Prima, kan niet beter.

Mijn verlichting was in de war en defect, werd meteen geholpen. Was na een half uurtje weer buiten. Ik vind de service heel goed, ben bij van der Pas dat wel gewend. Met vriendelijke groeten Adriaan van der Linden.

Betrouwbare garage met goede service.

Afspraken worden goed nagekomen. Onderhoud wordt met zorg verricht.

Vriendelijke vakgarage met uitstekende service

Garage van der Pas is een familie bedrijf die oog heeft voor haar klanten. Zeer service gericht. Vriendelijk en bekwaam. Geen gezeur over garantie. Oplossingsgericht. Ofwel een echt aan te raden vakgarage. Bedankt voor jullie service !!!

Ik heb het verschil inderdaad ervaren !

Persoonlijke benadering met TOP service ook na de aankoop zeker aan te bevelen dit autobedrijf ! Ik kocht de subaru wrx 2.5 die me aanstond en ruilde mijn vw golf gt in met een acceptabele inruil prijs voor mij.

Kundige vakmensen

Er waren na aankoop van tweedehands Volvo XC60 wat problemen met EGR-klep cs. Alles is volledig nagekeken en gerepareerd en binnen de garantie probleemloos opgelost.

Prima garage, altijd correct en vlot geholpen !

Prima garage, altijd correct en vlot geholpen !

Goede service, Hoge klantvriendelijkheid en afspraken nagekomen.

Heeft mij een betrouwbare indruk gegeven.

Snel, correct en netjes behandeld

Als altijd: betrouwbare service.

Zie boven

alles goed geregeld

De schade en motorkap spuiten netjes gemaakt en goed geregeld

Uitstekend geholpen

Auto voor een beurt weggebracht. Weinig tot geen mankementen. Goede service!

snelle en adequate hulp

Voor een redelijke prijsstelling word je snel en betrouwbaar geholpen.

Vriendelijke betrouwbaar en snel

Bij binnenkomst werden we vriendelijk verwelkomt, werd ons alles goed uitgelegd. We kregen goede inruil voor de oude auto en besloten we de auto te kopen. We zouden eerst een week moeten wachten zodat ze tijd hadden om de beloofde beurt en poetsbeurt helemaal in orde te maken, echter werden we na 2 dagen al gebeld dat de auto al in orde was en dat hij de volgende dag klaar zou staan! Alles werd goed geregeld en er is een zeer prettige informele vriendelijke sfeer!

Auto goed gerepareerd tegen een leuke prijs.

Auto al 2 maal voor onderhoud en reparatie langs gebracht en dat is mij goed bevallen. Er wordt goed werk geleverd tegen een nette prijs. Het enige verbeterpunt is de leenauto die ik mee kreeg. Maar dit neen ik voor lief, aangezien er verder een goede service is.

kan niet beter

al jaren een tevrede klant

Uitstekende en snelle service

Klein probleempje met de auto. Kon dezelfde dag langskomen en is snel gemaakt. Super service weer!

fijn goede service

Pech met auto ,goed gerepareerd.

vakkundig en vooral eerlijk.

ik kom er al meer dan 30 jaar, eerlijk en correct dat is het belangrijkst, hoeft niet perse goedkoop als het maar allemaal klopt.

betrouwbare garage

Ik heb positieve ervaringen met garage van der Pas super goede service .eerlijk en betrouwbaar ik heb een occasions gekocht , er waren wat kleine dingetjes aan de wagen maar het is goed verholpen en onder de garantie .

goede service

Duidelijk, goed, en volgens afspraak !

Goede prijs en kwaliteit

Betrouwbaar, Vakmanschap, Eerlijkheid, Vertrouwd

Ik heb het verschil ervaren met deze garage. Kom er al 10 jaar naar tevredenheid. Moet er zelfs 70 km voor naar toe rijden!! Dat zegt toch wel wat. Geen klantnummer maar KLANT. Een aanrader dus.

Is goed.

De auto’s zijn goed gemaakt alleen krijgen we heel laat de rekeningen. We hebben de rekening van de Renault nog steeds niet. Is al gemaakt in Juni?

Vriendelijk, betrokken en servicegericht

Al jaren tevreden klant bij dit familiebedrijf! Deze service, prijzen en meedenken bij bijzonderheden... dat vindt je niet meer bij de grote collega bedrijven waar je geen klant meer bent maar een klantnummer!