Kort na elkaar 2 auto’s gekocht. Goede prijs, fijne verkoper en prima service na een een klein probleem. Kan dit bedrijf aan iedereen aanraden

Geweldig geholpen met advies en inruil. Nieuwe auto top afgeleverd en echte service.

Van begin tot eind van dit traject perfect geholpen.

Prettig zakendoen

Een reële inruilprijs en een prima service bij de aflevering

Dit is mijn tweede auto afgeleverd door garage Klaver. De uitvoerige voorlichting en suggesties voor de uitrusting van de auto’s waren zeer professioneel. De ontvangst in de garage is héél plezierig.

Van advies, inruilofferte tot aflevering topservice

Goed meegedacht over mijn volgende aankoop en wat past binnen budget , reëel qua inruil en super service met aflevering.

Van advies, inruilofferte tot aflevering topservice

Van advies , inruil oude auto tot aflevering "nieuwe" auto echt niets op aan te merken. SERVICE met hoofdletters.

Van inruilprijs tot aflevering nieuwe auto alles perfect.

Dit is mijn tweede auto die ik in ontvangst mocht nemen. De voorlichting en uitleg over de specificaties was zeer zorgvuldig. De aflevering was geweldig, op zo’n staf moet het bedrijf erg trots zijn!

Mijn tweede auto die ik via Klaver mag rijden. Beide keren ging naar het grootste genoegen. De selectie van de modellen en de uitvoering werden uitvoerig besproken en uitgelegd. Het resultaat dat ik bijna 4 jaar met de C4 spacewagom met volle tevredenheid gereden heb, en nu… de C5 Aircross weer een zeer comfortabel succes.

Prima geholpen!

Prettig zaken doen en aangeschafte occasion goed en met persoonlijke aandacht afgeleverd

Prima bedrijf en top service

Prima bedrijf en top service

Goede service, geen gepush.

Op 9 november onze Honda Jazz opgehaald. Helemaal leuk met een onthulling en een lekkere fles wijn. Goed geholpen door de verkoper en goede uitleg gekregen. Fijne ervaring.

vriendelijke, ter zake kundige verkoper.

Prima geholpen, alle afspraken nagekomen, telefonisch goed bereikbaar, vriendelijke baliemedewerker, leuke ‘auto-onthulling’, kortom ben blij met Klaver 5.