb heel veel plezier gehad tijdens mijn lessen. Ik heb me altijd veilig gevoeld op de weg door de goede begeleiding en instructies. Super leuk en gezellig!

Fijne en rustige rijlessen

Er werd goed en rustig les gegeven, hierdoor heb ik erg veilig leren rijden. Amal is een goede instructeur!

Gezellige en goede rijschool

Heel lang gelden heb ik mijn autorijbewijs in 1 keer gehaald. Nu in september 2021 heb ik mijn motorrijbewijs in 1 keer gehaald. Noordzee is een gezellig en ontspannen rijschool. De motorinstructeur Sander is erg relax en hij kan het goed overbrengen. Ik heb veel van hem geleerd en we hebben lol gehad tijdens de lessen.

fijne instructeur, en behulpzame eigenaar

Na 7 maanden lessen in 1x geslaagd! De instructeur past zich goed aan op wat jij nodig hebt, en creëert zo een veilige omgeving om nieuwe dingen te leren. Bij vragen kun je altijd bij de eigenaar terecht (telefonisch of even snel op locatie). Ze maken gebruik van de rijbewijsapp waardoor je makkelijk zelf je lessen in kunt plannen.

Adriaan Pauwstraat 54

2613DB Delft

Over Verkeersschool Noordzee

Noordzee Haaglanden, een van de grotere rijscholen in de regio. Sinds 1963 organiseren wij vanuit ons hoofdkantoor in Delft auto-, brommer-, aanhanger-, en motorrijlessen voor de hele regio Haaglanden: Delft, Zoetermeer, Den Haag en nagenoeg alle randgemeenten. Ook komen we in bijna het gehele Westland.