Betrouwbare goede garage.

Betrouwbaar

Doen, in goed overleg met de klant, datgene wat nodig is om de auto goed te onderhouden.

Atent, fijn persoon. Komen afspraken na .

Snelle service

Zeer tevreden over geïmporteerde occasion

Na een snelle zoektocht door Ruud, bleek dat er in Duitsland een uniek exemplaar van de door mij gewenste occasion te koop stond. Het bleek een rijk uitgeruste auto van drie jaar oud met ongeveer 6000 kilometer op de teller! De levering vond spoedig daarna in alle tevredenheid plaats. Ook over de aftersales ben ik meer dan tevreden!

Snelle service en word snel geholpen toppie

zeer tevreden

word goed geholpen,snelle service voor herhaling vatbaar.

Zeer positieve ervaring.

Goed geholpen, goed overleg voordat de reparatie werd uitgevoerd. Vooraf overleg gehad inzake de kosten van de reparatie. De duur dat auto niet in m'n bezit was kort.

Fijne service.

Prima service, vriendelijk

Al enkele jaren vaste garage, prima service en altijd vriendelijke mensen.

Goed en vertrouwd

Zeer tevreden en klantvriendelijk

Hartstikke goed

Eerlijk advies, snelle afhandeling en fijn contact met al het personeel.

Top garage

Staat altijd voor mij klaar

Altijd goede service en goed advies.

Goede service, verstand van zaken!

Goede service, denkt mee en heeft verstand van zaken.

Zeer goede service

Klant vriendelijk

Goede service en kwaliteit

Al zes jaar klant en altijd is onze Opel keurig onderhouden door de garage. Ook op maat advies is goed en eerlijk.

Prima!

Een analyse gemaakt van de problemen. Vriendelijk en vertrouwd gevoel. Probleem voor nu opgelost.

Top service en een gezellig team

Weergaloze service!

Ook na de aanschaf van mijn nieuwe auto, alle tijd en service voor het instellen van radio, navigatie e.d. Wij zijn bijzonder tevreden over onze nieuwe aanwinst.

Goed!

Leuk, gezellig contact met de monteur over mijn kerstcadeautjes die in de auto stonden. Laat het gerust aan je monteurs over. Zij weten wat ze doen!!

Vertrouwen in een goede service

Vertrouwen in jarenlange relatie nooit beschaamd.

Eerlijk advies en goede service

Als gevolg van motorstoring een eerlijk advies gekregen voor opvolging. Daarna snelle en goede service bij APK-beurt van onze auto.

Een goed en fijne ervaring

Goede service, je wordt fijn teholpen en er wordt mee gedacht en naar je geluisters

Perfecte service

Perfecte service