Prettig behulpzaam en kennis van zaken

Kundig

Hartelijk dank voor de reactie en leuk dat we de zoekopdracht voor jullie mochten verzorgen! Nogmaals heel veel plezier gewenst met de prachtige Renault Grand Scenic Black Edition!

Zeer goed behandeld erg tevreden

Zijn een week in het bezit van een captur to nu toe erg tevreden Ashwin heeft alles gedaan om ons tevreden te stellen erg betrouwbare verkoper en komt zijn belofte na.

Bedankt voor jullie leuke review en nogmaals veel plezier gewenst met de 2021 Renault Captur!

Snel, vakkundig, vriendelijk, waar voor je geld.

Aanrader

meedenkers

zowel aankoop als reparatie / onderhoud zeer vakkundig

Geweldig, zeer vriendelijk top bedrijf volgende auto weer!.

Alles goed verzorgd

Bedankt voor jullie leuke review. Namens team Autohuis Rijen wensen wij jullie veel plezier met de nieuwe Hyundai Tucson!

Prima informatie over reparatie en de te verwachten kosten. Vriendelijk te woord gestaan.

Prima informatie over reparatie en kosten

Uitstekende garage met goede service

Klantvriendelijk, informeel, direct toegankelijk. Komen afspraken na en leveren prima werk.

Goed bedrijf

Niet opdringerig personeel met verstand van zaken

Hartelijk dank voor het plaatsen van de review en voor het vertrouwen voor de aankoop van jullie prachtige Mazda CX-3. Nogmaals heel veel plezier gewenst met de auto!

Altijd goed en professioneel!

Ik ken het bedrijf al heel lang, mannen werken goed en geven altijd goed advies. Hele fijne autobedrijf!

Super goed geholpen en eerlijk!

Super goed geholpen met de apk van mijn auto. Ze vertelde eerlijk wat er gemaakt moest worden en wat er nog meer allemaal aan mijn auto was. Super fijn dat ze zo eerlijk zijn, tot de volgende keer!

Goede en snelle service, top!

Vriendelijk en betrouwbaar

Bij Autohuis Rijen laat ik mijn auto met een gerust hart achter voor het nodige onderhoud. Ook informeren ze je tijdig over de kosten en stellen ze een leenauto ter beschikking. Dit is nog een garage waar het draait om de staat van uw auto en niet om de omzet.

Perfecte Service en betrouwbaar

Perfecte Service en betrouwbaar

Kwaliteit zoals altijd!!!

Alleen maar lof voor de diensten en het personeel met name Arno!!!!

Snel geholpen

Binnen een paar uur gefikst ondanks dat ze tot over de oren in het werk zitten. Kan weer op weg!

geweldig

Je hebt een hele mooie auto voor ons gezocht ben er heel blij mee.

Goed om te horen! Jullie bedankt voor de leuke review en heel veilige kilometers gewenst met de Suzuki SX4 S-Cross!

Uitstekend.

Vandaag mijn Renault Twingo opgehaald. Ontvangen met koffie en thee net als bij de bezichtiging. Nemen de tijd. Duidelijke uitleg. Komen afspraak na. Mooie bos bloemen bij aflevering auto.

Bedankt voor de leuke review en nogmaals veel plezier gewenst met de Renault Twingo. Mochten jullie eens in de buurt zijn, altijd welkom!

Goed bedrijf

Vriendelijk bedrijf , goed geregeld

Hartelijk dank voor de review en nogmaals heel veel plezier gewenst met de Audi E-Tron!

Altijd klantvriedeijk en attent

Prima geholpen

Prima geholpen met een probleem wat bij de officiële dealer veel groter was voorzien dan uiteindelijk is gerepareerd.

Behulpzaam personeel. Heel goed geholpen door Ashwin bij het zoeken en vinden van een andere auto. Altijd vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg. Ook na de koop nog goede nazorg.

Bedankt voor de leuke review en voor het vertrouwen dat wij u de Kia Picanto mochten leveren!

Klantvriendelijke, vakkundige afhandeling

Goede vriendelijke ontvangst. Snelle en vakkundige beantwoording van vragen zowel mondeling als via e-mail. Aflevering van auto prima in orde.

Hartelijk dank voor de review en nogmaals heel veel plezier gewenst met de 2019 Captur Automaat!

De Mini one 1.2 pepper gezien op de website, gebeld en direct een fijn contact met Marc over de telefoon. Snel reactie per mail gekregen over de inruilwaarde van mijn oude auto en hierdoor de volgende dag al een afspraak kunnen maken. Omdat wij van ver moesten komen, wilden wij de Mini One direct meenemen. Dit was geen probleem. Bij Autohuis Rijen hangt een fijne en relaxte sfeer waar ze alle tijd voor je nemen. Bedankt voor de goede service!

Bedankt voor de review en heel veel plezier gewenst met de prachtige Mini Cooper!

Prima service en altijd overleggen voor ze beginnen.

Een heel vertrouwd gevoel

Vertrouwd, goede prijs, goede informatie. Echt n aanrader.

Bedankt voor de leuke review en nogmaals heel veel (rij)plezier gewenst met de Renault Scenic. Mochten jullie eens in de buurt zijn van Rijen dan staat de koffie altijd klaar!

Hoofdstraat 109

5121JC Rijen