Gewoon duidelijk en goed

Gewoon duidelijk en goed

Alles wordt gerepareerd, alles!

Mijn 20 jaar oude auto gaat weer als een speer, problemen met de versnellingsbak waren vlot verholpen, rijd weer als nieuw!

Klantgerichte en vakbekwame garage

Vlot een afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt. Voor het uitvoeren van de werkzaamheden wordt duidelijk overleg gevoerd wat er precies moet gebeuren en over de kosten daarvan. Daarna verloopt alles volgens afspraak, geen verrassingen.

Goed werk en houden zich aan hun woord

Duidelijke taal, scherpe diagnose en geen nare verassingen achteraf.

de super top

heel klantgericht, enorm kundig, beste service ooit in al mijn 30 jaren autorijden.

Altijd behulpzaam en vriendelijk personeel met kennis van zaken.

Altijd met aandacht geholpen.

Alles prima

Vriendelijk

Vriendelijk geweldige service daar

Altijd super geholpen

Blij met Kroonsberg! Zelfs als je met pech in Frankrijk staat kun je ze bellen en stellen ze de vraag hen op de hoogte te houden. Je kunt er altijd terecht zonder advies, halen en brengen je auto bij onderhoud als je zelf de deur niet uitkan. Kan niet anders zeggen dan: super geregeld!!

Zeer goede service, duidelijke commumicatie!

Auto weer super afgeleverd. Duidelijke commumicatie. Meedenkend! En zeer goede service!

Uitstekend service

Super geregeld snel besteld en gemonteerd door de eigenaar zelf

zeer servicegericht

fijne haal- en brengservice denken heel erg mee Topbedrijf!

Uitstekend bedrijf

Direct geholpen, altijd behulpzaam

Goede service en wanneer noodzakelijk altijd duidelijke communicatie

Zie boven

Goed bedrijf komt afspraken na en wordt gebeld of het goed is als het duurders te maken

Altijd de beste service en klantvriendelijkheid!

Zoals altijd is alles geweldig geregeld. Afspraken zijn duidelijk. Er werken echte vakmensen en ze zijn zeer service gericht.

top service

Bijzonder attente persoonlijke service.

Geweldige service

Goede informatie, goede afspraken. Geweldige service

Topgarage en vriendelijke service

Vriendelijke en toegankelijke garagehouder

Altijd prima onderhoud en service.

Altijd een leenauto ter beschikking en goede kennis van de auto. Denken met je mee. Auto ook schoongemaakt.

Denkt met je mee en zoekt n,oplossing

Goede sevice

Super geholpen!

Kan altijd terecht auto wordt goed gemaakt en is snel klaar. Goede klantenservice.

Professionele zaak

Fijne zaak met fijne mensen die professioneel je auto, of aanhanger zoals in mijn geval, behandelen.

Goede service en vriendelijk personeel.

Vriendelijk en vakbekwaam personeel. Denken ook mee met de klant.

Over Bosch Car Service