top service

Bijzonder attente persoonlijke service.

Geweldige service

Goede informatie, goede afspraken. Geweldige service

Topgarage en vriendelijke service

Vriendelijke en toegankelijke garagehouder

Altijd prima onderhoud en service.

Altijd een leenauto ter beschikking en goede kennis van de auto. Denken met je mee. Auto ook schoongemaakt.

Denkt met je mee en zoekt n,oplossing

Goede sevice

Super geholpen!

Kan altijd terecht auto wordt goed gemaakt en is snel klaar. Goede klantenservice.

Professionele zaak

Fijne zaak met fijne mensen die professioneel je auto, of aanhanger zoals in mijn geval, behandelen.

Goede service en vriendelijk personeel.

Vriendelijk en vakbekwaam personeel. Denken ook mee met de klant.

Proffesioneel

Hele snelle reactie op mijn mailtje, makkelijk met tijd afspreken en snelle afhandeling.

Goede service en zeer klantvriendelijk !!

Een fijn bedrijf waar er gelijk werd geluisterd naar ons probleem, en we snel een afspraak konden inplannen . Vriendelijke medewerker aan de balie en werden ook gebeld dat ze een probleem nu al zagen, voor een komende APK . En bij het ophalen waren we zeer verrast door een mooie schone auto mee te kunnen nemen naar huis .

Servicegericht bedrijf.

Top bedrijf .aardige mensen en heel servicegericht.staan gelijk voor je klaar en doen hetgeen wat nodig. Is ben er blij mee.ga zo door.

Geweldige service en zeer klantvriendelijk!

Voor het eerst een garagebedrijf wat met je meedenkt en een service beurt voor de auto heel soepel laat verlopen. Daarbij je auto netjes gewassen aflevert.

Commitment en passie voor de auto.

Altijd goede communicatie en advies gevend waar nodig. Inmiddels al 3 extra klanten aangebracht. Tot volle tevredenheid.

Geweldige service & vakmanschap

Ondanks een flinke storing in de auto systemen wordt er niet (zoals bij de dealer) direct aan nieuwe dure sensoren gedacht maar na langs zoeken een lullig kabelbreukje ontdekt. Scheelde flink geld! En de haal-breng service en gepoetste auto is ook top!

Keurig netjes voor elkaar!

Nette werkplaats met deskundige monteur!

Prettige persoonlijke service en uitstekende dienstverlening.

Vorig jaar maart auto gekocht bij Autobedrijf Kroonsberg. Aan het einde van de garantietermijn van 3 maanden werden gratis de accu en de ruitenwissers vervangen, rechter buitenspiegel vastgezet en airco bijgevuld. Dit jaar maart voor de apk werd de auto avond van te voren opgehaald (uit Dordrecht). Over de benodigde reparaties en onderhoud werd ik de volgende ochtend keurig over gebeld en verteld wat de kosten ongeveer zouden zijn. 's-Middags kon ik de auto al weer op komen halen. Goed bezig die mannen daar!!

Prima bedrijf om je auto te laten maken denken met je mee

All inclusive service

Zeer persoonlijke service

Top service en helder uitleg vooraf én achteraf

Betrouwbaar!

Betrouwbaar en Correct

Onderhoud is keurig uitgevoerd. Extra werkzaamheden en kosten worden eerst overlegd met de klant voordat ze uitgevoerd worden…

Een gewoon TOP-Autobedrijf !!!

Ik heb het Autobedrijf Kroonsberg als een bedrijf ervaren met een zeer goede en vriendeljke service - klantgericht & klantvriendelijk, nauwkeurig, geen kapsones, eerlijk en open en met een goede communicatie. En als je even moet wachten dan staat er zelfs een lekkere koffie bereid. Mijn slogan voor het bedrijf: "They say what they do, and do what they say"!!

Geweldige service en kwaliteit.

Ook nu weer is het onderhoud vakkundig uitgevoerd. Even een belletje om de gebreken te bespreken en naar tevredenheid gerepareerd en optijd weer klaar.

Als ik n probleem heb met de auto kan ik altijd terecht

Voor herhaling vatbaar!!

Natuurlijk hoop ik lang te genieten van de bolide die ik net gekocht heb. Maar mocht ik weer iets gemotoriseerds op vier wielen nodig hebben dan klop ik vol vertrouwen bij Kroonsberg aan. Geen gedraai, aandringen of andere verkopersfratsen. Open en eerlijke communicatie. En een product waar ze achter staan gezien de (na-) zorg en overdracht. Ook voor accu die na de aankoop door de kou toch wat brak bleek, die werd doorgemeten en vervangen zonder enige discussie.

Absolute aanrader!

Een dag voorafgaand de APK keuring de auto kunnen brengen. Mooie leenauto meegekregen en auto weer tip top in orde. Fijne monteurs en eerlijk advies. Auto weer schoon teruggekregen! Kortom.. zeer tevreden!

Energieweg 3 3481MC Harmelen

Over Bosch Car Service