Gewoon goed

Super goed geholpen

Direct geholpen

Ik stond op het punt om naar Utrecht te gaan om op te passen. Bij het weggaan zag ik dat de linker voorband lek was. Ik hè de band opgepompt en de garage gebeld. Ik kon direct komen om de band te laten repareren. Er zat een spijker in de band.

Goede service.

Zoals altijd weer goed geholpen voor een eerlijke prijs.

eerlijk, betrouwbaar

al meer als 30 jaar klant, niet echt goedkoop maar eerlijk en betrouwbaar

super goed geholpen

topbedrijf.;

Goede service! Goed geholpen!

perfect

perfect en goed geholpen de schowroom ziet er goed uit het bedrijf op zich is netjes en goed

Klantgericht

Eerlijke benadering. Alleen noodzakelijke reparaties, geen onnodige zaken.

Niet overdreven maar gewoon goed

Een goed bedrijf

Het is een goed bedrijf met veel kennis

Goede contacten en info

Ik heb goede contacten met het team.

Betrouwbare, fijne garage

Betrouwbaar, vriendelijk en goede communicatie. Altijd goede ervaring mee.

goede service !!

goede service !!

Goede, snelle service. Prijs-kwaliteit verhouding is top!!!

Van der Pas levert snelle en goede service tegen goede condities. Persoonlijke benadering en goed advies. Ik ben zeer tevreden.

Een betrouwbare garage

Ben klant nagenoeg vanaf het begin van deze garage, altijd correct en goed geholpen. Deze garage laat je niet in de jou staan

Super snel geholpen

Binnen een dag geholpen

Goede service, eerlijke verkoop

Uitermate tevreden over deze garage. Goede service en doen wat ze beloven. Occasion afgeleverd zoals afgesproken en een goed gevoel overgehouden aan de koop!

Eerlijk

Prima geholpen voor een eerlijke prijs.

Transparant, meedenkend en professioneel

Professionele vakgarage. De auto wordt volgens richtlijnen van je merk onderhouden en service gegeven

net bedrijf die hun afspraken goed nakomen

Goed hun afspraak nagekomen

Ik wordt hier altijd prima geholpen.

Doen wat nodig is en altijd in overleg.

Super goed en snel geholpen!

Nadat ik gebeld had voor een APK ben ik direct geholpen, binnen twee uur had ik mijn auto weer met een aantal goede adviezen. Snelle en goede service!

Gewoonweg goed

Ik ben netje geholpen gewoon goed geen probleem

We worden altijd goed geholpen, service is goed

Over Bosch Car Service