Een gewoon TOP-Autobedrijf !!!

Ik heb het Autobedrijf Kroonsberg als een bedrijf ervaren met een zeer goede en vriendeljke service - klantgericht & klantvriendelijk, nauwkeurig, geen kapsones, eerlijk en open en met een goede communicatie. En als je even moet wachten dan staat er zelfs een lekkere koffie bereid. Mijn slogan voor het bedrijf: "They say what they do, and do what they say"!!

Geweldige service en kwaliteit.

Ook nu weer is het onderhoud vakkundig uitgevoerd. Even een belletje om de gebreken te bespreken en naar tevredenheid gerepareerd en optijd weer klaar.

Als ik n probleem heb met de auto kan ik altijd terecht

Voor herhaling vatbaar!!

Natuurlijk hoop ik lang te genieten van de bolide die ik net gekocht heb. Maar mocht ik weer iets gemotoriseerds op vier wielen nodig hebben dan klop ik vol vertrouwen bij Kroonsberg aan. Geen gedraai, aandringen of andere verkopersfratsen. Open en eerlijke communicatie. En een product waar ze achter staan gezien de (na-) zorg en overdracht. Ook voor accu die na de aankoop door de kou toch wat brak bleek, die werd doorgemeten en vervangen zonder enige discussie.

Absolute aanrader!

Een dag voorafgaand de APK keuring de auto kunnen brengen. Mooie leenauto meegekregen en auto weer tip top in orde. Fijne monteurs en eerlijk advies. Auto weer schoon teruggekregen! Kortom.. zeer tevreden!

Top service!

Mijn auto geef ik altijd met een goed gevoel mee. Onderhoud wordt vakkundig uitgevoerd en alles gaat in overleg! Top service!

Perfecte service

Klant is koning

Fantastische service!

Onlangs heb ik een auto gekocht bij autobedrijf Kroonsberg. Ik ben hier erg prettig geholpen. De medewerkers zijn heel vriendelijk en leveren topservice. Aanrader dus!

Altijd super service!

Zeer positief! Er wordt altijd mee gedacht om mee te werken in ons drukke schema, waarin wij onze auto’s eigenlijk dagelijks nodig hebben. Heel erg fijn. Wij hebben het gevoel dat wij een eerlijke service ontvangen waarin kwaliteit en prijs gewoon kloppen.

Zulke service heb ik nooit eerder meegemaakt

Ik neem niet zo vaak moeite om een review te schrijven, maar nu wil ik daar toch wel even de tijd voor nemen, want man man man... wat een top bedrijf! Ik ben bij autobedrijf Kroonsberg terecht gekomen omdat ik mijn BMW daar heb gekocht. De BMW was bij Kroonsberg jaren onderhouden en de boekjes van onderhoudshistorie waren allemaal aanwezig en netjes ingevuld. Ik kreeg een half jaar Bovag garantie. Als ik dacht dat er wat was tijdens deze garantie periode, belde ik ze en namen ze de tijd om uitgebreid te kijken wat er was. Ze zijn super snel en altijd bereikbaar. Als ik wat heb, komen ze vaak dezelfde dag nog langs om te kijken naar mijn auto om het z.s.m. op te lossen. Verder stralen ze intrinsieke motivatie uit om te begrijpen hoe mijn auto van binnen en van buiten in elkaar zit en werkt. Je merkt in alles dat ze respect en enthousiasme hebben voor je auto en er zorg voor dragen. De monteurs stellen vragen en kijken net wat verder dan bij andere garages. Mogelijke problemen worden uitgesloten, zodat ze met de reparatie zeker weten dat ze de spijker op de kop slaan. Het voelt alsof ze de auto zelf hebben ontworpen Echt een top garage!

Prima service.

Uitgevoerd volgens afspraak en bovendien de auto gereinigd.

Zéér goede service en vriendelijke man!

Ik heb een auto bij Jeremy gekocht. Hij heeft een goed en eerlijk advies gegeven. Hij zegt wat hij doet, doet wat hij zegt en komt de gemaakte afspraken na. Zéér goede service! Hier een tevreden klant!

Super service

Prima service en altijd bereid om mee te denken.

Deskundig en vriendelijk

Ik breng mijn auto daar al jaren voor onderhoud en APK. Nadat ze de auto hebben nagelopen, wordt je altijd gebeld wat er eventueel vervangen moet worden. Daarnaast wordt je altijd met een lach ontvangen en nemen zij alle tijd voor een praatje.

Fantastisch bedrijf waar de mobiliteit van de klant voorop staat.

Naar de garage moeten is nooit leuk maar bij hier wordt er alles aan gedaan om daar niet aan te denken. Er wordt duidelijk gecommuniceerd wat er nodig is en ook wat eventuele andere mogelijkheden zijn. Maar kwaliteit staat altijd voorop hier. Ik ben erg blij dat ik deze garage gevonden heb.

Goede service probleek snel opgelost

Goede service probleek snel opgelost dank je wel hiervoor

uitstekend service en kwaliteit in werk

prima werk in onderhoud en reparatie auto schoon afgeleverd communicatie van afwijkende activiteiten

Top service!

Snel en vakkundige dienstverlening

Lastige reparatie, fantastisch geholpen

Lastige (en dure) reparatie door de vervanging van de electronica van de (automatische) versnellingsbak. Lange levertijd zo rond de kerstdagen. Maar vervangend vervoer is direct geregeld, top! Netjes weer veilig op weg.

Vriendelijk, korte wachttijd, behulpzaam

Supervriendelijk en behulpzaam

Zeer goed geholpen en vriendelijk. Aanrader.

Perfecte service

Hele goede service van de eigenaar en vakbekwame monteurs.

Een garage met hart voor een veilige auto.

Vakkundige mensen, die hun afspraken nakomen en prima werk afleveren.

Weer snel en uitstekend geholpen!

Zeer tevreden over de geboden service.

Energieweg 3 5

3481MC Harmelen