perfect, zeker aan te bevelen

Heb veel ervaringen met autobedrijven. Bij Knijnenburg voel je als klant en mens perfect geholpen. Ik kan deze zaak dan ook bij iedereen aanbevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

Onlangs gebruikte auto gekocht, enkele punten bleken achteraf niet in orde. Zonder morren zijn deze punten geweldig opgelost. Dit is de manier om de garantie en de service waar te maken en dat hebben ze ook gedaan! Ik ben hierover zeer goed te spreken en erg blij met de aankoop! Een aanrader om een auto te kopen bij Knijnenburg.

goede service, goed behandeld

Zeer goede ervaring met Auto Knijnenburg. Service en klantgerichtheid hoog in het vaandel. Gerwin (en collega\'s) nogmaals bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

Heldere afspraken bij het kopen van mijn gebruikte auto en zeer prettig geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

Van het begin af aan heb ik mij verbaasd en verheugd over de manier waarop Gerwin en zijn collega\'s voor mij gezorgd hebben. Als ik met een 11 zou kunnen beoordelen, dan zou ik dat doen. Met de auto die ik gekocht heb, ben ik trouwens ook heel blij!

perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekend bedrijf. Geen poespas.maar duidelijkheid en de heer knijnenburg is recht door zee. houden wij van.want al dat hielenlikken bij officiele dealers hadden wij helemaal gehad.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Ten alle tijden wordt flexibiliteit getoond en prima service verleend. Dit geldt voor het onderhoud van je auto, maar ook voor wanneer je op zoek bent naar een mooie en betrouwbare occasion.

goede service, goed behandeld

Sinds kort onze tweede auto gekocht. Fijn bedrijf, gemoedelijk personeel en een hele goede service!

goede service, goed behandeld

Het is een heel fijn bedrijf waar je nog als mens wordt behandeld.

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

Inmiddels ben ik een jaar of 15 \"klant\" bij Albert en zijn \"crew\". Heb er in totaal 3 auto\'s gekocht met de kop eraf (jong gebruikt), en kom er dus al jaren voor de onderhoudsbeurten en service. Bij Knijnenburg zijn ze super klantvriendelijk, en denken met de klant mee. Geen arrogantie waar ze bij de meeste merkdealers erg goed in zijn, en mannen in pak in de showroom die uiteindelijk door de klant betaald moeten worden.

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

\"Wij zijn zuinig op onze spullen\". Daarmee doelde Albert Knijnenburg waarmee ik een kort gesprekje had op zijn caravan. Net zo goed had hij van mij daarin zijn garagebedrijf mogen betrekken . Het resultaat van dit streven is een hoge mate van kwaliteit wat je terugziet in een heldere presentatie van het aanbod. Wat ik daarin als de belangrijkste factor ervaren heb is de deskundigheid van het personeel zowel in de showroom als in de werkplaats. Men is daarnaast duidelijk en servicegericht wanneer nodig. Dit alles heeft mij naast een heerlijke auto nog iets zeker zo belangrijks opgeleverd nl. het vertrouwen in de betrouwbaarheid en deskundigheid van Autobedrijf Knijnenburg.

goede service, goed behandeld

Al meer dan 12 jaar mijn auto bij Knijnenburg in onderhoud. Altijd perfect geholpen tegen een schappelijke prijs. Onlangs een nieuwe Toyota hier gekocht en ook dit verliep 100% naar wens, met een goede inruil van mijn 18 jaar oude Xedos. Bij reparatie gratis of voor weinig een leenauto mee.