Betrouwbaar goed advies van de medewerker Joost

Wij zochten een nieuwe voortent voor onze Fendt caravan en kwamen bij de Firma Vinken terecht . Daar zijn we goed geïnformeerd over de levertijd en kregen ook enkele bruikbare adviezen zoals de juiste tochtstrook kiezen speciaal voor deze caravan. De firma Vinken is een aanrader om daar zaken mee te doen.

Hier worden wonderen verricht

Een collega dealer hadden we gevraagd of ze snel iets voor ons konden doen aan onze defecte mover. Deze zei dat ze geen wonderen konden verrichten. Vinken in Asten gebeld. Daar zeiden ze dat ze niks konden beloven alleen dat ze er serieus naar het robleem zouden kijken. Binnen de korte tijd die we nog hadden voor we op vakantie gingen hadden ze niet alleen gekeken, maar ook het probleem voorlopig verholpen en kregen we uitgebreid advies voor een permanente oplossing (vervanging). Ook deze vervanging ging uitstekend volgens planning en alles werkt perfect. Ik ben al weer een lijstje aan het maken voor 2022 met zaken die ik zeker door Vinken ga laten uitvoeren.

subliem

Vanuit Bilthoven naar Asten gereden voor een Thule cassetteluifel, uitgebreide toelichting gekregen van Joost de Haas, luifel werd uitgebreid gedemonstreerd. De montage op onze (oude) Dethleffs is ook keurig uitgevoerd door Vinken, dak gaf wat problemen bij de bevestiging maar fantastisch opgelost, vakwerk. Caravan opgehaald en de werking van de luifel werd gedemonstreerd door een medewerkster, in één woord van verkoop tot montage : Klasse.

Een speciale actie prijs aanbieden maar er niet voor leveren!

In de advertentie op marktplaats staat een luifel voor de speciale prijs van €689,- . Bestellen moet zo wordt me keurig en snel per mail gemeld via de webshop. Hier voer ik alles in maar de prijs is nu ineens €729,-!! (een groot verschil) Ik heb hier een mailtje over gestuurd maar het blijkt niet mogelijk om de prijs die ze zelf aanbieden aan te houden!

Top service !

Zeer aangenaam contact en opvolging van mijn bestelling. Perfecte levering ! Zeker aan te bevelen !

Super Klantvriendelijk.

Wij zijn in al die kampeer jaren al in vele winkels geweest, maar de Meest Klantvriendelijke Behulpzame personeel en Goed geprijsde is toch echt Vinken caravans te Asten. Onze dank Joost de Haas.

Gewoon goed !

Helaas niet naast de deur (Delfzijl) en te ver om zo even te shoppen maar als we weer via internet bestellen kijken we hier als eerste. Antwoorden per mail worden snel beantwoord, bestellingen worden snel verzonden, gewoon perfect !

Eindelijk gevonden wat ik zocht.

Na lang zoeken eindelijk mijn luifelsteun gevonden voor de Fiat Ducato. Stond perfect op de site afgebeeld en paste dus bij de anderen.

Snelle en goede service

Artikel via klantenservice kunnen bestellen. Snel en goed ontvangen

geweldig !!!

uitstekende service.!!! we hebben bij vinken asten een fiamma luifel gekocht Van te voren telefonisch contact gehad voor info.. woensdag besteld volgende dag bezorgd...nou als dat geen service !!

Prima service.

Betrouwbaar bedrijf met prima service.

Geweldig !!!!

Besteld Capri North + Eclipse van Isabella. Normaal posten veel mensen alleen maar negatieve reviews, maar de service en bereidheid van VINKEN (Joost de Haas) is mij zo bijzonder goed bevallen dat ik iedereen kan aanbevelen om hier je kampeer spullen te bestellen!! deze mensen gaan echt voor JOU aan het werk, reageren SNEL, en bellen / mailen altijd terug. gewoon top !! Service 10 +

geweldig geholpen, in een heel mooie zaak met goede prijs/kwaliteitverhoudingen

Op aanraden van de campinghouder in plaats van Schijndel naar dichterbij gelegen onderneming Vinken in Asten gegaan voor wat kleine aankopen kampeermateriaal. De voor verkoop getoonde voor ons geschikte Tab caravan viel meteen in de smaak. De erbij gehaalde verkoper heeft geschiktheid nagekeken en zelfs een proefrit ermee toegestaan. Het inruilen van onze amper gebruikte Jamet Easy vouwwagen, konden wij tegen aanvaardbare prijs door hem geregeld krijgen. Alle dank voor de verkoper, Jeroen, die ervoor heeft zorggedragen, dat wij binnen 2 dagen konden omruilen.

Wij misten een veer bij het bed van onze 500EU, door de Fa. Vinken onder garantie voor ons een nieuwe besteld waardoor alles weer optimaal functioneert, bedankt mensen van Vinken

Geweldig geholpen

Wij hadden een knik arm van onze luifel bouw jaar 2001 gebroken ,medewerker heel internet afgestruind voor onderdelen ,niet meer te krijgen. Nieuwe besteld ,binnen een week geleverd . Waar vindt je nog zulke service ......Super Wim Ewals

Geweldig!!!

Bij Vinken geïnformeerd naar de levertijd van een Dorema aanbouw. Al snel kregen we door dat die snel leverbaar was. Na bestelling ook snel netjes thuis geleverd. Snelle reactie en service. Top !

UITSTEKENDE SERVICE

Alles tot in de puntjes geregeld !!! Super service en zeer behulpzaam personeel !!! Als wij nog aankopen willen doen is het zeker bij Vinken Caravans Een aanrader voor al uw camping aankopen

Perfect !!!!!

Heel vriendelijk, beantwoorden alle vragen meteen en met kennis van zaken. Voortent van Thule aangekocht, deze moest passen op de bestaande luifel van mijn caravan. Professionele hulp gekregen door Toon De Haas. Ook de prijs viel echt goed mee tegenover de concurrentie.

Snel en zeer goed geholpen.

Vandaag het servies Kampa Java, tassen en slakom ontvangen. Zeer goed verpakt en was zeer snel geleverd. Hier ga ik zeker meer bestellen. Stel je een vraag, heb je bijna onmiddellijk antwoord. Doe zo verder.

goed telefonisch geholpen, snelle afhandeling

goed telefonisch geholpen, snelle afhandeling

Lange levertijd maar goed op de hoogte gehouden

De bestelde beugel voor bevestiging zou oorspronkelijk een levertijd hebben van 3 weken, dat werden er 6. Er werd over en weer gecommuniceerd tussen mij, leverancier en importeur. Alles uiteindelijk in goede orde ontvangen en telkens vriendelijk te woord gestaan.

echt topservice

Goedeavond Ik wil je nog hartelijk bedanken voor de goede en snelle service van ons tapijt . Het was er zoals beloofd super snel en is heel mooi .We hebben dit weekend de voortent opgebouwd en tapijt gelegd . Bedankt fam Melisse

Super goede en snelle service

Seizoen Voortent besteld/ gekocht kregen erg goed advies, denken goed mee, snelle reacties als je n vraag heb, goede levering, we zijn zeer tevreden!

goede prijs, persoonlijke reactie en netjes afgeleverd

Zondag een thule veloslide besteld. Ik werd goed van de voortgang op de hoogte gesteld met in de mail een naam bij wie ik terecht kon met vragen. Goede updates van moment levering gekregen en woensdag netjes afgeleverd! Prima prijs en prima service!

Uitstekende communicatie en levering

Persoonlijk contact met correct advies.