Op een fijne manier een auto gekocht bij dit lokale autobedrijf.

Bij de verkoop werd goede informatie over de auto verstrekt.. Daarnaast werd ruim de tijd genomen voor een 'praatje pot'. Geen druk of opdringerigheid om de auto te verkopen. Gewoon relaxed.

altijd behulpzaam

door goed advies en goede service

Geweldige service

Goede dienstverlening, regelen alles voor de klant. Geven goede adviezen m.b.t. onderhoud van de auto.

Top bedrijf

Professioneel, vriendelijk, snel geholpen

goed en snel geholpen

ik heb hele fijne ervaringen met dit bedrijf

Al jaren zeer tevreden klant

Wij komen hier al tientallen jaren, hebben meerdere auto’s hier gekocht. Al het onderhoud aan onze auto’s wordt hier gedaan. Vriendelijk personeel, kennis en ervaring ten overvloede.

Altijd goed

Word altijd goed geholpen in een gemoedelijke gezellige sfeer. Koffie staat altijd klaar

NVT

Erg prettige dienstverlening

Ik ben bij Autobedrijf CA Oomen langs geweest voor een proefrit en vervolgens de aanschaf van een occasion en ik kan niet anders zeggen dan dat de ervaring gewoon heel positief was. Ik ben vriendelijk te woord gestaan, heb alle informatie en historie over de auto kunnen krijgen en heb een goede proefrit kunnen maken. Verder is alles tbv het aankoopproces ook gewoon vlot en goed geregeld. Uiteindelijk ben ik heel erg tevreden, zowel over de dienstverlening als over de aangekochte auto.

Super geholpen

Binnen 1week kon mijn auto gebracht worden voor reparatie. De reparaties super uitgevoerd in een hele snelle tijd!

Goede en snelle service

Je word goed geholpen door mensen met kennis

tevreden, goede service

kon snel terecht, dag erop ophalen, ideaal.

Klantvriendelijk en servicegericht

Geen poespas, klantvriendelijk en servicegericht.

Vriendelijke mensen met vakkennis.

Goed en snel geholpen, alles in een keer afgewerkt zoals afgesproken.

Het was weer prima geregeld

Kan niet anders zeggen dat ik weer helemaal tevreden ben,en dat al 15 jaar.

Goede en betrouwbare service

klantgericht

Staan altijd voor je klaar, maken zo snel mogelijk de auto of maken duidelijke afspraken over een afspraak.

Gewoon bijzonder!

Een echt familie bedrijf!

Snelle en goede service

Goed advies gekregen en snel en correct de reparatie uitgevoerd.

Gewoon goed

Alles volgens afspraak

Fijne garage

Prima service, geen verkoop onzin.

Betrouwbare goede garage.

Betrouwbaar

Doen, in goed overleg met de klant, datgene wat nodig is om de auto goed te onderhouden.

Atent, fijn persoon. Komen afspraken na .

Snelle service

St. Janstraat 147 4714 EE Sprundel