Gewoon goed

Gebruikte sprinter gekocht en netjes afgeleverd.

Vriendelijke en persoonlijke benadering met uitstekende service van goede kwaliteit

Vakmanschap gecombineerd met uitstekende service. Goed onderhoudsadvies. Geen verrassingen of onverwachte kosten na onderhoud.

Uitstekend!

Goede service en kwaliteit levering!

deskundig bedrijf

Deskundig bedrijf goed geholpen met reparatie en onderhoud. Goede prijs/kwaliteit.

Ze staan altijd voor je klaar. Uitstekende service!

uitstekend dienstverlening

uitstekend dienstverlening

klantvriendelijk

Betrouwbaar familiebedrijf. Eerlijke service , er gebeurt niet meer als nodig is. Leenauto staat altijd klaar voor schappelijke prijs. Alleen goede ervaringen mee tot nu toe. kortom: fijne garage.

top garage

Occasion gekocht. Vriendelijk ontvangst en een prettig gesprek. Alle medewerking verleend om alles te voldoen aan onze wensen. Ze nemen alle tijd voor je, er is geen haastwerk bij. Auto voldoet prima en er zijn nog geen negatieve ervaringen met de auto. kortom een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Zeer prettig geholpen

Ik had een auto gekocht bij Garage van der Pas. De achteruitrijsensoren werkten vervolgens niet zoals het zou moeten. Hiervoor kon ik snel terecht voor een controle voor de auto. Hierbij ben ik heel goed geholpen en rijd mijn auto weer super prettig. Ook kwamen ze met een oplossing wanneer het probleem nog niet opgelost zou zijn, dus dat geeft een erg goed vertrouwd gevoel.

Prima Service

Zeer tevreden over deze laatste reparatie. Niet alleen deze maar ook alle reparaties in de laatste 10 jaar.

Snel geholpen

Snel geholpen

Goede snelle service

Werd goed geholpen.

Verstand van zaken

Mijn ervaringen zijn zeer goed en ze zijn er klant vriendelijk

Flexible met inplannen, op tijd klaar en goed.

zeer fijne auto garage

We hebben recent een auto gekocht bij garage van der Pas en onze auto ingeruild en we zijn door Geert zeer netje geholpen en alle afspraken die we gemaakt hadden zijn helemaal nagekomen.

Superservice

Ik belde om mijn accu te laten controleren. Dezelfde dag nog kon ik terecht, de accu is vervangen én de klok van mijn auto was op tijd gezet! Ik ben zelf al te lui om die klok te verzetten van zomertijd naar wintertijd en andersom, dus deze actie vond ik supersympathiek!

Prima geholpen

De auto heeft een goede beurt gehad en is weer goed gekeurd

Ze gaan zeer professioneel en zorgvuldig om met alles wat met onderhoud of reparatie vd auto te maken heeft

Super geholpen

Was een vage klacht dus lang moeten zoeken om te vinden wat er nou precies aan de hand was. Geert is hier lange tijd mee bezig geweest en heeft het uiteindelijk gevonden en opgelost. TOPPIE!!

Super goed geholpen.

Klant vriendelijk, duidelijke factuur, goede kwaliteit/prijsverhouding.

Je brengt je auto en komt hem weer halen.

Goed.

Goede snelle service

Auto met stukken snel opgepikt ter plaatse en snel weer gerepareerd! Top !

Snelle service en zeer gepast factuur. Een positieve ervaring.

Goed.

Top service!

Snel geholpen en denken goed mee!

Vriendelijk en professioneel

Ik heb een aankoop keuring laten uitvoeren. Dat werd zeer zorgvuldig gedaan. Ook vragen die ik had werd serieus mee omgegaan. Ik wil mijn andere auto bij hun een fabriek beurt laten geven Ik vind ook hun prijzen passen bij de arbeid

Broekkant 1 5476KS Vorstenbosch

Over Bosch Car Service