Betrouwbaar, klantvriendelijk en zorgvuldig.

Zie hierboven, betrouwbaar, klantvriendelijk en zorgvuldig. Er wordt altijd overlegd voordat er iets gedaan wordt. Als iets niet echt nodig is zijn ze hier ook eerlijk over. Ik mag altijd langskomen om mijn banden te laten oppompen. Dat vergeet ik eigenlijk, maar dat het aangeboden wordt vind ik heel fijn.

Great Service and a great team.

I have been using these guys for 5 years now (regular service and other tasks) and have nothing but good words for them! They are open and explain what needs to be done and why - the price they quote is competitive and always what they end up charging (sometimes they actually charge less).

Prima eerste indruk

Goede sfeer, aardige medewerkers

Eerlijk goed geholpen

auto verkocht aan de Gier eerlijke prijs gekregen snel en goed geregeld.

Top..kan niet anders zeggen

Mijn auto hier in geruild voor een Citroen C3. Prima prijs/kwaliteit en goede service.

Slechte service

Verkoper is een sukkel. Stuurt mij met niet functioneerende ruitenwissers nadat ik de auto 3 weken geleden gekocht heb weer de weg op. Ik kwam bij de Gier omdat mijn interval niet werkte. En nadat Patrick met een waterpomp tang in de motor is wezen tikken e d. ging ik weg met een net gekochte auto waarbij de ruitenwissers het allemaal niet meer deden. De Wegenwacht heeft de ruitenwissers aan de praat gekregen en voor de interval ga ik naar mijn eigen betrouwbare autobedrijf Jan Schenk. Autobedrijf de Gier ziet mij niet meer

Pareltje

Vandaag in eerste instantie naar een andere garage gereden vanuit Breda naar Almere. Helaas was dit een teleurstelling. Vanuit hier online een andere auto gevonden van Autobedrijf de Gier met een hele scherpe prijs. Nu we hier toch waren dus maar gelijk doorgereden naar Zaandam. Nette garage, aardige mensen, goede service en een bizar goede prijs voor een mooie auto. We hebben 'm meteen meegenomen. Heel erg blij met onze aankoop! Bedankt :)

Prima geholpen zoals altijd

Prima geholpen zoals altijd

Vriendelijk en klantgericht bedrijf

Kom al sinds 2012 voor auto onderhoud bij De Gier. Werkzaamheden worden correct en volgens afspraak uitgevoerd tegen acceptabele prijs. Intussen 100000 km met de auto (Toyota Yaris Executive automaat) gereden, nog nimmer een probleem onderweg gehad vanwege achterstallig onderhoud.

ZEER KLANTVRIENDELIJK EN UITSTEKENDE SERVICE

Afgelopen maandagochtend nog even gebeld met Patrick over de wisseling van mijn zomerbanden naar winterbanden omdat het weer enorm veranderd was met al die sneeuw. Misschien omdat er wat jaren kom werd mij gezegd dat ik 's middags meteen langs kon komen om te wisselen. Dit heb ik gedaan en na en klein half uur stond ik weer buiten inclusief mijn winterbanden. Natuurlijk keken zij ook nog even naar mijn accu, naar mijn verlichting en koel vloeistof. Kortom, prima service en ik weet al jaren, zeer klant vriendelijk.

Altijd goed

Klant vriendelijk,duidelijke (prijs)afspraken en goede service.

Leuke Aygo gekocht voor mijn dochter vorig jaar

Goede service in de werkplaats en prettige sfeer

Hele fijne garage met top service!

Al jaren breng ik mijn auto voor onderhoud en heb mijn wagen daar ook aangeschaft. Ben altijd heel netjes geholpen en alles altijd naar wens uitgevoerd. En dat alles voor zeer schappelijke bedragen. Mij zie je niet gauw ergens anders!

Top !

Peugeot cabrio gekocht , mooie auto, bleek helaas wat versnellingsbak probleempjes te hebben. Alles keurig en zonder problemen verholpen. Top service en prima mensen. Aanrader !!

Uiteindelijk meer dan fantastisch geholpen.

Afgelopen September een perfect rijdende Ford Focus na het maken van een lange proefrit 'gekocht als gezien'. De volgende dag een hoop problemen met de koeling en koelvloeistof van de auto.... Meteen terug gegaan naar de garage en ik mag zeggen dat ik hierna fantastisch ben geholpen. Ik ben de auto wel 6 weken weer kwijt geweest, maar hij rijdt nu ondertussen weer perfect en helemaal geen problemen meer. De auto heeft bijna een motorrevisie gehad en een flinke onderhoudsbeurt en dat allemaal op garantie van autobedrijf de Gier! Ook nog een extra bedankje aan monteur Pascal. Hij heeft mij constant op de hoogte gehouden en op een gegeven moment zelfs contact inclusief foto's over de Whatsapp. Prima!

Leugenaar

Auto gekocht en alles zou werken airco werkt niet bleek.lek te zijn wou niets oplossen

Kom al jaren bij deze Autobedrijf ben altijd zeer tevreden

Prima service en vriendelijke mensen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vreselijke ervaring gehad. Afspraak gemaakt, 3 uur reizen en wordt de auto waar wij belangstelling voor hadden letterlijk voor onze neus verkocht. Autobedrijf de Gier... zo ga je niet met klanten om.

Wil toch ook reageren ,ben perfect geholpen bij de aankoop van een auto, prima geholpen door Rob,oprechte aardige kerel,no nonsens,aanrader

ik ben voor een beurt en apk geweest en altijd snel geholpen en voor een goede prijs

Vriendelijk geholpen