Snelle service

Binnen 1 dag probleem opgelost

Zeer goed en snel

Superservice!

Altijd vriendelijk, bellen meteen als er wat is, alle reparaties altijd in goed overleg!

Zeer goede ,komen afspraken na

Prima service, ik ben zeer tevreden.

Flexibel en prettig

Goede service en vriendelijke personeel

Vriendelijk geholpen. Goede terugkoppeling wat ze hebben gedaan.

super consumentevriendelijk familiebedrijf; maakt niet uit of het nou Sonja, eric of jens is!!!!!!

Lampje kapot.....ze maken het koppeling elektriciteit trekhaak> aanhanger .....in een poep en eeen scheet is het weer voor mekaar.................

Weer top

Weer helemaal prima.

Prima inbouwbedrijf bearlock

korte levertijd ,en uiterst correcte afhandeling

Goed bedrijf

Wat laat met rekening door een verkeerd adres genoteerd.

Zonder gedoe gewoon besproken; keurige auto gereed en de rekening ontvangen, Geven van vertrouwen!

Zie boven

Zeer goed !!

Zeer tevreden over de service.

Nog echte service en kwaliteit.

Gewoon goed.

Zorgvuldig en betrouwbaar.

Hele fijne en eerlijke garage. Top!

Pas op voor deze garage, prijsafspraak en daarna doen alsof je neus bloed

Auto bij uw bedrijf gebracht voor een diagnose en reparatie van de autoairco. Bij het afgeven van de auto hebben we expliciet aangegeven dat het hoogstwaarschijnlijk de pomp was die gerepareerd diende te worden. Uw werknemer heeft echter anders geconcludeerd na het onderzoeken van de auto en heeft contact opgenomen met ons om te melden dat het probleem de condensor was. Er werd ons verteld dat de reparatie ongeveer 500 euro zou kosten. Op basis van dit advies hebben wij gevraagd naar de maximale kosten, waarop ons werd verteld dat dit niet meer dan 800 euro zou bedragen. Na de uitgevoerde reparatie bleek de airconditioning echter nog steeds niet naar behoren te functioneren. Bovendien werd ons medegedeeld dat de kosten aanzienlijk hoger zouden uitvallen dan de afgesproken 800 euro, bijna twee keer zo veel. na de uitgevoerde reparatie bleek dat de airconditioning nog steeds niet naar behoren functioneerde. Na telefonisch contact heeft u besloten om de werkzaamheden ongedaan te maken en de onderdelen te retourneren. Dit betekent dat de auto in de oorspronkelijke staat is hersteld en dat er geen reparaties zijn uitgevoerd aan de condensor. Wij hebben herhaaldelijk aangegeven dat wij een overeenkomst hadden gesloten voor een bedrag van 800 euro om het probleem aan de auto op te lossen en dat wij geen cent meer wilden betalen. Echter deelde u mee dat wij de auto enkel op mogen halen als de kosten van al uw arbeidsuren ,zowel het plaatsen van de onderdelen als terugplaatsen van de originele onderdelen, voldaan zijn. Tot onze verbijstering zijn wij beiden bedreigd door de heer Van Gurp. Hij heeft gedreigd de leenauto terug te halen als wij deze niet achterlieten en heeft andere dreigende opmerkingen gemaakt als dan zul je het nog wel eens even zien etc… dit bericht wordt aangevuld als we onze auto terug hebben! (helaas kan ik niet alles hier schrijven ivm aantal tekens)

Geachte heer N. Boogaars De voorstelling van de zaken zoals hier boven weergegeven klopt niet met het daadwerkelijke. Dit is niet onze manier van communiceren. Indien u het niet eens bent met de gang van zaken dan verwijzen wij u nogmaals naar de BOVAG. Wij handelen en werken volgens de BOVAG richtlijnen. Hebt u klachten met betrekking tot de uitgevoerde werkzaamheden en of procedure dan kunt u zich daar melden. Eric van Gurp namens Autobedrijf van Gurp

Betrouwbaar bedrijf

Komen afspraken na en reageren snel

Snel en goed geholpen

Weer prima geholpen

Apk en beurtje voor m'n bus, weer vlot en netjes uitgevoerd.

top geregeld, goed service

zowel de caravan als de auto voor onderhoud gehad, goed geholpen en top service!

Komt afspraken stipt na. Weet waarover ze het hebben. Prettige dienst verlening.

Netjes

Vrijdag ochtend had ik mn nieuwe tweede hands auto gekocht. Bij het kopen en aflevering zijn alle dealers je beste vriend. Helaas tijdens mn eerste rit ( na mn werk ) ongeveer 11 km ging het mis. Motor lampje ging branden, begon op 3 cilinders te lopen. Meteen gebeld, om 12.00 uur werd ik netjes terug gebeld, met de melding, mn broer haalt je om 15.45 op. Netjes op tijd,...met de auto ambulance terug gereden. Bij de garage, bleek snel de probleem gevonden. De zelfde avond, kon ik de auto weer ophalen. Probleem op gelost en keurig netjes geholpen

Fijne service

Prima garage

Vlotteen vriendelijke bedrijf.

Eric heeft natuurlijk de bof dat wij geen duvel verstand hebben van autzaken. Wij weten bijvo.

Wij weten bijvoorbeeld niet wanneer bepaalde dingen aan de auto echt vervangen moeten worden en dan telt een kleine beurt gauw aardig op. Het werkplaatstarief is natuurlijk gebaseerd op vast gegevens, maar het blijft in mijn ogen een behoorlijk bedrag...........Maar desalniettemin: het blijft mijn garage, maar wel met het gevoel dat het wat prijzig aanvoelt......sorry Eric........binnenkort ga je me vast en zeker overtuigen van het tegenovergestelde.......ik verheug me nu al op de discussie! Ach ja.......ach ja...het neefje van mijn moeder en daar weer de buurman van met een kennis met motortechniek kan het vast goedkoper, maar ik blijf je trouw!!!!!! Willum

Industrieweg 1 8131 VZ Wijhe

0570 - 521332