Eerlijk en deskundig autobedrijf

We zijn al heel wat jaartjes klant bij van der Weide in Sleen, worden altijd goed op de hoogte gehouden van de reparatiekosten. Inmiddels goed bekend met Sieberen en Jeroen, werken hard voor hun bedrijf. No nonsens en prima koffie. Ik schrijf bijna nooit een recensie, nu dus wel, want verdiend door keer op keer goede service.

Dankje Tom. Top van je

Top autototaalbedrijf met oog waar het allemaal om draait,de klant...!

In de afgelopen jaren nooit een negatieve ervaring gehad. Altijd (hoe druk het ook is) aandacht voor jou. Mijn vrouw en ik zijn erg tevreden met de benadering,het vakmanschap en daarnaast een stuk gezelligheid. Personeel en eigenaren doen hier nog gewoon normaal. Kunnen heel veel ondernemers een voorbeeld aan nemen...!

Dankje top hoor

Zeer prettig

Vriendelijke mensen en geen onzin praatjes. Gewoon eerlijk en binnen 5 minuten overtuigd om een hele fijne auto bij deze garage te kopen.

Bedankt Marc wij zijn er blij mee

deskundig, oplossingsricht, vriendelijk en klaar staan voor de klant

Zie hierboven

goed bezig

ze staan met de beiden benen op de grond

Top geholpen in nood!

Door allerlei problemen aan de auto, ben ik per toeval bij dit bedrijf gekomen. Super kundig en accuraat met top service geholpen. Goed adres om heen te gaan.

Veel hogere prijs dan vooraf aangegeven

Bij het maken van de online afspraak voor een grote beurt en APK werd als prijs €540,- opgegeven, met daarbij een uitgebreide onderbouwing. Bij het afrekenen was de prijs echter meer dan €800,- terwijl er alleen een paar ruitenwisserbladen waren vervangen. Het verschil kon ook niet verklaard worden door het bedrijf. Verder werd ik wel vriendelijk geholpen.

Hallo, Ja het klopt wat u vermeld. Nadat we dit hebben geconstateerd heb ik het online systeem aangepast. Het stond niet goed, daarna heb ik het getest en nu komt het juiste bedrag eruit. We hebben u enigszins iets gecompenseerd en bieden ons excuus hiervoor aan. Wel is hierdoor de fout aan het licht gekomen. Ik wil u toch bedanken. Groet Siebren

Fijne service

Altijd snel geholpen, eerlijk over de kosten en, indien nodig, nette leenauto’s.

Correct en alles volgens afspraak uitgevoerd.

Goede ervaring met dit bedrijf, onze camper blijft hier in onderhoud.

Goede en snelle service

Goede en snelle service, vriendelijk personeel, denkt mee.

Top, alsof je al jarenlang klant bent.

Auto bij van der Weide gekocht, het voelde als vertrouwd en naar een aantal opmerkingen over de auto van onze kant werd geluisterd en vooral opgelost! Klasse

Prima werk geleverd.

Trekhaak laten plaatsen, uitstekend uitgevoerd tegen een betaalbare prijs .

Uitstekend.

Vriendelijk, klantgericht en adequate oplossingen. Sterk aanbevolen.

Heel erg goed

Een lekke band. “ Oh, dat komt voor elkaar. Ik breng je even thuis”. En bij het terughalen van de smerige auto, zag ik een brandschone auto. “Ja, kon het niet meer aanzien, zegt hij met een grijns.” “ En die banden heb ik ook even verwisseld, want ze slijten daar meer” Communicatief heel goed, humor, klantgericht.

Met auto pech vlot geholpen.

Met kapotte auto aangekomen, op vrijdag. Werd direct voor de maandag ingeboekt terwijl de dag volledig was gepland. Een leen auto stond klaar, maandag de auto weer gehaald.

APK prima en snel uitgevoerd.

Fijn dat ik dezelfde dag terrecht kon voor het keuren van mijn voertuig.

Goede service, vertrouwd adres voor je auto.

Ik heb ruim 6 maanden terug een mooie blauwe station bij dit bedrijf gekocht. De deal was snel gemaakt. Alles wat bij de deal was besproken was correct uitgevoerd bij levering. Netjes! We werden zowel bij bezichtiging als bij het ophalen van de auto vriendelijk ontvangen. Bij de aanschaf van de auto, was 6mnd garantie besproken. Tijdens deze 6mnd was een kleine reparatie nodig. Dit is ook allemaal prima opgelost zonder gedoe. Wat mij betreft een betrouwbare garage voor aanschaf van een auto, en onderhoud! Bedankt aan iedereen die er werkzaam is.

Niet ontevreden als geheel

Er worden qua tijd duidelijke afspraken gemaakt. Over de kosten worden vooraf geen afspraken gemaakt (deels eigen schuld). Zal dit volgende keer beter doen. Het contact loopt m.i. over teveel personen..

Staan gelijk voor je klaar en goeie service

Dankje Martin voor de 10. Blij mee

Vakkundig en conform afspraken.

Auto gekocht

Auto gekocht bij dit autobedrijf zouden nieuwe banden voor om komen is ook gebeurd maar zomerbanden met M+S code ik vind dit een vreemde zaak ! GOEDE LEER MAAR NIET WEER

Goede dienstverlening

Komt afspraken na

Uitstekende service, ik ben heel blij met de aankoop van mijn auto.

Ik heb een specifieke zoekopdracht geplaatst. Al snel diverse mogelijkheden ontvangen, uitstekend "to the point" van mijn vraagstelling. Nog even trekhaak ondergebouwd. Mijn keuze is boven verwachting netjes afgeleverd, top service. Zeer tevreden.

Toen ik met pech in Rolde stond, was Siebren er binnen 45 minuten en heeft hij het euvel voortvarend opgelost. Zijn hulp bij de aanschaf van een nieuwe auto was geweldig. Veel uitleg, veel verduidelijking en alle geduld van de wereld.

Altijd tijd om te helpen

Auto maakte een vreemd geluid. Naar de garage gegaan en uitgelegd. Meteen iemand mee om even te kijken. Probleem vastgesteld en meteen afspraak. Altijd vriendelijk en behulpzaam.