Vriendelijk, professioneel, betrouwbaar en klantgericht.

Vanaf het eerste contact een goed gevoel, zowel over de aangeboden auto als de vriendelijke en klantgerichte benadering. Behulpzaam en goed advies. geen "gladde praatjes", zoals je vaak tegenkomt bij autoverkopers. Dus heel tevreden klant.

Gewoon goed

Ik kom hier al jaren en het een enthousiast team met kennis van zaken.

Ik word altijd heel goed geholpen

Het was weer prima

Vriendelijke en duidelijke uitleg

Ik heb een automaat gekocht en kreeg goede uitleg over het rijden in de nieuwe auto.

Alle waardering

Dankzij jullie goede samenwerking met collega Spronken in Beek gaat jullie service letterlijk ver, erg ver! Kan niet anders dan jullie van harte aanbevelen! Leon

Super service

Tweedehands auto gekocht naar 2 maanden een vreemd geluid, langs geweest herkende het geluid meteen er zijn onderdelen besteld. Daarna de auto vakkundig gemaakte ( reparatie van een dag) Zou zeggen auto klaver ga zo door met deze service

Service op niveau

Een paar weken na de aanschaf van een gebruikte auto ging het schermpje van de navigatie op zwart. Klaver zit in Alkmaar, ik woon in Limburg, geen probleem. Klaver verwees mij naar een dealer in Limburg, stuurde een ander scherm op dat een dag later door de dealer in Beek gratis werd ingebouwd. Goed geregeld!

Toppie

Bij de aankoop van de nieuwe auto zeer prettig geholpen door de eigenaresse, en ook tijdens het afleveren van de ingepakte auto,was het erg plezierig,AANRADER

Zoals al vele jaren weer top geholpen.

Het is net alsof je thuiskomt je bent altijd welkom ook wanneer je geen afspraak hebt gemaakt. Ik weet nog dat ik mijn eerste auto kocht bij Antoon Klaver in 1974 een Mini, waar mijn vrouw nog jaren mee heeft gereden. Even kort een uitstapje naar Mitsubishi gemaakt, maar ben nu weer heel blij met mijn C5 Aircross.

Super goed geholpen, door persoonlijke service

Ik ben enorm tevreden over de garage. Ik ben goed geholpen en kreeg persoonlijke aandacht. De auto voldoet aan alle wensen en rijd perfect.

Ouderwets goed!

Ik heb vorige maand via het internet een gebruikte Citroën DS5 gekocht bij deze dealer vanwege het feit dat ik 250 km verderop woon. Bij de aflevering was alles conform de afspraak geregeld. Na de administratieve afhandeling mocht ik de auto zelf onthullen, zo is de aankoop van een auto nog echt een feest. Ik heb genoten van de lange terugrit, wat een fijne auto! Mijn dank aan iedere medewerker die zijn/haar bijdrage daarin geleverd heeft, Top!

Top en zeer netjes geholpen

Citroën van mijn vrouw weggebracht voor 1e beurtje. Vanaf eerste tel contact zeer netjes tw gestaan. Dikke 10 plus voor dit bedrijf

Vriendelijk en zeer betrokken

Onze ervaring met de heer Wessel is zoals je een aankoop van een auto wil vertellen aan je vrienden en familie. Met steekwoorden als : flexibel, betrokken, vriendelijk, professioneel, kundig . Wij hebben de mooiste koop voor de beste prijs met de leukste ervaring gehad. Daarvoor onze dank

Een goede en eerlijke service.

Een prettige garage met vriendelijk personeel en eigenaren. We werden goed geholpen bij het uitzoeken van een andere auto , we konden hem dezelfde week ophalen.

Lief

Zo goed geholpen met een paar onderdelen na dat ik schade had opgelopen met mijn Peugeot. Super blij met de service die ik kreeg. Heel dankbaar !

Een TOPbedrijf.

Vanaf het eerste contact was het gevoel heel goed. De aflevering van onze citroen c3 Picasso was een feestje.

Prettig contact en alles is keurig geregeld.

Vanaf het eerste contact tot aan de levering van de auto heeft adviseur Willem ons uitstekend geholpen. We hebben het hele traject als zeer prettig ervaren.

Fijne behulpzame mensen. Lieten ons rustig rondkijken. Na aanschaf van een prachtige auto wederom top geholpen, leuke verassing dat we de nieuwe auto mochten uitpakken en de uitgebreidde uitleg over de auto was ook zeer welkom. Kan hier met al mijn vragen terecht. Ik raad Klaver zeker aan. Geen opdringerige verkoop maar een warm bad

Blij met mijn auto

Goede uitleg, garantie en komt heel vertrouwd over.

Was best onzeker over aankoop van nieuwe auto maar die hebben ze volledig bij mij weg genomen. Je hebt het idee in vertrouwde handen te zijn gekomen.

Klantvriendelijk, goede uitleg, houden zich aan hun woord

Zie vorige vraag

Klantvriendelijk

Autobedrijf Klaver is een niet zo grote Citroen-dealer, bij wie je je als klant gewaardeerd voelt. Het bedrijf ademt een familiegevoel uit, waarbij de sfeer goed is. Bij reparaties wordt vaak gekeken of de reparatie onder Citroen-garantie valt, waardoor de reparatie minder prijzig is. M.a.w. zij denken vooruit. Onlangs een nieuwe auto gekocht. Er werd niet moeilijk gedaan over de inruilprijs van mijn ‘oude’ auto. Dit geeft een vertrouwd gevoel. Al met al een top-dealer!

Rijden graag Citroën

Prima geholpen

Topservice

Super goed geholpen

Niks slechts op aan te merken. Erg vriendelijk en in alle rust geholpen.