Fijn persoonlijk contact

Mooi familie bedrijf Wij hebben er een nieuwe bus gekocht en een bus ingeruild ,wij zijn zeer tevreden met de koop . Netjes afgeleverd met apk en bovag service .

Goede service en goede prijs

Goede service en goede prijs. Denkt mee met de klant.

Betrouwbaar familiebedrijf.

Vorige maand een gebruikte auto bij vd Pas gekocht. Netjes afgeleverd met een onderhoudsbeurt en nieuwe APK. Een probleem met de versnellingsbak werd uit coulance opgelost.

Snelle, betrouwbare en punctuele service.

Auto met schade gebracht en deze werd netjes hersteld en auto gewassen als nieuw weer opgeleverd.

Super!

Direct geholpen

goede service,vriendelijkheid en kwaliteit word geleverd bij dit bedrijf. Ik raad dit bedrijf zeker aan bij eenieder 👌

Wij zijn super geholpen!

Wij waren al een tijdje op zoek naar de Mercedes GLA en bij Van der Pas hebben wij de auto gevonden precies zoals wij die voor ogen hadden. Snelle en correcte aflevering!

Prima service en vriendelijk contact

Het contact en de service is altijd prima. Ze komen goed hun afspraken na en zijn vriendelijk na de klant toe. Prima ervaring.

goede service

goede uitleg van nieuwe auto

vriendelijk en nemen er de tijd voor goede afhandeling

geweldig snelle service

een zeer goede service en zeer flexibel .

Prima kwaliteit en fijne persoonlijke service

De koop van een nieuwere tweedehands auto en inruil van onze oude auto is snel en zeer professioneel verlopen. Fijne service en betrouwbare advisering. Erg blij met onze auto en het koopproces.

Vriendelijk en behulpzaam

Altijd goed geholpen

vlotte bediening

Het pluggen van een lekke band was vlot verlopen.

Gewoon goed en betrouwbaar

Geen problemen

Heel snel geholpen

Ik belde voor een winterbanden wissel en dat kon de volgende dag meteen tussendoor gepland worden.

Hele goede garage

Als je binnen komt word je netjes ontvangen en goed behandeld. Vriendelijke mensen . Gewoon , een goede garage .

Goede service zonder poespas.

Nette behandeling. Geen onnodige kosten. Garage van der Pas is er voor de klant en niet andersom.

DIK tevreden. Goede service.

Prima, kan niet beter.

Mijn verlichting was in de war en defect, werd meteen geholpen. Was na een half uurtje weer buiten. Ik vind de service heel goed, ben bij van der Pas dat wel gewend. Met vriendelijke groeten Adriaan van der Linden.

Betrouwbare garage met goede service.

Afspraken worden goed nagekomen. Onderhoud wordt met zorg verricht.

Vriendelijke vakgarage met uitstekende service

Garage van der Pas is een familie bedrijf die oog heeft voor haar klanten. Zeer service gericht. Vriendelijk en bekwaam. Geen gezeur over garantie. Oplossingsgericht. Ofwel een echt aan te raden vakgarage. Bedankt voor jullie service !!!

Ik heb het verschil inderdaad ervaren !

Persoonlijke benadering met TOP service ook na de aankoop zeker aan te bevelen dit autobedrijf ! Ik kocht de subaru wrx 2.5 die me aanstond en ruilde mijn vw golf gt in met een acceptabele inruil prijs voor mij.

Kundige vakmensen

Er waren na aankoop van tweedehands Volvo XC60 wat problemen met EGR-klep cs. Alles is volledig nagekeken en gerepareerd en binnen de garantie probleemloos opgelost.

Prima garage, altijd correct en vlot geholpen !

Prima garage, altijd correct en vlot geholpen !