Prima garage

Vlotteen vriendelijke bedrijf.

Eric heeft natuurlijk de bof dat wij geen duvel verstand hebben van autzaken. Wij weten bijvo.

Wij weten bijvoorbeeld niet wanneer bepaalde dingen aan de auto echt vervangen moeten worden en dan telt een kleine beurt gauw aardig op. Het werkplaatstarief is natuurlijk gebaseerd op vast gegevens, maar het blijft in mijn ogen een behoorlijk bedrag...........Maar desalniettemin: het blijft mijn garage, maar wel met het gevoel dat het wat prijzig aanvoelt......sorry Eric........binnenkort ga je me vast en zeker overtuigen van het tegenovergestelde.......ik verheug me nu al op de discussie! Ach ja.......ach ja...het neefje van mijn moeder en daar weer de buurman van met een kennis met motortechniek kan het vast goedkoper, maar ik blijf je trouw!!!!!! Willum

Prima service.

Goed meedenken.

Top geregeld!

Prachtige camper gehuurd. Snel en duidelijk overleg, alles tip top in orde. Zeker een aanrader!

Ptima. 10

Goede wijn behoeft geen krans.

Goede kwaliteit

Je wordt direct geholpen.

no nonsens

no nonsens garage.

goed en betrouwbaar

alles is netjes verlopen alleen duurt het erg lang voor dat we de rekening krijgen

Vriendelijk en correct

Gedegen technische kennis. Altijd overleg bij eventuele reperaties . Overzichtelijke rekening. Klantvriendelijk.

Een snelle actie

Had pech met aanhanger en zou hiermee op vakantie. Ben direct geholpen. Op deze wijze waren wij nog redelijk op tijd onderweg.

Het autobedrijf heeft mijn probleem opgelost.

Doordat er een probleem was met onze camper konden we niet met vakantie gaan op de afgesproken dag. Nadat de garage de camper had opgehaald en het euvel opgelost, lukte dit wel na 3 dagen.

Heel vriendelijk en goed geholpen

Wij zijn blij dat we bij Carxpert van Gurp deze tiguan hebben gevonden , fijne en vriendelijke mensen . wij kunnen dit bedrijf alleen maar aan bevelen . Groetjes van Henk en Nellie goumans.

Goede ervaring

Goede ervaring gehad met de aankoop van een auto, Eric hielp ons goed en na openingstijden was geen probleem wat voor ons erg fijn goed!

Suiper

Suiper survice en mooie prijzen voor de auto

Kwaliteits garage met persoonlijke aandacht.

Goede garage met zeer vakkundige monteurs. Ik word altijd snel en vriendelijk geholpen en krijg eerlijke en heldere adviezen. Het onderhoud en reparaties is altijd goed voor elkaar en de berekende kosten zijn inzichtelijk en reëel. Hoewel ik in Twente woon, ga ik altijd naar CarXpert van Gurp voor het onderhoud.

Prettige ondergandeling

Afspraak is afspraak

Prettig bedrijf , zonder kapsones. Komt gewoon afspraak na. Erg tevreden.

Snel, vakkundig en probleemoplossend werken

Al vele jaren klant met personenauto en camper. Steeds beter geworden de laatste jaren

Ik ben goed geholpen

tevreden

Afspraak is afspraak

Apk accuraat afgehandeld. En even puntjes op de i gezet. Goede services

Prima werk geleverd: grote onderhoudsbeurt.

Goed volgens afspraak uitgevoerd. Tip: een wasbeurt zou de onderhoudsbeurt helemaal compleet hebben gemaakt.

Prima service - goede, transparante adviezen

Afspraak maken kan altijd in goed overleg. Terugkoppeling van datgene wat er noodzakelijk moet gebeuren is goed en ook wat er toekomstig aan zit te komen wordt alvast gemeld. Fijn adres voor het onderhoud van onze auto's !

weer prima

zeker weer prima

goede service en klantvriendelijk personeel

Ik werd direct geholpen. Er moesten banden besteld worden en de volgende dag werden ze geleverd en diezelfde dag nog gemonteerd zodat ik weer verder kon.

Industrieweg 1 C

8131 VZ Wijhe