prima!

alles prima en snel geregeld.

Super goed geholpen! Kon de auto meteen meenemen omdat die al rijklaar was gemaakt!

De auto voor een kleine beurt weg gebracht,alles prima geregeld. Wat ook heel verrassend was, dat ik de auto op haalde stond hij gewassen en op de winterbanden klaar op mij te wachten. Dat is toch wel een teken van klantvriendelijkheid van garage KLAVER. Groet uit Groet

Klantvriendelijkheid

We hebben een goede ervaring en auto Klaver was erg flexibel in het meedenken met onze mogelijkheden. Het er af mogen halen van het doek was leuk. Dat maakte onze koop eeg speciaal. Alsof we een splinternieuwe auto kochten. De auto is mooi en rijdt heerlijk.

Excellente hulp en service

Geconfronteerd met lekke band Klaver gebeld. Opgehaald, thuiskomer erop, band geplakt en kon binnen 1,5 uur auto weer inzetten voor oppas kleinkind. Ongekende service en meedenken.

Uitstekende service, prachtige auto.

Bij Auto Klaver bieden ze een hele beleving bij de aanschaf van een nieuwe auto. Ze laten de aankoop als heel bijzonder aanvoelen en maken er een feestje van. Uitgebreide instructie gekregen van alle functionaliteiten.

Zeer goed geholpen door verkoper Hr Willem Wessel.

In september jl bezochten wij auto Klaver Citroen garage te Alkmaar. Ons oog was gevallen op de Grand C4 Picasso.Na een goed gesprek met de verkoper zijn wij voor een proefrit in gestapt. Besloten onder het genot van een kopje koffie is de koop bekrachtigt. Drie weken later konden wij de nieuwe aanwinst ophalen in de showroom.Na de koffie en goede uitleg mochten wij de grand C 4 Picasso onder het doek vandaan halen. .Prima auto, wij hopen er nog vele kilometers met genoegen in te kunnen rijden. Familie T van Zutphen. Den Helder.

fijn geholpen

de verkopers zijn positief met je bezig en de aankoop van de auto. Zeer vriendelijke personeel

Deskundig advies gehad, keurig afgewikkeld!

Alles ging op rolletjes, van het moment van binnenkomen tot de verkoop! Snelle en correcte aflevering.

Aardige mensen, helpen je goed, en telefonisch goed bereikbaar voor evt vragen

Uitstekende service en klantvriendelijkheid

Klaver auto groep is in alle opzichten een uitstekend bedrijf

prima en geen opdringerige verkoper, gelukkig niet in een pak!!!

Fijne verkoper, die aan ons de keuze liet en op afstand bleef. goede antwoorden op de vragen en kennis van zaken Binnen 1, 5uur reden we met de auto weg en hebben er dagelijks plezier van.

Fijn

Bij aankoop van een occasion keurig en professioneel geholpen

Snelle afhandeling. Goede service. Gemoedelijk in de omgang. Goeie koffie. Gewoon een zaak met uitstraling waar men menselijk is gebleven. C

Persoonlijk, ongedwongen, eerlijk en hartelijk.

Toen wij bij klaver autobedrijf een kijkje kwamen nemen of er een auto naar onze smaak konden vinden werden we vriendelijk en vrijblijvend ontvangen, voor vragen of een proefrondje werd alle tijd en professionele uitleg gegeven door Daan, die een goede kennis bezat van álle types Citroën zodat we een betere keuze konden maken welke auto het best bij ons zou passen. Dat is gelukt! Zo blij met onze auto, tis elke dag nog een feestje om erin te rijden! Zowel het kijken als kopen én het ophalen,afhandelen, alles van a tot z was perfect geregeld door dit team. Het was een fijne ervaring om hier mijn eerste eigen auto te mogen kopen! Tot de volgende keer! En nogmaals dank Daan!

Meer dan tevreden!!

Dit was de eerste keer dat ik zelf een auto heb gekocht, Ik ben een vrouw alleen met niet heel veel verstand van auto's. Ja,en dan ben je toch min of meer afhankelijk van de verkoper. Het was al met al een fantastische ervaring. Ik heb in 3 verschillende auto's proef gereden, niets was te veel en Daan Bos was heel geduldig,. Wat ik zelf heel erg belangrijk vind is dat er totaal geen druk en niet gepushed werd,en ik uiteindelijk een fantastische mooie fijne auto onder mijn gat heb. Ik ben dan ook een zeer blij en tevreden klant.

Ongedwongen en klantvriendelijk.

Via mijn werk werd ik getipt om naar Klaver te gaan voor een Citroën. Ik vond het zo leuk dat we als 2 vrouwen door de showroom liepen. Meestal denk je bij een autoverkoop aan een man. Het was ongedwongen en alles is goed uitgelegd. Ontzettend blij met mijn geweldige auto. Zeer tevreden vandaar mijn 10.

Zeer prettige ontvangst bij de garage.

Prettige en deskundige hulp bij het uitzoeken van een nieuwe auto. Zeer goed advies gevraagd en gekregen. We zijn erg tevreden met de nieuwe auto. Alleen mijn linkerbeen is teleurgeseld: het mag niet meer mee doen.

Vriendelijk en correcte behandeling

Je word er prettig behandeld als klant en de afhandeling is snel en correct. Ook na de koop nog contact of alles naar wens is en was. Zeer behulpzaam en goede uitleg over de nieuwe aankoop.

Super goede service

Auto gekocht bij klaver, alles top en netjes geregeld.

Mijn auto waar ik hem nodig voor heb .

Erg goede overzicht op de weg en je bediening , wel wennen aan de sensoren als je in parkeerd ze reageert nog al snel voor de rest deze auto gekocht waarvoor ik hem nodig heb .

Duidelijk een familiebedrijf, overzichtelijk, netjes en betrokken personeel.

Ik voelde me bij “de familie” Klaver bij binnenkomst meteen gezien en serieus genomen. De verkoper had me gebeld omdat hij dacht dat hij precies de auto had, die aan onze wensen voldeed. We hadden wel een storingsmelding. De reden van deze storing werd met zorg verholpen. Nu is alles perfect en ik weet dat ik me in voorkomende gevallen weer gerust kan melden en dat ik goed word geholpen. Een bedrijf om je bij thuis te voelen.

Super geholpen.

Plezierig en vakkundig.

eerlijk en enthousiast geholpen

Hebben twee auto's gekocht, waar wij heel blij mee zijn, super service alles goed verzorgd en goed bereikbaar als je vragen hebt.

BERENKOOG 2

1822 BJ Alkmaar