Prettig klantvriendelijk en vakkundig

Bij garage van der Pas heb ik de distributieriem en waterpomp van onze Mondeo laten vervangen. Het werk is naar tevredenheid uitgevoerd. De prijs was zoals afgesproken, geen verrassingen. Siebert en Geert bedankt voor de goede service. Tot een volgende keer.

Een fijne garage, die doen wat afgesproken is. Goede service.

Prima garage. Klant vriendelijk, alert en oplossingsgericht.

Prima garage, nemen de tijd voor je. Ook in geval van vragen zijn ze altijd direct aan het meedenken. Mocht er een keer toch iets zijn, dan wordt het goed opgelost.

Prima service.

Duidelijke afspraken. Correcte uitvoering van de werkzaamheden. Goede mondelinge toelichting op de uitgevoerde werkzaamheden.

Snel en vakkundig

Duidelijk , snel en vakkundig.

Een klantgerichte garage, vakkundig en gezellige mensen

Ik kom met plezier al ruim 25 jaar bij van der Pas, gewoon omdat ik deze garage vakkundig vindt, voor mij heel betrouwbaar met ook gezellige eigenaar en medewerkers, die voor een redelijke prijs altijd klaar staan.

correcte afhandeling

waardeer het zeer dat fouten direct worden opgelost

Correct en netjes geholpen!

Klant vriendelijke en goed werk

Ze zijn klant vriendelijke e helpen als je vragen hebt en ze doen hun werk netjes

Klantgericht

Ik ben nog nooit bij Van der pas geweest, maar het voelde gelijk goed. Ik ben via Twan VerKuijlen naar Van der Pas verwezen . Een goed en eerlijk autobedrijf, zoal hij zei. Ik zie uit naar een vruchtbare en langdurige samenwerking. Gr. Bert van Helvoirt

Erg prettig gesprek en medewerking

Erg fijn gesprek gehad met Geert. Proefrit maken geen probleem. Daarna contact gehouden per telefoon en email en reactie was altijd netjes en snel. Uiteindelijke auto gekocht en tot nu toe geen spijt van. Bedankt tot zover.

Vriendelijk personeel. Goede Service en snel geregeld

Een mooi familiebedrijf waar de klant centraal staat.

Ik heb er een auto gekocht, afspraken gemaakt. Die komen ze na. Net en vakkundig bedrijf.

Fijne garage en altijd goede service

Fijne garage en altijd goede service

Super service snel geholpen goede kwaliteit

Eerste kennismaking Prima ontvangen Goed en eerlijk geholpen Fijne mensen om mee in contact te komen Lekker dorps beetje ons kent ons Dat geeft altijd een fijn gevoel

Prima.

Ik ben altijd zeer tevreden.

Goed bedrijf, doen wat ze zeggen.

Goede service, betrouwbaar en doen wat ze zeggen.

prima service en nog old skool

Echt nog een familie bedrijf korte lijnen en een zeer nette en gastvrije garage.

Altijd correct geholpen.

Op een nette en vriendelijke manier geholpen.

Super net bedrijf, word goed geholpen tegen redelijke prijs

Auto gekocht ,perfect afgewerkt

Snelle service

Hetgeen wat ik aangevraagd heb was heel snel geregeld!

Topkwaliteit altijd beschikbaar en eerlijke prijzen.

Gewoon goed

Gebruikte sprinter gekocht en netjes afgeleverd.

Vriendelijke en persoonlijke benadering met uitstekende service van goede kwaliteit

Vakmanschap gecombineerd met uitstekende service. Goed onderhoudsadvies. Geen verrassingen of onverwachte kosten na onderhoud.

Uitstekend!

Goede service en kwaliteit levering!

Over Bosch Car Service