Fijn geholpen

Verkoper denkt met je mee om tot een goede prijs te komen. Ook kwa service goed geholpen en kwam betrouwbaar over. Ook wil ik dit nog vermelden. Kwam met de trein naar Rijen, en de verkoper/manager heeft me opgehaald van station. Ook dat was prima geregeld

Bedankt voor de review en het vertrouwen bij de aanschaf van de Toyota RAV4. Heel veel rijplezier gewenst met de auto!

APK. Goede afspraak opties via de website. Goede service en leenfiets beschikbaar. Snel geregeld.

Fijn en goed advies

Dank voor de leuke review en nogmaals veel rijplezier gewenst met de 2020 Peugeot 3008!

goede service; vriendelijke mensen

ze houden zich goed aan de afspraken

Super blij met de Tiguan

Na jaren Toyota nu overgestapt naar VW. Ligt niet aan Toyota maar aan de garage Louman. Bij Autohuis Rijen persoonlijk ontvangen. Daar houd ik van. Ashwin super leuke en spontane jongen. Je voelt je gelijk thuis. In de garage volop keuze uit zeer nette auto’s

Hartelijk dank voor de leuke review en het vertrouwen bij de aankoop van jullie nieuwe auto. Nogmaals heel veel plezier gewenst met de Volkswagen Tiguan!

Helemaal prima.

Altijd prettig!

Vakbekwaam en klantvriendelijk.

Zijn sinds 1985 klant en altijd naar volle tevredenheid behandeld. Prima adres.

Vriendelijk behandeld.

Keurige uitleg wat er allemasl gedaan is.

Zeer persoonlijke benadering door de verkopers.

Het zijn gemoedelijke "Brabanders" die een goede toelichting geven over de kwaliteit van de auto. Uitgebreide uitleg over de werking van alle voorzieningen, die de auto heeft. Een eerlijke vraagprijs en een snelle aflevering. Het bod op onze inruilauto was laag. We hadden 3 keer bij collega bedrijven een hoger bod gehad, maar daar was de vraagprijs van de auto ook hoger. Kortom, een solide bedrijf om aan te raden.

Hartelijk dank voor de leuke review en voor het vertrouwen bij de aankoop van de Renault Captur. Nogmaals veel plezier gewenst met de auto!

meer dan goed

Na meer dan 30 jaar onderhoud bij de Dealer, bevalt mij het onderhoud bij autohuis Rijen vele malen beter.

Zeer goed en persoonlijk

Zeer prettig te woord gestaan,alles klopte betreft de aflevering

Bedankt familie van Gils voor de leuke review. Nogmaals veel plezier gewenst met de prachtige Volvo XC40 T5 Recharge!

fantastische garage

Mijn Amerikaanse auto heb ik al jaren naar volle tevredenheid in onderhoud bij Autohuis Rijen. Ze denken altijd mee, zijn duidelijk over kosten en eventuele reparaties. Precies wat je hoopt van een garage als je zo'n auto hebt.

Zeer netjes en altijd conform afspraak

APK en kleine beurt voor een oude Ford Focus (24 jaar). Na een uurtje word je gebeld met wat men wil doen en voor welke prijs. Aan het eind van de dag haal je de auto weer op, alles keurig gedaan en prijs is geen verrassing. Prima garage!

Prettige mensen, fijne service

Toyota Corolla hybride gekocht, je wordt goed geholpen en er wordt meegedacht om tot een zo eerlijk mogelijke prijs te komen

Bedankt voor de leuke review en het vertrouwen dat wij u de auto mochten leveren. Nogmaals veel plezier en veilige kilometers gewenst met de 2022 Toyota Corolla Hybrid!

Geweldige service

Auto startte niet. Is opgehaald, gerepareerd en gekeurd. Netjes geholpen. Vriendelijke werknemers

Zeer goed ontvangen

Nadat ik op internet zag dat er een captur te koop stond ben ik gaan kijken en ik weet heel fijn te woord gestaan

Hartelijk dank voor de leuke review en nogmaals veel plezier gewenst met jullie prachtige Renault Captur Initiale Paris!

Snel als je dit nodig hebt.

Tja, wat moet je meer zeggen.

Betrokken, sympatiek en vakbekwaam!

Erg blij met de service, professionaliteit en klantgerichtheid van Autohuis Rijen, en erg tevreden met onze aankoop!

Hartelijk dank voor jullie leuke review en nogmaals veel plezier gewenst met de Opel Agila!

Als er wat is wordt je snel geholpen

geweldig

deskundig en klantvriendelijk.

Prachtige wagen voor ons gevonden

Autohuis ging voor ons op zoek; geslaagd. Goed tot afspraken gekomen en de aflevering was compleet en attent. Klein puntje van kritiek: er lag veel bruin stofzand op de auto. Na het poetsen is daar helaas geen aandacht meer aan geschonken. Ashwin heeft ook voor goede na-service gezorgd: ondersteuning bij het zoeken naar winterbanden en het inrichten van de Volvo app.

Een goede garage

Correct en hulpvaardig, en deskundig

Goede informatie over werkzaamheden en kosten en planning

Zeggen wat je doet, en doen wat jezegt

Prima service. Vriendelijke mensen

Over Bosch Car Service