Prachtige wagen voor ons gevonden

Autohuis ging voor ons op zoek; geslaagd. Goed tot afspraken gekomen en de aflevering was compleet en attent. Klein puntje van kritiek: er lag veel bruin stofzand op de auto. Na het poetsen is daar helaas geen aandacht meer aan geschonken. Ashwin heeft ook voor goede na-service gezorgd: ondersteuning bij het zoeken naar winterbanden en het inrichten van de Volvo app.

Een goede garage

Correct en hulpvaardig, en deskundig

Goede informatie over werkzaamheden en kosten en planning

Zeggen wat je doet, en doen wat jezegt

Prima service. Vriendelijke mensen

Vakkundig, vriendelijk en snel

Zeer goed geholpen

Zeer goed en vriendelijk geholpen goed advies gegeven. En de auto zeer goed afgeleverd .

Bedankt voor de review! Wij wensen u heel veel veilige kilometers met de Toyota C-HR!

Kan me geen betere dienstverlening wensen

Sinds de oprichting klant, op een korte merkgebonden den uitstap na. Daarna weer snel terug op het nest!

Bedankt voor jullie leuke review en voor jullie jarenlange trouwe kladizie! Namens het team nogmaals veel plezierige kilometers gewenst met jullie nieuwe Mitsubishi Outlander PHEV!

Vriendelijk duidelijk

Ze zijn vriendelijk denken mee in oplossingen. Afspraak snel gemaakt

goede service

Vriendelijke mensen die zorgen voor goed onderhoud

Prima meegedacht met de klant en geholpen

Er is prima met mij meegedacht wat er allemaal aan mijn auto moest gebeuren. De late steekproef van de RDW gooide wat roet in het eten, maar daar kon de garage niets aan doen. Communicatie was prima. Wat mij betreft tot de volgende keer.

Autohuis Rijen staat altijd voor je klaar

Autohuis Rijen staat altijd voor je klaar

Gewoon GOED!

Pro-actief, duidelijk, deskundig.

Al jaren prima

Attent

Prima en snel geholpen

Conform afspraak snel geholpen en goed geïnformeerd.

Alles netjes en snel geregeld

Goede ervaring en alles netjes in onrde.

Hartelijk dank voor de review Rob en veel fijne (elektrische) kilometers gewenst met de Renault ZOE!

Vandaag lekke achterband.

Na telefonische melding binnen 15minuten geholpen en binnen 30 minuten gerepareerd. TOP service!!

Duidelijke uitleg, alles in overleg, goede expertise!

Ik ben al jaren trouwe klant van autohuis Rijen. Het personeel komt de afspraken na, ze overleggen alles netjes en leveren goed werk. Mijn auto vertrouw ik volledig toe aan autohuis Rijen! Ze zijn weliswaar iets aan de dure kant, maar dat weegt niet op tegen de goede service.

Zeer goede service zowel qua communicatie/uitleg vooraf aan de werkzaamheden als na de uitvoering. Alles prima in orde en zeer tevreden.

Duidelijke beoordeling van de conditie van de auto.

Betrouwbaar en voor een eerlijke prijs.

Gastvrij en vriendelijk.

Prettig behulpzaam en kennis van zaken

Kundig

Hartelijk dank voor de reactie en leuk dat we de zoekopdracht voor jullie mochten verzorgen! Nogmaals heel veel plezier gewenst met de prachtige Renault Grand Scenic Black Edition!

Zeer goed behandeld erg tevreden

Zijn een week in het bezit van een captur to nu toe erg tevreden Ashwin heeft alles gedaan om ons tevreden te stellen erg betrouwbare verkoper en komt zijn belofte na.

Bedankt voor jullie leuke review en nogmaals veel plezier gewenst met de 2021 Renault Captur!

Snel, vakkundig, vriendelijk, waar voor je geld.

Aanrader

meedenkers

zowel aankoop als reparatie / onderhoud zeer vakkundig

Hoofdstraat 109 5121JC Rijen

Over Bosch Car Service