Fijne rijschool met goeie rijinstructeurs

Fijne lessen, alles goed geregeld

De instructeurs die ik heb gehad waren allemaal zeer prettig en eigenlijk vanaf het begin was alles prima geregeld. Het zelf kunnen inplannen van lessen is superfijn (zeker als student). Even voor het examen was het even onduidelijk wie de rijles ging doen vanwege vakantie van mijn instructrice, maar dit is uiteindelijk prima opgelost. Hele goede ervaring gehad en gelukkig in 1 keer geslaagd!

Uitstekende instructeur met verstand van zaken!

Een rij-instructeur die inspeelde op mijn persoonlijkheid om me in een keer te laten slagen. Het rijden kan af en toe best lastig zijn, maar Sunil heeft me er wel echt doorheen gesleept. Echt serieus een aanrader!

Zeker aan te raden

Een top rijschool om je lessen bij te hebben. Ze denken graag met je mee en zijn goed bereikbaar, zowel telefonisch als fysiek. De instructeur was altijd duidelijk tijdens het lessen en ging verder dan je alleen maar leren rijden. Sander en Piet, bedankt!

Prettige rijschool

Mijn BE rijbewijs gehaald met praktische insteek. Goede aanwijzingen gekregen. Wel even letten op de lespakketten en aantal uren volle rijtijd. Hierin zit bij elkaar wel wat speling. Ik zou de rijschool aanraden.

Duidelijke uitleg, in 1 keer geslaagd

Duidelijke uitleg, in 1 keer geslaagd

Leerzaam en gezellig

Tijdens de lessen heb ik het altijd naar mijn zin gehad en heb ik veel geleerd.

Fijne rijschool, fijne instructeur en goede organisatie

Ik vond het een erg prettige rijschool die goed georganiseerd was en ook goed op de leerling als individu focust. Ik zou de rijschool zeker aanbevelen!

Zeer kundige motorrijles in een veilige omgeving

Administratief prima gergeld. Duidelijk informatie voorziening en snel altijd alle planning bijgewerkt waar nodig. De rijlessen waren voor mij prima afgestemd op mijn behoefte en noodzaak. Mijn instructeur was Sander. Volgens mij leeft die makker op de motor en dat is ook duidelijk te merken in de de scherpte die hij heeft op de dingen die ik weer eens niet goed deed. Hij geeft je echter nooit het gevoel dat je het niet kan leren, ook niet als je zelf al de handoek in de ring wilt gooien. Lessen waren voorzien van prikkelende vragen (het wordt je niet voor gekauwd) en praktische tips. Zeer bruikbaar. En het meest belangrijke - safety first, in alles wat je doet. Als ik een tip mag achter laten voor de lezer. Plan even wat meer tijd om de lessen heen in; Sander is niet altijd kundig met de klok :-). Ik ben helemaal content met mijn lessen bij Noordzee. Aanradertje!!

Sunil heeft onze beide dochters lesgegeven en ze zijn allebei in 1x geslaagd. Is heel geduldig en keurig op tijd!

Amal was een enorm vriendelijke en behulpzame instructeur

Amal was heel erg aardig en hielp goed tijdens het rijden. Verder was de communicatie met Noordzee zelf ook erg prettig. Ik zou Noordzee en Amal zeker aanraden aan anderen zoals mijn broertje en zusje.

Gastvrij en lekker rustige rijdinstructeurs

In een keer geslaagd met leuke gezellige lessen

ik ben erg tevreden.

Ik ben erg tevreden hoe het is gegaan. Ik kijk terug op een mooie tijd waarbij ik veel heb geleerd.

Prettige en kundige instructeur

Prettige en kundige instructeur

Goeie ervaring, uitstekende uitleg van Sinil.

Goeie ervaring, uitstekende uitleg van Sinil.

Het is dat ik maar 5 sterren kan geven, anders waren het er meer geweest!

Top rijschool! Mijn rij instructeur Sunil zorgde voor een fijne sfeer in de auto en wist goed met mijn drukte om te gaan. Ik zou deze rijschool aan iedereen aanraden! Oh en ik ben in 1 keer geslaagd, helemaal top dus. Ook werden er nooit grote pauzes genomen en is er een hele fijne app waar ik mijn rijlessen in kon inplannen. Het was een fijne ervaring en Sunil is echt een top rij instructeur!

Relaxt rijden wanneer het mij uitkomt

Fijne ervaring gehad met instructrice Amal! Via de app makkelijk lessen inplannen en goede begeleiding!

alles was goed geregeld

altijd als ik belde, kon er iets voor me geregeld worden en altijd heel vriendelijk

Op een rustige manier leren rijden

Hele fijne lessen gehad en de instructeur geeft op een fijne rustige manier les. Zeker een aanrader.

Perfecte rijlessen, in een keer geslaagd

Dankzij de goede service en rijlessen van Noordzee Rijschool ben ik in een keer geslaagd voor het rijexamen!

Zeer vriendelijke en duidelijke rijlessen

Heb afgelopen half jaar motorrijles gekregen van Sander, een zeer vriendelijke en duidelijke instructeur. Altijd een veilig en begrepen gevoel gehad tijdens de lessen. Helaas mijn rijbewijs niet in een keer gehaald maar door mijn eigen onoplettendheid en niet door tekortkomen in de lessen van Sander. En dus bij de tweede examen wel mijn rijbewijs bemachtigd! Ik kan Noordzee zeker aanraden voor mensen die willen gaan motorrijden. Mijn vriendin is dit nu ook gaan doen!

geweldig

ik ben goed telefonisch geholpen en ook persoonlijk ik kreeg goeie tips en het is me gelukt super blij mee!

Ik heb geweldige lessen gehad. Alles wordt duidelijk uitgelegd. En ben voor alles in één keer geslaagd voor mijn motorrijbewijs!! Dank jullie wel voor jullie tijd en inzet !!!

Goede uitleg

Goede tips en triks Goede uitleg

Prima rijschool, onprettige rij instructeur

De communicatie met de rijschool was prima, ze stonden open voor feedback en wilden graag meedenken. En prettig contact aan de telefoon. Maar de rij instructeur was niet zo prettig, geen fijne communicatie (moeilijk te bereiken, altijd te laat, alleen maar op telefoon, gevaarlijk rijden).

Over Verkeersschool Noordzee

Noordzee Haaglanden, een van de grotere rijscholen in de regio. Sinds 1963 organiseren wij vanuit ons hoofdkantoor in Delft auto-, brommer-, aanhanger-, en motorrijlessen voor de hele regio Haaglanden: Delft, Zoetermeer, Den Haag en nagenoeg alle randgemeenten. Ook komen we in bijna het gehele Westland.