Eerlijk en meedenkend

Ben hier al jaren klant met diverse auto’s en heb echt nog nooit een slechte ervaring gehad. Er wordt altijd meegedacht en goed advies gegeven en hún service gaat verder dan standaard.

Deskundig, duidelijke communicatie, prettige behandeling.

Deskundig advies, heldere afspraken en keurige aflevering.

Prima ervaring

Fijn op de hoogte gehouden met betrekking tot extra reperatie

Goede service!

Ik ben zeer tevreden, goede communicatie en klantvriendelijk!

Betrouwbaar en uitstekende service

Ook voor akkevietjes tussendoor - een storinkje, een loszittend rubber- ben ik altijd welkom met mijn nogal bejaarde auto. Dankzij het kundige onderhoud van de afgelopen 15 jaar rijd ik nog met veel plezier en vol vertrouwen rond en samen met Kroonsberg ga ik voor de 300.000 op de teller.

Weer prima geregeld zoals ik hier gewend ben

Goede communicatie over noodzakelijke reparaties die gedaan moeten worden. Wordt eerlijk gecommuniceerd.

Wat een geweldige service!

Autobedrijf Kroonsberg heeft mij geholpen met de zoektocht naar een tweede auto voor ons gezin. Zelf lukte het me nog wel om een mooie auto te selecteren, maar bij het kopen van een gebruikte auto met flink wat jaren en kilometers, komt er toch meer kijken. Kroonsberg heeft het zoekproces van A tot Z volledig uit handen genomen en heeft mij perfect begleid naar de perfecte auto voor ons gezin.

Zeer klant gericht

Staan altijd klaar om te helpen. Top service en vakmensen in dienst.

Fijne hulp, eerlijk advies!

Ervoor gekozen om mijn oude vertrouwde 107 in te ruilen voor een grotere duurdere auto. Meneer Kroonsberg heeft mij van eerlijk advies voorzien wat ik beter wel en niet kon kiezen. Auto was perfect schoongemaakt bij de oplevering. Kortom, ontzettend tevreden!

Vriendelijk, eerlijk en betrouwbaar!!

Vriendelijk, eerlijk en betrouwbaar!!

Vriendelijkheid, kundig, duidelijk

Fijn bedrijf, ik heb geen verstand van auto's. Ik heb veel vertrouwen in het bedrijf de mensen. Goede communicatie tussendoor wat er moet gebeuren, voordat er wat gedaan wordt. Mooie bijkomstigheid dat na een beurt de auto lekker schoon wordt afgeleverd.

Komen afspraken na.

Reparaties allen uitgevoerd. Of alles goed functioneert ervaren we bij de volgende rit. Camper staat nu in de stalling.

Goede service en erg klantvriendelijk

Ik heb hier een occasion gevonden, maar woon hier een stuk vandaan. We moesten deze met het openbaar vervoer ophalen. Nadat we in Harmelen waren aangekomen met de bus, zijn we netjes opgehaald door een medewerkster. Verdere afhandeling ook zeer netjes en professioneel; Cd's van navigatie nog nagestuurd. Dus zeker mijn 5 sterren waard!

Ziens kort bij deze garage en afspraak gemaakt voor reparatie van een Camper met remproblemen en een auto met een elektronische storing, en zonder lange wachttijden, de reparaties werden tot volste tevredenheid uitgevoerd, maar dan zonder de hoofdprijs. Vakmensen met verstand van auto's.

Uistekend

Prettig - uitstekend werk -efficiënt -eerlijk- stipt- zeer klantgericht-niet duur.

Staat altijd voor je klaar.

Erg goed

Wordt goed geholpen je hoef maar te bellen als er wat is kan gelijk langs komen als het gelijk kunnen oplossen doen ze dat

Aanrader!

Goede service, communicatie & zeer deskundig!

Uitstekend geholpen bij de afhandeling van een garantieclaim. Heldere uitleg en snel een afspraak kunnen maken voor de werkzaamheden.

Fijne garage

Fijne garage, goede communicatie.

Gewoon duidelijk en goed

Gewoon duidelijk en goed

Alles wordt gerepareerd, alles!

Mijn 20 jaar oude auto gaat weer als een speer, problemen met de versnellingsbak waren vlot verholpen, rijd weer als nieuw!

Klantgerichte en vakbekwame garage

Vlot een afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt. Voor het uitvoeren van de werkzaamheden wordt duidelijk overleg gevoerd wat er precies moet gebeuren en over de kosten daarvan. Daarna verloopt alles volgens afspraak, geen verrassingen.

Goed werk en houden zich aan hun woord

Duidelijke taal, scherpe diagnose en geen nare verassingen achteraf.

de super top

heel klantgericht, enorm kundig, beste service ooit in al mijn 30 jaren autorijden.

Over Bosch Car Service