Goede uitleg

Goede tips en triks Goede uitleg

Prima rijschool, onprettige rij instructeur

De communicatie met de rijschool was prima, ze stonden open voor feedback en wilden graag meedenken. En prettig contact aan de telefoon. Maar de rij instructeur was niet zo prettig, geen fijne communicatie (moeilijk te bereiken, altijd te laat, alleen maar op telefoon, gevaarlijk rijden).

Erg fijne en leerzame rijlessen

Sunil is een hele fijne instructeur waardoor het rijden naast heel leerzaam ook heel leuk was. De lessen in het begin worden langzaam opgebouwd qua handelingen wat heel fijn werkt. Voor alle uitleg wordt de tijd genomen en geen vraag is te gek. Er wordt ook altijd geluisterd naar wat jij wilt oefenen of als je ergens moeite mee hebt. Als er handelingen fout gingen werd er samen gekeken hoe dit beter kon, maar als het goed ging wordt dat ook gezegd wat erg gewaardeerd wordt. Ook is er veel flexibiliteit in het plannen (en wijzigen) van lessen. Uiteindelijk in één keer geslaagd dankzij deze fijne rijschool!

Duidelijke instructeur

Heel vriendelijk en leerzaam de instructeur was heel duidelijk en vriendelijk.

Goede manier van werken, altijd een gezellig entree en ze helpen je bij alles. Ik ben zeer te spreken over deze rijschool! En in een keer geslaagd

Super fijne manier van werken, altijd vriendelijk ontvangen en ze gaan goed tewerk. In een keer geslaagt!

Prettige manier van werken en goed onderwezen. Ik ben in een keer geslaagd!

Beste rijschool van delft

Hele goeie ervaring goeie rijinstructeur legt alles rustig en goed uit met plezier bij hun gereden

Instructrice was: sociaalbaar, hulpzaam en kan goed adapteren.

Vanaf de eerste les was het al duidelijk dat ik een leuk gesprekje kon houden met de instructrice, zij grijpt snel in en legt daarna goed uit wat er fout ging. Zij is geduldig geweest bij mij en meest belangrijk zij heeft mij in 1 keer laten slagen. Aanrader!

fijn en leerzaam

mijn ervaring was erg leerzaam en in een fijne sfeer waardoor ik in een keer geslaagd ben :)

LEUK

het was een leuke ervaring met een gezellige instructeur! bereid je goed voor en in mijn geval in een keer laten slagen :)

Effectieve en aangename lessen

Ik had een fijne instructeur waardoor rijles geen nare verplichting was. Ook heb ik het in 1 keer gehaald dus de lessen blijken heel effectief. Ook opbouwende kritiek en ook zeggen als het goed is, wat ervoor zorgt dat de motivatie versterkt.

Positieve ervaring en niks op aan te merken.

Heel erg tevreden over deze rijschool. Hele vriendelijke mensen en echt een goede service. Ook was ik enorm tevreden met mijn rij-instructrice. Hele lieve vrouw, die alles goed en rustig uitlegt. Ik raad deze rijschool zeker aan!

Ongelovelijk vriendelijke mensen en super chille lessen

Altijd super goede lessen gehad van een rustige instructeur. Die hier en daar wel van een grapje houd. Dit maakt dat je zonder stres je lessen volgt

Professionele rijschool, in één keer geslaagd voor Motorrijbewijs A.

Lessen werden gegeven door Sander. Hij geeft heel helder uitleg en daagt je uit om zelf na te denken. Zowel AVB als AVD examens in één keer behaald, dankzij de goede voorbereiding. De lesmotoren rijden erg fijn. Voldoende motorkleding beschikbaar om te lenen.

Goede rijschool, prima instructeur

Fijne lessen van Chan gehad. Ook vanuit het kantoor was de service echt prima. Deze rijschool is een aanrader.

Zeer prettig!

Ik heb de lessen met Chan altijd als gezellig en leerzaam ervaren! Dank voor je inzet en goede zorgen! Pieter jij bedankt voor de service en de prettige gesprekken. Ik kom snel langs om een bakkie te doen! :)

Top rijschool!

Top rijschool met zeer ervaren rijinstructeurs. Sunil is echt vriendelijk en hij legt alles heel goed en rustig uit. Echt een aanrader.

Hele fijne rijschool

Verkeersschool Noordzee voelde vanaf het begin al als een hele fijne rijschool. Ik ben erg goed begeleid bij mijn rijlessen en heb mijn rijexamen in 1 keer gehaald. Ik heb een uitstekende ervaring gehad!

Flexibel qua les-tijden en behulpzaam als het gaat om het inplannen van praktijk-examen(s). Zeker aan te raden.

Prima ervaring. Op de rijles of instucteur zelf geen op of aanmerkingen. Het verplaatsen van mijn eerste lesdag verliep een beetje rommelig. (was een verzoek van de instructor) uiteindelijk kreeg ik pas zaterdag laat te horen dat de les naar zondag is verplaatst. terwijl het woensdag al besproken was. Liever had ik die woensdag al gelijk een bevestiging gehad dat de les naar zondag verplaats wordt. Ik ging er eigenlijk vanuit dat zondag niet meer doorging. kwa (op)tijd valt er wel wat te verbeteren. 09:00 is geen 09:30.

Fijne rijschool!

In betrouwbare handen leren rijden

Erg fijn leren rijden bij Martin! Je bent er om te leren en fouten mag je maken. Erg goede aanwijzingen gekregen en met de RIS opleiding moet je zelf ook goed nadenken en kritisch zijn over jezelf. Al met al een hele fijne ervaring!

Adriaan Pauwstraat 54 2613DB Delft

Over Verkeersschool Noordzee

Noordzee Haaglanden, een van de grotere rijscholen in de regio. Sinds 1963 organiseren wij vanuit ons hoofdkantoor in Delft auto-, brommer-, aanhanger-, en motorrijlessen voor de hele regio Haaglanden: Delft, Zoetermeer, Den Haag en nagenoeg alle randgemeenten. Ook komen we in bijna het gehele Westland.