Klantvriendelijk

Staan altijd klaar en worden vrij snel geholpen bij problemen

Goede service, vriendelijke mensen, eerlijk

TOP bedrijf

geweldige service

KlantVriendelijk

Gaarne bereid om klant van dienst te zijn.

zeer goede service

je word altijd geholpen, afspraak altijd goed. Kan ze altijd bellen.

Erg klantvriendelijk en vakkundig

Correct geholpen volgens afspraak. Antwoord op vragen en goed advies.

Voor mij al vele jaren een vertrouwd adres. Het team zorgt dat mijn auto veilig is.

GEWOON DIK TEVREDEN!

Zie Dik Tevreden

De service en vriendelijkheid

Elk jaar de service en vriendelijke groet

Goede service goede prijs

Zie boven

Staan direct voor je klaar als er een foutmelding is.

Hartstikke goede service voor een normale prijs.

Hartstikke goede service voor een normale prijs. Vriendelijke medewerkers.

Weer snel en goed geholpen

Vriendelijk : betrouwbaar

Worden altijd vriendelijk en goed geholpen En hebben vertrouwen in oomen

Vakbekwaam bedrijf.

Oomen neemt de tijd en controleert de gedane werkzaamheden. Als dr niks gevonden is, laten ze dat gewoon weten. Geen technische flauwekul zoals de grote jongens met frontoffice medewerkers. Leen-autoke? Geen probleem.

Zeer betrouwbaar en kundig

Ik kwam voor een automaat spoeling bij dit bedrijf terecht. Na een testrit kwamen we erachter dat de automatische transmissie was versleten en gereviseerd moest worden. Tevens zagen we op de brug dat mijn twee voorbanden zover versleten waren dat het ijzer er doorheen kwam. Die zelfde dag de auto nog terug kunnen brengen en twee nieuwe banden erop. Na wikken en wegen toch de transmissie laten reviseren. Duidelijk advies en begeleiding vanuit het bedrijf en leenauto voor de weken dat ik hem kwijt was. De dag dat ik mijn auto kon komen ophalen reed de auto als nieuw. Zeer tevreden met dit bedrijf!

Goede en vriendelijke service.

Vertrouwd adres met goede service en komen de afspraken na.

Perfect.

Altijd goede service, goede communicatie en vriendelijk personeel. Zeer kundig en komen altijd afspraken na! Een aanrader! :)

Snelle service Nette prijs voor alle werkzaamheden

Goeie, vriendelijke service!

Vriendelijke service, eerlijk verhaal.

Vakwerk

Wij hadden een airco probleem. Deze koelde dan weer wel en dan weer niet. Door aantal bedrijven “geholpen”, maar bij Oomen werd er serieus onderzoek gedaan en is de oorzaak achterhaald en opgelost. Super!

Vriendelijk en eerlijk.

We hebben een hele fijne ervaring bij deze garage. De eigenaar is heel vriendelijk en eerlijk over de auto’s.

Klantvriendelijk betrouwbaar professioneel

De klant is nog steeds koning bij dit bedrijf. Ze hebben de kennis en zijn vriendelijk. Bovendien nemen ze de tijd om naar je te luisteren . Cora

Ze hebben daar echt verstand van auto's

Ik had al 2 jaar een piepje in mijn auto zitten waar ik mij zorgen over ging maken. 2x heeft hij een beurt gehad bij een andere garage maar daar konden ze niets vinden. Maar bij garage bedrijf Omen wisten ze meteen wat er aan de hand was en hebben ze het verholpen. En de beurt was ook helemaal niet duur.

Prettig en correct

Fijn bedrijf, en de koffie staat altijd klaar.