Goede service en duidelijke communicatie

Goede uitleg en onderbouwing van de gebreken en werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden en welke eventueel niet of later uitgevoerd kunnen worden. Geen vervelende verassingen bij het ophalen en afrekenen, door vooraf goed te overleggen wat er gedaan moet worden en de kosten die erbij komen. Ook hebben ze zich erg goed ingezet bij het oplossen van een langer lopend probleem, welke onder garantie bij autotrust geclaimd moest worden. Terwijl de auto niet bij hen was aangeschaft. Tot slot was de auto van binnen en buiten schoongemaakt, na de uitvoering van de beurt. Dat zie je niet meer overal!

We zijn bij hun geen nummer, maar iemand!!

Als zeer prettig, contact over de te maken kosten, voor uitvoering en het belletje dat je krijgt, als de auto gereed is. We hebben een goed vertrouwen in hun! Het contact is vertrouwd!

Zeer goede service. Jeremy denkt mee als adviseur!

Jeremy denkt altijd mee en biedt persoonlijke aandacht. Wordt zeer gewaardeerd!

Vriendelijk en vakkundig

Een meedenkend, vriendelijk en vakkundig team.

Altijd goed geholpen.

Op tijd en goed geholpen. Geen verrassingen. Duidelijk in service en belofte. Jeremy Kroonsberg heeft het goed voor elkaar ;-)

Zeer vriendelijke mensen, die professionele aandacht voor je auto hebben.

Perfect garage.

I am really glad at Kroonsberg skills. Those people knows what to do and how. Fast and professional plus lots of usefull information about what is going on with my car. Visit this garage and you will never go anywhere else.

Goed werk met extra service

Goed werk met extra service

Ik ben, zoals altijd, weer super goed, snel en vriendelijk geholpen

Ik ben, zoals altijd, weer super goed, snel en vriendelijk geholpen. De medewerkers en eigenaar denken altijd goed mee en zijn zeer kundig in wat ze doen. Ik zou deze vakgarage aan iedereen aanraden! Echt heel erg goed...

Onze ervaring is prima alles word in overleg opgelost

goede service

goede afspraak en dit ook goed nakomen

zo als altijd,uitstekend

uitstekend

Topservice

Klantvriendelijk en vakkundig.

Hele fijne service

De service is heel goed. Personeel erg vriendelijk en denken met je mee.

Altijd top service!

Fijne, betrouwbare garage met een top service. Kom hier graag.

Geweldige service, deskundigheid, vriendelijk en altijd informeren wat er aan de auto mankeert.

Voor eventuele reparatie altijd de klant informeren wat het gaat kosten Een autobedrijf die zijn klanten kent en ook zeker aan te bevelen is.

Goed en correct

Goedkoper dan de auto dealer. Verder een vriendelijke behandeling en bereid voor uitleg over e.a.

Een vlotte, vriendelijke en accurate aanpak

Erg prettig bedrijf

Vakkundig, helder en prettige "bediening".

Prima, snel en klant vriendelijk.

Ik wordt altijd snel en accuraat geholpen. Duidelijke communicatie omtrent gevonden zaken.

Deskundig

Na lang zoeken bij diverse autobedrijven door het hele land eindelijk een auto gevonden. Vooral de klantvriendelijkheid, geduld en eerlijkheid spreken Mij aan.

Prima service!

Snel en vriendelijk geholpen

De service, de flexibiliteit en de adviezen.

Supersnelle pitstop 😁

Belde om mijn winterbanden te laten monteren en kon de volgende dag op een voor mij gunstig tijdstip langskomen. Binnen 30 minuten weer veilig de weg op... 👍😇

Goede service en juiste voorlichting inzake onderhoud en reparatie.

Als er iets aan de hand is met de auto word ik zo snel mogelijk geholpen .Vriendelijke en goede aandacht is er altijd👌🏿!